1 van de 3
 1 2 3 Volgende > 

CX-club kampeerweekend 2-4 juli
bleudelta
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 139

- CX 2200 super c-matic
- CX 2400 IE Prestige Automatic RHD
Gepost: 13 mei 2010 06:54 PM

Even een aankondiging: in het eerste weekend van juli organiseert de CCCN een weekeinde ‘kamperen met uw CX’ in Braamt. in het mooie Montferlant.De Evenementencommissie regelt voor u de camping, de evenemententent, een toertocht door de prachtige grensstreek en een welkomstborrel. Verder is het aan u om de noodzakelijke ingredienten mee te nemen: uw CX, een kampeermiddel, eten en drinken, mooi weer en vooral uw allerbeste humeur.

We hebben een mooie camping uitgezocht, Te Boomsgoed, middenin het dorpje Braamt. Alle dingen die u nodig hebt zijn te vinden op de camping of in het dorp, direct buiten de poort van de camping. We hebben ons eigen veld. We zetten bij voldoende deelname een grote centrale tent neer, zodat we ook bij minder mooi weer alle ruimte hebben om gezellig met elkaar te praten. De camping is voorzien van prima sanitair, er is een speeltuin voor de kinderen onder u en een zwembad. Voor meer informatie: zie http://www.teboomsgoed.nl.

Programma:
Op vrijdag 2 juli bent u vanaf 14.00 uur welkom op de camping. Rond 20.00 uur is er een welkomstborrel. Tussendoor bouwen we met z’n allen de centrale tent op.

Zaterdag 3 juli: vanaf 10.00 uur kunt inschrijven voor de toertocht, vanaf 11.00 uur kunt u starten. Overigens staat de toertocht open voor alle CCCN-leden. De toertocht voert door het Montferlant, en we steken misschien ook nog wel de grens over, naar Duits grondgebied. In de route is een bezoek opgenomen aan The Gallery in Brummen, waar een keur aan klassieke auto’s te bekijken is (zie http://www.thegallerybrummen.nl). De prijsuitreiking zal rond 17.00 uur plaatsvinden.

Vanaf 18.30 houden we een gezamenlijke barbecue voor iedereen die daar zin in heeft.  Omdat iedereen zelf het beste weet wat hij/zij eten wil, mag iedereen dat zelf meenemen. Net als de eigen barbecue trouwens. Maar wel gezellig met zijn allen.

Zondag 4 juli: uitslapen, tent afbreken en weer naar huis.

Deelname aan het kampeerweekend kost 25 euro per persoon (kinderen tot 12 jaar 12,50), inclusief de welkomstborrel en deelname aan de toertocht. U dient natuurlijk uw eigen kampeermiddel mee te nemen, maar het maakt niet uit of dat een tent, caravan of kampeerauto is. Op het veld is beperkt stroom aanwezig. De kosten kunnen ter plekke worden voldaan.

Inschrijven kan door een mailtje te sturen naar cxkamperen (at) hotmail.com (of PB me even). Geef alstublieft even aan met hoeveel personen u komt en wat voor kampeermiddel u meeneemt.

Kortom: komt alen!

‘k heb groene vingers!! En sinds kort ook rooie.

Profiel  

Roadmaster 7
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 432

- BX 16 TZI Custom
- Berlingo 1.6i 16V Multispace
- BX 19 TRI
Gepost: 14 mei 2010 09:07 AM
  [ # 1 ]

Dat klinkt heel erg leuk!
Eens even chekken wat Peter van zo’n idee vind!

Tot die tijd kan ik het bij “leuk vinden” laten…

———————————————————————————————————-
Citroën Fotocollectie Digitaal & Analoog
———————————————————————————————————-

Profiel  

TRSarno
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2355

- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Gepost: 14 mei 2010 11:18 PM
  [ # 2 ]

very good Top!

