2 van de 3
 < Vorige 1 2 3 Volgende > 
   
DSpeciale in gebruik nemen als dagelijkse auto
sloopkogel
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 441
Geregistreerd: 13-03-2009

Gepost: 01 september 2010 09:26 PM
  [ # 16 ]

Hallo Frits, mocht je nog op zoek zijn naar een gas installatie, ik heb er onderhand een stuk of wat in diverse DS.en gebouwd, ik ben lasser van beroep, en dus zelfstandig hierdoor kan ik gas installaties tegen inkoop prijs verkopen, (voor DS rijders reken ik geen winst),

een complete installatie inclusief Alles, kost nog geen 500,- (ex btw, daar kom ik ook niet onderuit)
eventueel bouwen wij (vriend van me en ik zelf) de installatie ook in.
het inbouwen is in een dag gebeurt, je moet hem dan wel zelf afmelden bij de RDW, maar das een fluitje van een cent…

Profiel  
 
FritsHoff
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 31
Geregistreerd: 20-07-2010

- ID/DS Pallas 2.1 EFI
Gepost: 07 september 2010 10:58 PM
  [ # 17 ]

Inmiddels 123-ontsteking in laten bouwen, samen met nieuwe Valeo bobine met voorschakelweerstand, nieuwe bougie’s, isolatoren en kabels. Koud starten gaat gek genoeg moeizamer, warme start zo snel alsof de motor nog liep. Stationair loopt hij rustig. Misschien is er nog iets mis met de carburateur die los is geweest vanwege het schokken / niet willen starten? Moet je altijd nieuwe pakkingen monteren?

Oude radio-cassettespeler ingebouwd, een Philips. Leuk om mijn oude cassettes weer eens te horen, toch maar goed dat ik die 100 stuks nog bewaard had. Kwaliteit is wisselend, emotie is altijd goed. De tips hier gevolgd en een plak-antenne ingebouwd. Snoertje wegwerken valt nog niet mee. Ontvangst over het algemeen goed maar niet zo goed als in moderne auto, is het de antenne, de radio of de combi?

Hella intervalschakelaar gehaald, hopelijk krijgen we die nog ingebouwd alvorens we as zondag op vakantie naar Zwitserland gaan.