De golf diesel van mijn vrouw begon na 430000 km toch wel wat oud te worden. Graag wilde ze een Ford Focus diesel. En na weken zoeken is íe er dan…...............
Een D Special op gas uit 1972 Een radicale ommezwaai, maar wel een mooie….....
Nu ook nog mijn ID19 weer opbouwen na een bezoek bij de spuiter en het zal een mooie zomer worden…..

Totaal aantal Berichten: 1234
- ID/DS Dsuper5
- DS 5 Sport chic hdi160
- XM V6.24 Exclusive (serie 2 met ZPJ4 3.0)
- SM 2,7 Carb.
Wat een mooie, en in de bedrijfskleur zo te zien
Misschien dat ik onze seat ook nog eens op die manier kan vervangen,Ha Ha.
Groeten Peter.
Bofkont, bij mij was het precies omgekeerd . Had ik een mooi Eendje voor haar gerestaureerd; vond ze hem wel heel leuk, maar een onding om in te rijden…
Er staat nu een klein zwart Micra’tje op de inrit die overigens maar een derde kostte van de opbrengst van de Eend. De rest gaat dus naar de restauratie van de Snoek, dat dan weer wel
XM 2.0i Ambiance, 1991, dagelijkse auto, afgebrand
2CV6, 1982, restauratie klaar, verkocht!
ID20, 1970, hopelijk eeuwigdurend rijdend project. Dagelijkse auto, wil nooit meer iets anders
@ Pavang: die bedrijfskleur gaat niet meer op. De ID heeft afgelopen week zijn originele kleur weer gekregen (Blanc Paros)
@ JanO: Toevallig vorige week ons 56er eendje verkocht, is al 10 jaar een project in mijn gedachten maar het bleef bij wishfull thinking. Misschien dat dit er mee te maken heeft.
Jeroen ID19P schreef:Nu ook nog mijn ID19 weer opbouwen na een bezoek bij de spuiter en het zal een mooie zomer worden…..
En vandaag is ze gekeurd voor 2 jaar. Eindelijk klaar…...ff een paar foto’s voordat we met haar jomgere zusje op vakantie gaan….

Totaal aantal Berichten: 1425
- 2CV 6 Club
- ID/DS DS21 M Pallas '67
Een paar leuke foto’s van de de 2 dames samen ?
en nu met foto’s (hoop ik).........
http://picasaweb.google.com/JeroenKN/Klaar#

Totaal aantal Berichten: 2259
- CX 2400 GTi
- ID/DS DS 21 Pallas hydraulique
Vooral de ID is erg mooi!
Ziet er weer bijzonder mooi uit, veel rijplezier !

Totaal aantal Berichten: 10299
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Ziet er goed uit!
Citroen!

Totaal aantal Berichten: 1069
- ID/DS DSuper
- BX 16 TRS
- ID/DS DSuper
- BX GTI automaat
- BX 19TGD Break
Mooi plaatje van je interieur!

Totaal aantal Berichten: 833
- ID/DS DS 20 Pallas BVH
Schitterend.
Vandaag in Nnormandie aangekomen. Het zusje heeft het goed gedaan, morgen de tweede en laatste etappe. Geen DS gezien tot nu toe, wel veel goedkeurende blikken en duimen. Ook op de foto gezet door een fransman zodat hij aan zijn kinderen kan laten zien wat er vroeger in hum land rond reed….

Totaal aantal Berichten: 10299
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Goed bezig!
Citroen!
Ondertussen al 3000km gereden zonder problemen. Wel een benzinelucht als ik een linkerbocht maak (en dat zijn er nogal veel met al die rotondes in Frankrijk) Zal hetzelfde probleem zijn als waar Alexandr over schreef. Ook is het bovenste ophangpunt van een achterscherm weg. Van de week eens het tankdeksel eraf halen en een nieuw ophangpunt maken. Zusje heeft veel plezier op de Franse weggetjes. Ondertussen al 1 DS gezien vanuit mijn ooghoeken, dus dat schiet nog niet erg op. Grappig is wel dat je in Frankrijk meer bekijks hebt dan in Nederland.