Beste mensen,
ik ben ten einde raad. Ik heb net anderhalf uur zitten staren naar alle draden die aankomen en vertrekken in de buurt van de accu, en ik krijg er een punthoofd van.
Ik kan niet naar de garage omdat de auto niet ingeschreven staat, dus het eventuele werk moet bij mij thuis gebeuren.
De vraag is of er iemand geïnteresseerd is om even een kijkje te komen nemen. Het betreft een Dsuper5
uit 1973. Er zijn enkele draden doorgebrand en ik weet bv niet of die regulator enz allemaal naar behoren functioneren. Nogmaals: ik krijg er een punthoofd van.
Deze draden zijn verbrand nadat een te kleine batterij heen en weer was geschoven ... Verder liggen er nog een hoop draden afgebroken en ontkoppeld van remmen, versnellingsbak, claxon en dergelijke.
De oproep is dus aan u : ziet er mogelijkerwijze iemand die hier iets van kent, het zitten om naar België af te zakken ? Ik zie het bos door de bomen niet !! De auto staat even voorbij Antwerpen, in de kempen. Ik stel een dag voor wanneer het mooi weer is.
Alles is hier beschikbaar, gaande van eten, drinken, auto-onderdelen, krimpkousen, draad, gereedschap enz…
Het was een toevallige voorbijganger die vanmorgen mijn bezorgde blik opmerkte en me de raad gaf er een kenner bij te halen.
dank voor uw begrip,
Jozef