Ik ga kijken of ik vrij kan regelen. Als het lukt zal het wel 1 tent worden Wink
Ik heb de oproep ook ff op de Hyves gezet   Mr. Green bij de Citrofielen Laughing

http://citrofiel1.hyves.nl/events/5753914/CX_club_kampeerweekend_2_4_juli/

Profiel  

TREPALLAS
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 62

Gepost: 14 mei 2010 11:23 PM
  [ # 3 ]

De toertocht op zaterdag 3 Juli staat open voor alle CX-clubleden!

De route is inmiddels uitgezet en is zeer de moeite waard. U komt over bergen, door bossen, langs kastelen en zelfs over een heus race-circuit. En natuurlijk een bezoek aan het klassieker walhalla van Nico Aaldering, The Gallery Brummen.
Een echt dagje uit dus!

Komt allen (ook die niet willen kamperen)

CX 25 Prestige, (ex: CX 20 TRE, ZX 1,4 aura, BX 19 TZI, BX 19 TGI)

Profiel  

TRSarno
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- CX TRS 2.2 1987
Gepost: 03 juni 2010 10:37 PM
  [ # 4 ]

Ik heb net knuffel gezien op mijn rooster dat ik vrij ben, dus ik ben erbij gooi
Plan weer een leuke toerrit daar naartoe salut

Profiel  

MonsieurGrat
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 653

- CX 2400 GTi
Gepost: 04 juni 2010 04:56 PM
  [ # 5 ]

helaas helaas, dat weekend rijdt Collette me door het Teutoonse…. houden de agende nauw in de gaten voor vervolg evenementen…

M. Grat ne supprime pas la surface, il creuse profondément en bas au-dessous de cela

Monsieur Grat

Monsieur Grat on Flickr

Monsieur Grat @ WordPress

Profiel  

Robin Visser
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5231

Gepost: 04 juni 2010 05:08 PM
  [ # 6 ]

Leuk initiatief ! Beetje laat deze post, maar daarom niet minder aanmoedigend. Buiten de teleurstellende opkomst van de ledenvergadering, zie ik dat alle evenementen goed scoren. De club bruist, niet in de laatste plaats vanwege de inzet van de commissies ! bravo very good

Helaas ben ik de zaterdag verhinderd vanwege een vrijgezellendag. Zou maar zo kunnen, dat ik vrijdagavond na het werk wel even kom langs tuffen om de borrel mee te maken. Een leuk excuus om de zweefmachine even los te laten gaan buiten filetijd.

Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.

Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl

Profiel  

ray
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 735

Gepost: 10 juni 2010 09:13 PM
  [ # 7 ]

Ik heb me aangemeld voor dit weekend,ga samen met 2 kameraden.
Waar ik mee kom is nog een vraagteken,er hangt in ieder geval een vouwwagen achter.
De bbq,muziek,senseo,en bier/wijn gaan zeker mee.
Mijn huidige cx heeft nog apk tot 11 juli,waarschijnlijk gaat ie daarna naar de eeuwige jachtvelden.
Helaas heeft die geen trekhaak.
Dan heb ik nog de keus uit een bx en een xm met trekhaak.
Of een prestige met trekhaak,maar die is geschorst.
Misschien tot ziens.

Gr Raymond

Het was een cx of niks

Profiel  

MonsieurGrat
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 653

- CX 2400 GTi
Gepost: 10 juni 2010 09:39 PM
  [ # 8 ]

Helaas helaas, ik ben dat weekend (als Collette meewerkt) opweg naar Berlijn… volgende keer beter

M. Grat ne supprime pas la surface, il creuse profondément en bas au-dessous de cela

Monsieur Grat

Monsieur Grat on Flickr

Monsieur Grat @ WordPress

Profiel  

TRSarno
> 2000 berichten

- CX TRS 2.2 1987
Gepost: 16 juni 2010 01:50 AM
  [ # 9 ]
Robin Visser schreef:

Helaas ben ik de zaterdag verhinderd vanwege een vrijgezellendag. Zou maar zo kunnen, dat ik vrijdagavond na het werk wel even kom langs tuffen om de borrel mee te maken. Een leuk excuus om de zweefmachine even los te laten gaan buiten filetijd.

very good TOP Robin, altijd leuk extra bezoek Wink

Natuurlijk altijd leuk om onderstaand situatie te zien met allemaal CX’n op een camping.
Gelijk de info neergezet…....

Profiel  

Robin Visser
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 16 juni 2010 11:15 AM
  [ # 10 ]

Voor m’n gevoel moet ik als geen ander met de CX bij een evenement verschijnen. Maar het laten losgaan van een zweefmachine, dat duidt wel op dat andere Opron-zweefmachientje. Die is dan net terug van de spuiter en ik vrees, dat ik me dan niet kan inhouden en er de baan mee op wil.

Profiel  

TRSarno
> 2000 berichten

- CX TRS 2.2 1987
Gepost: 16 juni 2010 05:29 PM
  [ # 11 ]
ray schreef:

Waar ik mee kom is nog een vraagteken,er hangt in ieder geval een vouwwagen achter.

Voor als jij de Ray bent die bij het Lustrum naar mijn CX keek, vanwege niet Mad starten, ben je van harte welkom, voor het geval dat Laughing ......

Mmm huh ondertussen bedenk ik me, waar is ook al weer die BBQ gebleven…....  very sad heb ik er nog wel 1…...

Profiel  

Robin Visser
> 5000 berichten

Gepost: 19 juni 2010 09:24 AM
  [ # 12 ]
Robin Visser schreef:

Voor m’n gevoel moet ik als geen ander met de CX bij een evenement verschijnen. Maar het laten losgaan van een zweefmachine, dat duidt wel op dat andere Opron-zweefmachientje. Die is dan net terug van de spuiter en ik vrees, dat ik me dan niet kan inhouden en er de baan mee op wil.

Het moet zo zijn. De snelle zwever redt het niet op tijd klaar te zijn. Vrijdag avond kom ik met de CX één borrel meepakken. Niet te veel, want dan crasht daarna een zweefmachine. En dat zou zonde zijn.

Profiel  

ray
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 735

Gepost: 21 juni 2010 01:09 AM
  [ # 13 ]
TRSarno schreef:
ray schreef:

Voor als jij de Ray bent die bij het Lustrum naar mijn CX keek, vanwege niet Mad starten, ben je van harte welkom, voor het geval dat Laughing ......

Mmm huh ondertussen bedenk ik me, waar is ook al weer die BBQ gebleven…....  very sad heb ik er nog wel 1…...

Dat was ik inderdaad,dat was toch maar een kleinigheid?

Het was een cx of niks

Profiel  

Tinfoil
> 1200 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1282

Gepost: 29 juni 2010 07:03 PM
  [ # 14 ]

ik ben erbij op zaterdagochtend bij de puzzelrit.
Bij stralende afwezigheid van mijn egaa kan ik wel een co-piloot gebruiken voor tijdens de rit:
iemand interesse in een lift? Mr. Green

ex: CX 20 RE 1988 (TB-19-GT)
ex: C8 2.2 16v Line Ambiance
overig: Ford Focus CC
overig: Mercedes-Benz EQB 250

Profiel  

Mark Gielen
> 2000 berichten
Totaal aantal Berichten: 2214

- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break
Gepost: 29 juni 2010 10:14 PM
  [ # 15 ]

Afhankelijk van het weer ben ik er zaterdag voor de rit.

De vrouw kan slecht tegen 33 graden en de kleine van 3 1/2 wil ik het ook niet aandoen stil te moeten zitten op de achterbank bij deze tempratuur.

dus misschien tot zaterdag.

Mark

CX 2000 pallas ‘78  

citroencx.eu
Facebook

Profiel  

1 van de 3
 1 2 3 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook