Nieuw hier
Daan75
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 33
Geregistreerd: 26-06-2010

- Xantia 1.9 TD Break SX
Gepost: 26 juni 2010 09:34 AM

Hallo allemaal

Mijn naam is Daan ben 35 jaar getrouwd en heb 1 kind. Ik heb sinds vorige week vrijdag mijn eerste Citroen, een Xsara Picasso 2.0 HDI Differance van 2003. Hiervoor heb ik vele merken gereden en ben lid geweest van o.a. het Audi Forum, Passat 35i Forum, Skoda Forum en het VW Forum. Mijn ervaringen zijn tot nu toe goed, het heerlijke comfort en de zuinigheid bevallen mij goed.

Foto’s volgen nog

Groet Daan


Update oktober 2011. Ik heb de autu nu bijna anderhalf jaar en er ruim 50.000 kilometer mee gereden. De stoelen zijn zo comfortabel dat ik na deze tijd iets heb van ja ik blijf voorlopig Citroen rijden. Wel een schade gehad waardoor ik iets had van inruilen voor een C5 break. Maar ik blijf deze voorlopig nog rijden. Vooral de ruimte is top en nu met gezinsuitbreiding op komt vind ik het wel erg handig als ik er zo nu en dan eens een stoel uit kan halen. Net een grote beurt gehad met nieuwe blokken voor en de diesel blijft maar gaan. Op naar de 3 ton zou ik zeggen. Voor de hobby gaat er misschien nog een HY camper komen maar dat stel ik even uit tot medio volgend jaar.

Zweven is niet moeilijk

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook