2 van de 2
 < Vorige 1 2

Nieuwe aanwinst
MielcitrofielDS
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 454

Gepost: 15 oktober 2010 09:26 PM
  [ # 16 ]

Prachtig! Vooral het rode stof in combinatie met de lak! Als ik ooit geld over heb voor wat nieuws in mijn eveneens Bordeaux rode DS dan is dat wel een serieuze optie! Al zie ik origineel (Dsuper) skai ook wel zitten… Veel plezier met de auto! Ga je er in de winter ook mee rijden?

Profiel  

Jurre
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 71

- GS/GSA X3
- ID/DS 19B
Gepost: 16 oktober 2010 12:26 PM
  [ # 17 ]

@Miel Tsja ik dacht eerst van dat rood met rood niet zo’n goede optie zou zijn, het is natuurlijk wel een beetje tricky combinatie. Maar inmiddels vind ik het geweldig en lekker vrolijk, daarnaast is rood gewoon mijn favo kleur en ziet het er met dit dashboard mooi uit.

Ik ben op dit moment ook alweer zelf bezig om de juiste stof en schuim te vinden om de stoelen voor iig even aan te pakken. Ik heb het idee dat hier een vulling van veren en schuim gecombineerd is, maar dat gaat helemaal goedkomen.

Ik ga er wel in de winter mee rijden, maar ze staat ook warm en droog in de garage. Ze gaat geen winterstalling in oid, gewoon lekker mee touren. Voor dagelijks vervoer vind ik het op dit moment zonde, en heb ik evt nog wat moderns om mee te rijden. Ik kan desnoods met de brommer of skateboard naar mijn werk Wink

Als het maar niet nieuw is en ik eraan kan sleutelen..
Id19 1967 | Tomos 4L 1969| GSA X3 1980 | Peugeot J7 1980 | Gazelle Apollo HMC 303

Profiel  

MielcitrofielDS
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 454

Gepost: 16 oktober 2010 02:17 PM
  [ # 18 ]

Vulling is inderdaad schuim met veren. Ik heb hetzelfde probleem maar kan goed zitten op een doorgezakte zetel… Ik rij nog niet met de auto, hoop binnenkort mijn rijbewijs te halen! mijn Dsuper wordt wel dagelijks gebruikt, ook in de winter. Bij niet-gebruik heb ik wel beschikking over een stalling, ik ga nog even kijken hoe dat allemaal bevalt! Eerste prioriteit is nu m’n rijbewijs behalen en lekker kilometers met de auto te gaan maken.
Veel plezier met de Snoek!

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook