stuurvergrendeling defect
laatste auto
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 125
Geregistreerd: 23-09-2008

Gepost: 03 augustus 2010 04:11 PM

bij de eerste noodstop die ik met onze pluriel moest maken, verschoof het stuur van de “naar je toe stand” naar de “van je af stand” en ik kan je verzekeren dat dat geen prettig gevoel is bij een bijna-botsing!!
bij controle blijkt dat je het stuur door niet eens zo hard te duwen kan verschuiven; mijn vraag is of dit vaker voorkomt en of er wat aan te doen is?
zou dit een gevalletje citroen nederland/coulance moeten zijn; wat is jullie mening?
de auto is van 2003 en het stuur wordt zelden versteld.

eens een xm, altijd een xm!!

Profiel  
 
break23m
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7531
Geregistreerd: 03-04-2006

- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Gepost: 03 augustus 2010 04:40 PM
  [ # 1 ]

Geen idee - gelukkig zelf nog nooit uitgeprobeerd. Voor zover ik weet zit ons stuur gewoon vast. Maar ik ben er nog nooit met m’n volle gewicht op gaan hangen. Een of twee keer per jaar zetten we het stuur en de stoel omhoog om ‘onder het stuur’ te kruipne om zo wat ruimte op de achterbank te maken. Tja. Ik zou eerst de dealer eens vragen of dat eenvoudig bij te stellen is. Als dat zo is, dan lijkt me dat ze dat wel even kunnen doen, niet waar? Als ‘t anders ligt, tja, dan is het na 7 jaar natuurlijk wel wat laat.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook