5 van de 19
« Eerste  < Vorige 3 4 5 6 7 Volgende >  Laatste »
   
Xantia Club Nederland
Bram91
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 124
Geregistreerd: 07-02-2011

- Xantia 1.8i SX
- Xantia 1.8i X
- C5 III X7 V6 Exclusive
Gepost: 17 september 2011 02:12 AM
  [ # 61 ]

Het probleem is nog steeds het verlopen domein..Als deze verlengd wordt is het forum weer te bezoeken. Ik ben benieuwd waar de domeinnaam eigenlijk naartoe verwijst..via dat adres zou de website ook te zien moeten zijn.

Profiel  
 
rb
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1162
Geregistreerd: 30-07-2003

Gepost: 17 september 2011 11:08 AM
  [ # 62 ]
@lfred schreef:

@rb.
De xantia site wordt dus enorm gemist.
Is er technische hulp nodig ? Laat het dan aub weten.

Groet en succes, Alfred.

Hoi Alfred.

Sorry dat er geen nieuws is. Hoe het op dit moment staat weet ik niet (anders had ik hier een bericht achtergelaten..).

Als je wil kan je dit aanbod bij de admin zelf neerleggen, maar ik heb uit die hoek geen indicatie gehad dat het boven het hoofd groeit.

Grt, Robert.

Profiel  
 
patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 17 september 2011 11:26 AM
  [ # 63 ]

Het domein staat nu (weer) gewoon op Jeroen Kruis’ naam. Maar aan een domeinnaam heb je weinig als er geen website achter hangt. En dat is het hele probleem waarschijnlijk. Ik verwacht dan ook dat de hosting ook verlopen is, waarmee alle (actuele) data de virtuele ruimte in is geschoten.
En als dit niet het geval is, dan begrijp ik niet waarom dit zolang moet duren. Als de website nog gewoon bestaat en alleen het domein was het probleem geweest dan was een tijdelijke url DE oplossing. En dat is in no-time te regelen.

@RB
Zijn er wel andere indicaties? Want het lijkt erop dat er helemaal geen berichtgevingen over de status worden gegeven. Een redirect naar dit topic zou al een hele aardige tussenoplossing zijn lijkt mij. Is zoiets niet te regelen? dan weten de bezoekers in ieder geval waarom de site niet bereikbaar is.

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 17 september 2011 12:48 PM
  [ # 64 ]

Jeroen is een aardige vent, maar hij moet dit eens aan een ander overlaten.

Tijd voor opvolging, want het is niet de eerste keer dat het mis gaat.

 

Profiel  
 
xantippe
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 223
Geregistreerd: 22-02-2007

- C5 1.8i Differance2
- C4 (2004-heden) 1.6 VTR+ Coupé
- C3 1.6 eHDI Collection
- C3 1.2 Puretech Feel Edition
Gepost: 17 september 2011 01:13 PM
  [ # 65 ]

Aan de ene kant ben ik het wel met je eens. Hij heeft er jaren geleden veel tijd en moeite in gestoken…maar zoals het nu lijkt heeft hij nog mar weinig affiniteit met de XCNL. Dat is natuurlijk wel jammer want je verwacht van iemand die zoiets runt dat hij er wel actief mee bezig is. Je hoeft niet in het bezit te zijn van een Citroën (Xantia) om er toch iets mee te hebben.

Aan de andere kant…hij is wel de persoon die al jaren zo goed mogelijk de boel draaiende houdt..ondanks wat trubbels. Daarnaast heet hij vorig jaar (eindelijk) het forum geupgrade. Ook zal hij voor een heel groot deel al jaren de hostingkosten voor zijn rekening nemen. Aan de andere kant…de opbrengsten van de advertentie’s gaan ook ergens heen.
Er zijn best mensen te vinden die er toch nog wel wat moeite in willen steken voor de broodnodige modernisering. De site zelf komt nog uit een tijd waar mensen nog internetten via de telefoonlijn…dus hij is vrij klein en laad zich snel laden. Maar we zijn inmiddels al 10 jaar verder en met de huidige stad van zaken kun je met eenvoudige middelen er ook een erg leuke site van maken die ook nog eens activer te onderhouden is.

De vraag is alleen of Jeroen zomaar de site wil overdoen aan een ander. In de zin…wil hij er geld voor hebben? Dat zou ik best jammer vinden en onbegrijpelijk. Het is en blijft een hobby.

Pieter
Huidige
Citroën C5 2.0 Berline Linge Prestige 2001 grijs
Citroën C3 1.2 PureTech S&S Feel Edition 2020 zwart/wit

Vorige

Citroën Xantia Berline 2.0 16v SX 1997 wit
Citroën Xantia Break 1.8i 16V 2000 grijs
Citroën C5 1.8 Berline Differance2 2003 grijs
Citroën C4 1.6 Coupé VTR+ 2005 grijs
Citroën C3 1.6 e-HDi Collection 2012 Antraciet
Citroën C5 1.8 Berline Differance2 2004 zwart

Profiel  
 
japv
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3167
Geregistreerd: 29-06-2008

- Xantia 1.8i X
- GS/GSA Spécial
Gepost: 17 september 2011 07:28 PM
  [ # 66 ]

Overdoen hoeft ook niet per sé, delen kan ook. Hij het technische deel, een partner het inhoudelijke. Ik zou met alle plezier en geheel vrijwillig de website qua looks en content eens een flinke overhaul willen geven, geen probleem! En als de één onverhoopt een keer niet beschikbaar is bij problemen dan is er in elk geval backup.

Ik vraag me alleen af of hij zelf (lokaal) host of dat hij de website elders heeft staan.

GSA Spécial ‘81 - ORGA 1534 - AC 650 Bleu Azurite
Xantia 1.8i (VS)X ‘93 - ORGA 6094 - EJXcR Rouge Furio
Xantia 2.0i 16V VSX ‘93 - ORGA 6079 - EYCCR Gris Quartz
Saxo 1.4i Sport ‘98 - ORGA 7967 - KMHC Bleu Grand Pavois
Ex: BX Chic ‘91

Profiel  
 
Breeze
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1301
Geregistreerd: 30-11-2009

- Xantia 3,0 V6 Exclusive Break (manuelle)
Gepost: 19 september 2011 04:57 PM
  [ # 67 ]

Heeft iemand nog nieuws?

Ik krijg afkick verschijnselen…...... Zo’n kouwe kalkoen is toch niet alles.

Adri

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 19 september 2011 05:02 PM
  [ # 68 ]

Ik heb nog geen nieuws gehoord verder. 

Nog effe volhouden mannen!

Of hier blijven natuurlijk whistle

 

Profiel  
 
hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8156
Geregistreerd: 15-08-2004

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 19 september 2011 05:51 PM
  [ # 69 ]

Volgens mij kan dit forum inderdaad een heel goede plek zijn voor de Xantia liefhebbers. Ik heb er destijds een enkele keer gepost, maar ik vind 1 forum eigenlijk wel zo makkelijk.

Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
rb
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1162
Geregistreerd: 30-07-2003

Gepost: 19 september 2011 11:33 PM
  [ # 70 ]
hogervp schreef:

.. maar ik vind 1 forum eigenlijk wel zo makkelijk.

Patrick

Tja, ieder zijn meug natuurlijk. Anderen posten net zo lief op 2 of 3 verschillende fora.

@breeze / pat74 / Rene: helaas weet ik ook niet meer, anders zou ik het hier melden.

Profiel  
 
Citinus
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 14
Geregistreerd: 18-09-2011

- Xantia 1.8 16v elegance
- Xantia 2.0 16V VSX
Gepost: 19 september 2011 11:39 PM
  [ # 71 ]

Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op dit forum, ik heb nóg geen Citroën Xantia in mijn bezit, Ik ben nog zoekende.

Ik vind zelf 1 forum wel zo makkelijk, maar op de Xantia forum stonden wel wetenswaardigheden die ik op deze Citroën forum mis. (Gebruiksaanwijzingen, etc.)

Eenmaal het Citroën virus opgelopen, dan geraak je er nooit meer van af.  :cheese:

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 19 september 2011 11:43 PM
  [ # 72 ]

Ik denk dat het niet ter zake doet.  Er zijn voor bijna elke Citroën wel losse fora.

En dat gaat prima zo. De Xantiaclub is er al heel lang. Heeft een aardig ledenbestand. Dus waarom zouden we dat moeten opslokken?  Iedereen is hier welkom!  En van mij mag de Xantiaclub plat en hier een hoekje voor inrichten in het Xantia gedeelte.

Er is een maar… Er is nog een Xantiaclub. Nu even niet, maar hij zal best wel weer online gaan.

Alhoewel ik vind dat de Admin (Jeroen) op zijn zachtst gezegd zijn ballen uit zijn broek moet schamen!

 

Profiel  
 
Breeze
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1301
Geregistreerd: 30-11-2009

- Xantia 3,0 V6 Exclusive Break (manuelle)
Gepost: 19 september 2011 11:59 PM
  [ # 73 ]

Wink

René schreef:

De Xantiaclub is er al heel lang. Heeft een aardig ledenbestand. Dus waarom zouden we dat moeten opslokken?

René schreef:

Iedereen is hier welkom!  En van mij mag de Xantiaclub plat en hier een hoekje voor inrichten in het Xantia gedeelte.

Dat noemen ze een tegenspraak in woorden Wink .

Adri

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 20 september 2011 12:06 AM
  [ # 74 ]

Toch zit er verschil in. Technisch mag het van me. Jullie zijn hier welkom.

Maar we zien geen noodzaak om er uberhaupt al aan te denken de boel op te slokken.
Ik zie liever goede samenwerking dan iets opslokken….


Opslokken is trouwens een naar woord.

 

Profiel  
 
Breeze
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1301
Geregistreerd: 30-11-2009

- Xantia 3,0 V6 Exclusive Break (manuelle)
Gepost: 20 september 2011 01:08 AM
  [ # 75 ]

Dank je René. Ik heb ook een goed gevoel bij de manier waarop jij acteert op de 2 fora.

Adri

Profiel  
 
 
5 van de 19
« Eerste  < Vorige 3 4 5 6 7 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook