Nieuwe DS/ID liefhebber uit het Noorden!
Jeroenimo
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4
Geregistreerd: 31-07-2010

Gepost: 02 augustus 2010 04:43 PM

Goedenavond!

Ik ben Jeroen 31 jaar en woonachtig in het Noorden van het land.

Door mijn vader ben ik min of meer besmet geraakt met het DS/ID virus. Helaas doet mijn vader niets meer met de auto’s na zijn laatste in 75 verkocht te hebben. Na alle verhalen (20 jaar lang) over welke types hij gereden en hoe fantastisch dit was heb ik besloten dan deze hobby voort te zetten.

Momenteel ben ik vrij druk met het restaureren van oude Vespa’s. Dit zal ik er ook bij blijven doen. Via dit forum hoop ik in contact te komen met DS/ID bezitters in en om de noordelijke provincien voor tips en mogelijk een lead naar een eigen DS/ID.

Ik ben inmiddels ook lid geworden van de ds/id club om meer mensen te leren kennen en info te kunnen delen!

Vriendelijke groet,

Jeroen

Profiel  
 
CLL Martin
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1413
Geregistreerd: 19-10-2007

- 2CV 6 Club
- C3 1.2 Shine smile
- ID/DS DS21 M Pallas '67
Gepost: 02 augustus 2010 04:49 PM
  [ # 1 ]

Leuk! Welkom! En veel plezier!
Kan ik hieruit opvatten dat je nu opzoek gaat naar een DS?

Profiel  
 
Jeroenimo
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4
Geregistreerd: 31-07-2010

Gepost: 03 augustus 2010 09:49 AM
  [ # 2 ]
CLL Martin schreef:

Leuk! Welkom! En veel plezier!
Kan ik hieruit opvatten dat je nu opzoek gaat naar een DS?

Hallo CLL Martin,

Dank je! Ja het is wel de bedoeling om opzoek te gaan naar een DS/ID. Ik heb marktplaats e.d. al zoveel afgespeurd maar durf het niet aan omdat ik niet goed beoordelen wat de werkelijke staat is. Dat is de reden dat ik me hier ingeschreven heb en bij de club.

Hoe ben jij ooit begonnen met jou DS?

Grt Jeroen

Ps het is niet de bedoeling om een restauratie vanaf de bodem aan te schaffen Smile

Profiel  
 
CLL Martin
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1413
Geregistreerd: 19-10-2007

- 2CV 6 Club
- C3 1.2 Shine smile
- ID/DS DS21 M Pallas '67
Gepost: 03 augustus 2010 11:00 AM
  [ # 3 ]

Tja voor je een DS aan gaat schaffen moet je wel een aantal dingen weten.
Een DS kan kwa techniek een complexe auto zijn, wil je er zelf aan gaan sleutelen en onderhoud doen, of zeg je net als ik, ik koop een goeie, dat is mijn dagelijkse auto en net zoals ik dat met mijn vorige dagelijkse auto’s deed, gewoon naar de garage voor onderhoud (mijne gaat gewoon naar een DS garage die ik vertrouw daarin)

Dan heb je (vaak) het grootste struikelblok, wat mag tie kosten..

Dan wat wil je, een simpele oer ID of een DS23 injection halfautomaat pallas met leer en airco? En tussen deze uitersten zit nogal wat keus. Je hebt DS-en voor 1500 euro (dat zijn slopers over het algemeen) tot 30.000 euro, (totaal gerestaureerde, bijzondere DS) en er zijn zelfs mensen/handelaren die nog veel meer vragen. (als je op bestelling een DS laat restaureren en je hebt nogal wat wensen…)

Als je hier liever geen bedragen plaatst (wat ik niet zou doen) stuur mij gerust een PB en via e-mail geen problemen je te helpen!

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook