3 van de 52
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »
   
Centraal navigatietopic eMyWay RT6
hans1978
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 2
Geregistreerd: 28-03-2011

Gepost: 28 maart 2011 08:29 PM
  [ # 31 ]

hey bert ik ben hier nieuw heb identike auto maar dan ne wite zou je het me kunen doormailen dan kan ik het op usb stik zeten en proberen

Profiel  
 
NAM
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 101
Geregistreerd: 06-03-2011

Gepost: 28 maart 2011 11:26 PM
  [ # 32 ]

Hallo hans,
Bekijk je mailbox.

C4 1.6VTI Exclusive + navigatie + Denon geluidssysteem, gris shark

Profiel  
 
knarfield
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 196
Geregistreerd: 06-01-2007

- C4 (2004-heden) 110 eHDI EGS Ligne Business
- C2 1.4 Attraction
Gepost: 16 april 2011 08:33 PM
  [ # 33 ]

Op het forum van de Peugeot508club heeft iemand beschreven hoe je zelf flitsers op het navigatiesysteem van de 508 kunt zetten, en omdat de 508 hetzelfde navi-systeem als de C4 heeft (alleen noemt Peugeot het systeem anders) moet het dus ook op de C4 werken.

http://peugeot508club.nl/phpbb3/viewtopic.php?f=48&t=830

Er staat zelfs een kant-en-klare RAR-versie voor de USB-stick (in 5 delen).
Er staan ook nog wat tips en trucs bij als de icoontjes in RTxMapEditor grijs blijven. Hier had ik namelijk ook last van .....

Ik heb de flitsgegevens op de USB-stick staan, maar nog niet geprobeerd of het echt werkt.
You may call me chicken

Frank

Profiel  
 
crosserke1
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 60
Geregistreerd: 09-01-2011

- C4 (2004-heden) 1.6 e-HDI Airdream 110 BMP 6 Exclusive robotbak
Gepost: 16 april 2011 08:47 PM
  [ # 34 ]

edit mod; Quote gewist. Het quoten van het voorgaande bericht is onzin.


Kan het nog eenvoudiger?
http://citroen.navigation.com/

C4 1.6 e-HDI Airdream 110 BMP 6 Exclusive, sinds 15/1/2011 - robotbak - eMyWay - Perla Nera Zwart.

EX: Diane - GS - Visa - BX Sport - XM - Audi A4 - Bmw 320d.

Profiel  
 
knarfield
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 196
Geregistreerd: 06-01-2007

- C4 (2004-heden) 110 eHDI EGS Ligne Business
- C2 1.4 Attraction
Gepost: 16 april 2011 09:32 PM
  [ # 35 ]

Tuurlijk kan het makkelijker, maar dat kost je bij Citroen elke keer weer 5 euries, en ik weet niet hoe up-to-date de bestanden zijn. Al moet ik zeggen dat alle flitsers die ik op mijn gebruikelijke route naar mijn werk rijd netjes gemeld worden, dus misschien valt het mee. Als je een account bij flitspaal aanmaakt heb je gratis heel up-to-date alle flitsers. Voor mijn Tomtom maak ik al jaren gebruik van flitspaal.

En met de manier van de Peugeot club is het zelfs mogelijk om eigen POI’s in je navi systeem te zetten. Alleen kun je daar geen eigen icoontjes bij plaatsen, behalve wanneer je de kaart in de RTx editor laadt.

Ach, en het is een leuke uitdaging om te kijken of het werkt.

Profiel  
 
crosserke1
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 60
Geregistreerd: 09-01-2011

- C4 (2004-heden) 1.6 e-HDI Airdream 110 BMP 6 Exclusive robotbak
Gepost: 01 mei 2011 07:35 PM
  [ # 36 ]

Nieuwe update voor uw flitspalen voor de eMyWay.
http://citroen.navigation.com/

C4 1.6 e-HDI Airdream 110 BMP 6 Exclusive, sinds 15/1/2011 - robotbak - eMyWay - Perla Nera Zwart.

EX: Diane - GS - Visa - BX Sport - XM - Audi A4 - Bmw 320d.

Profiel  
 
NAM
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 101
Geregistreerd: 06-03-2011

Gepost: 18 mei 2011 12:07 AM
  [ # 37 ]

Het is mij nog steeds niet duidelijk hoe ik het adresboek voor mijn eMyWay navigatie gevuld krijg. Ik wil dit gebruiken om adressen waar ik regelmatig naar toe moet vast te leggen. Tot nu toe gebruik ik hiervoor de keuze “Overzicht laatste bestemmingen” en zoek daarin het gewenste, eerder gebruikte, adres. In het adresboek zou ik echter graag adressen willen invoeren onder een specifieke naam, zoals bijv. “thuis” of “kantoor”.
Bij een TomTom kan dit wel onder “favoriete bestemmingen”
Uit de gebruiksaanwijzing maak ik op dat dit soort adressen alleen geimporteerd kunnnen worden vanuit een bluetooth telefoon, maar mijn telefoon heeft geen mogelijkheid om adressen in te voeren, alleen namen.
Zie ik iets over het hoofd?

C4 1.6VTI Exclusive + navigatie + Denon geluidssysteem, gris shark

Profiel  
 
JLFME
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 583
Geregistreerd: 18-01-2007

- C4 (2004-heden) II -THP 155 EGS (Exclusive)
- C3 II - 1.2 Vti (exclusive)
Gepost: 23 mei 2011 10:02 AM
  [ # 38 ]

Je kunt ze invoeren via het telefoonboek. Dan kun je ze ook de namen geven die je wilt, zoals bv thuis of @home etc.
Druk op phone, ga naar het rechterscherm, contacten contacten beheren, nieuw contact. Als je hier een naam + adres invoert dan kun je ze later gelijk selecteren als je via navigatie, een bestemming kiezen naar het adresboek gaat. (zie blz 225 van het boekje)

** Als al het andere niet lukt, lees dan de handleiding… **

Profiel  
 
ceepaa
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 4
Geregistreerd: 09-05-2011

- C4 (2004-heden) Ligne Business
Gepost: 25 mei 2011 11:09 AM
  [ # 39 ]

Het invoeren van adressen is te doen, maar wel erg niet gebruiksvriendelijk.
In aanvulling op de vorige vraag:

Is het iemand gelukt om de navigatie te starten vanuit het adresboek van de mobiele telefoon? Bij mij wordt wel netjes een adres weergegeven bij de bluetooth contacten, maar deze wordt door het navigatiesysteem niet “herkend” als een adres.

Ik heb al geprobeerd om in de telefoon de adressen aan te passen aan de structuur van het navigatiesysteem, bijvoorbeeld door provincie toe te voegen, maar helaas zonder succes.

Graag hoor ik jullie ervaringen en oplossingen, want het is een crime om alle adressen uit de telefoon handmatig in te gaan voeren in het navigatiesysteem.

Groet Cees

C4 Ligne Business - 90HDI - noire perla - zonnedak - trekhaak - wifi onboard
Samsung Galaxy S

C4 Ligne Business - 90HDI - noire perla - zonnedak - trekhaak - wifi onboard
Samsung Galaxy S

Profiel  
 
JLFME
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 583
Geregistreerd: 18-01-2007

- C4 (2004-heden) II -THP 155 EGS (Exclusive)
- C3 II - 1.2 Vti (exclusive)
Gepost: 25 mei 2011 11:18 AM
  [ # 40 ]

Heb je ook het land toegevoegd aan je adressen? Daar struikelde het systeem bij mij over. (logisch ook) Eenmaal het land toegevoegd aan de adressen kon ik ook er naartoe navigeren.

** Als al het andere niet lukt, lees dan de handleiding… **

Profiel  
 
ceepaa
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 4
Geregistreerd: 09-05-2011

- C4 (2004-heden) Ligne Business
Gepost: 25 mei 2011 11:29 AM
  [ # 41 ]

Bedankt voor je snelle tip.

Ik heb land met en zonder blokletters geprobeerd. Het rare is dat op het moment dat je het contact in zijn geheel kopieert naar het adresboek van de navigatie het adres exact overeenkomt met een adres wat rechtstreeks is ingevuld in het navigatiesysteem.

Vanmiddag toch nog een keertje proberen in de auto

Trouwens ook met een Nokia telefoon is het nog niet gelukt.

C4 Ligne Business - 90HDI - noire perla - zonnedak - trekhaak - wifi onboard
Samsung Galaxy S

Profiel  
 
JLFME
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 583
Geregistreerd: 18-01-2007

- C4 (2004-heden) II -THP 155 EGS (Exclusive)
- C3 II - 1.2 Vti (exclusive)
Gepost: 25 mei 2011 02:18 PM
  [ # 42 ]

Ik vond het iedere keer synchroniseren van de gsm vervelend (in mijn geval kwamen ook al de Facebook contacten e.d. erin, lang leve android) en heb daarom mijn belangrijkste contacten geïmporteerd in het navigatie systeem. (diegene waarvan ik een telefoontje kan verwachten, of die ik zou willen bellen als ik in de auto zit). Daarvan heb ik weer een selectie gemaakt waar ik het adres heb gecorrigeerd (lees: land heb toegevoegd). Synchronisatie met de telefoon heb ik uitgevinkt staan. Als er weer eens iemand bijkomt importeer ik dat losse contact wel. Dit werkt voor mij perfect.
(en waarschijnlijk voor iemand anders niet Wink)

** Als al het andere niet lukt, lees dan de handleiding… **

Profiel  
 
ceepaa
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 4
Geregistreerd: 09-05-2011

- C4 (2004-heden) Ligne Business
Gepost: 27 mei 2011 12:36 PM
  [ # 43 ]

Na veel pogingen toch dezelfde aanpak gekozen als JLFME. Hele lijst geïmporteerd en daarna de functie synchroniseren uitgeschakeld. Nu af en toe tijdens de file nutteloze contacten (één voor één :S) verwijderen en adressen opnieuw invoeren…

Iemand nog een tip om meerdere contacten tegelijkertijd te verwijderen? Ik kan namelijk niets anders vinden dan verwijderen van een enkel contact of het verwijderen van de hele lijst.

Zijn er ook nog manieren om “met stappen” naar onderen te scrollen in je adreslijst, of moet je altijd langs alle contacten scrollen om bij bijvoorbeeld de V te komen?

C4 Ligne Business - 90HDI - noire perla - zonnedak - trekhaak - wifi onboard
Samsung Galaxy S

Profiel  
 
JLFME
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 583
Geregistreerd: 18-01-2007

- C4 (2004-heden) II -THP 155 EGS (Exclusive)
- C3 II - 1.2 Vti (exclusive)
Gepost: 31 mei 2011 12:40 PM
  [ # 44 ]

(Onderstaand verhaal wil ik gewoon delen, zodat anderen er eventueel ook wat aan hebben mochten ze dit probleem tegenkomen.)

Een eerste ‘ongemakje’ met de E-myWay heeft zich bij mij voorgedaan. Ik was een tijd geleden een stukje aan het toeren over B-wegen door het Limburgse heuvelland toen plotseling het display van de E-myWay uitviel. Alles bleef verder wel werken (radio bleef spelen, zenders kon je wisselen), alleen het display bleef zwart en voelde heel warm aan.(dit is dus niet de ‘random’ reset die ik ook wel eens heb, waarbij het apparaat zichzelf opnieuw opstart)

Een geforceerde reset (eject knop lang vasthouden) hielp niet. Het apparaat startte opnieuw op, maar display bleef uit. Nadat we ergens iets gegeten hadden en de auto opnieuw gestart werd, deed het display het ook weer. Echter na 5 minuten ging het weer op zwart. Gelijk maar naar de dealer gereden en ook daar viel het display uit 5 minuten na het starten. Overleg met Citroën resulteerde een paar dagen later in het vervangen van de glasvezel kabel van het display.

In de tussenliggende dagen deed het display het weer normaal, zelfs met de hoge temperaturen, maar ik rijdt dan ook voornamelijk snelweg woon-werk. Vorige week is het kabeltje vervangen. Een hele week heeft het euvel zich niet voorgedaan. Gisteren stond er een lange file op de snelweg (erg handig die traffic info knop!) en dus ging ik weer een stuk binnendoor over N + B-wegen. En je raadt het waarschijnlijk al: ineens ging het display weer op zwart, terwijl de rest gewoon bleef werken. Dan is het best handig dat je veel info ook op het display bij de snelheidsmeter kunt laten weergeven.

Enfin: vandaag weer naar de dealer gebeld en die laat mij weten wat Citroën er van gaat zeggen. Zo’n euvel is schijnbaar in het verleden ook bij de C5 geweest en dat heeft men softwarematig kunnen oplossen. Als ik meer info heb zal ik het hier posten.

** Als al het andere niet lukt, lees dan de handleiding… **

Profiel  
 
ice96
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1093
Geregistreerd: 28-11-2006

- C4 (2004-heden) Berline 2.0 HDI Exclusive
Gepost: 31 mei 2011 01:42 PM
  [ # 45 ]

Zou dit om een “standaart euvel” bij nieuwe Citroens gaan??? Ik had in begin ook een paar keer dit meegemaakt met de eerste C4. Het was alleen niet zo vaak voorgekomen (en waarschijnlijk met één of ander update weg gegaan)

Profiel  
 
 
3 van de 52
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook