Totaal aantal Berichten: 47
- ID/DS DS 21 Pallas
Peter3L schreef:Een onderdeel waar ik wel best tevreden over ben is de kentekenplaathouder aan de voorzijde. In tegenstelling tot de bumper is die niet van RVS maar van verchroomd staal. Dik staal, dat wel, maar dat heeft niet kunnen verhinderen dat er roest doorheeen komt. Weet iemand of deze dingen nog ergens te koop zijn ?
Kenmerkend voor de Ds’sen die zijn gemaakt in Slough, UK. Als je een dergelijke plaathouder zoekt zou ik Slough als zoekwoord invoeren. Zie foto’s van Slough ds’sen hieronder.
R a p p e l e z - v o u s h i e r , r ê v e z d e d e m a i n , m a i s v i v e z a u j o u r d ’ h u i !
Ik zou alles er gewoon op/in laten zitten, je hebt er immers al 8 jaar met plezier mee rond gereden. Ik zou mij niet te veel laten beinvloeden wat andere mensen er hier van denken, omdat het niet origineel is oid. Je bent destijds voor de auto gevallen, mede door deze details neem ik aan. Als je een orginaliteits-freak zou zijn, had je hem waarschijnlijk nooit gekocht.. als ik me niet vergis.
Er zijn ook zat dssen verpallast en daar hoor je mensen minder over. Iedereen maakt er zijn “eigen” dame van en dat doe je niet door alles eraf te trekken wat er niet op zou horen. Maargoed dat is mijn mening en wil hier niemand tegen borst stoten.
Als JIJ hem zo mooi vind dan lekker zo houden is mijn advies.
Ik vind algehele plaatje met alles erop en eraan heel erg gaaf!
Als het maar niet nieuw is en ik eraan kan sleutelen..
Id19 1967 | Tomos 4L 1969| GSA X3 1980 | Peugeot J7 1980 | Gazelle Apollo HMC 303
Moest de foto’s nogeens goed bekijken om te oordelen wat wel en niet mooi is aan de accessoiressen,en of het wel of niet bij de auto zou passen.
Zelf ben ik niet zo gek van die USA knipper en achterlichten die zo opzichtig eruit steken voor de verkeersveiligheid misschien wel goed maar nee,ik zou ze uitwisselen.
En ik zou die veel te opzichtige luchthapper verwijderen,ik vind het niet thuishoren op een DS een mooie en strakke motorkap heeft bij mij de voorkeur.
Voorbumper prima,maakt de auto wel opvallend,maar als je de airco verkoopt dan moet je wel de voorbumper uitwisselen.
En al het andere kleine spul zou ik lekker overzetten,het staat verder wel leuk eigenlijk
Ik zou alles behouden, ‘t plaatje van alles bij elkaar maakt de auto compleet.