40 van de 52
« Eerste  < Vorige 38 39 40 41 42 Volgende >  Laatste »
   
Centraal navigatietopic eMyWay RT6
064harry
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 557
Geregistreerd: 14-12-2011

- DS 4 THP 155 EGS So Chic
Gepost: 18 juni 2014 11:41 PM
  [ # 586 ]

Jammer voor je dat het niet in 1 x gaat zoals het moet.

Ik wacht nog heel even op wat er komen gaat.
Denk dat het compatible gaat worden met TomTom, Here, Navigon e.d.
(laat ik het zo zeggen: Dat hoop ik.

Profiel  
 
JLFME
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 583
Geregistreerd: 18-01-2007

- C4 (2004-heden) II -THP 155 EGS (Exclusive)
- C3 II - 1.2 Vti (exclusive)
Gepost: 19 juni 2014 11:48 AM
  [ # 587 ]

Heel apart, bij mij ging de installatie van de Benelux nu in 1 keer goed (ook gelijk als eerste geïnstalleerd), terwijl Italië problemen gaf. Bij de tweede keer (gelijk erna, zonder eerst een ander land te proberen) ging dat goed. Verder geen problemen gehad. Nu nog de C3 van mijn vrouw updaten.

Ik verwacht niet dat PSA het navigatiesysteem open gaat gooien voor compatibiliteit met andere systemen. Dan denk ik eerder dat misschien een hobbyist een manier vindt om het systeem rooten om zo andere (besturings-)software te kunnen installeren.

** Als al het andere niet lukt, lees dan de handleiding… **

Profiel  
 
NAM
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 101
Geregistreerd: 06-03-2011

Gepost: 19 juni 2014 12:25 PM
  [ # 588 ]
JLFME schreef:

Heel apart, bij mij ging de installatie van de Benelux nu in 1 keer goed (ook gelijk als eerste geïnstalleerd), terwijl Italië problemen gaf. Bij de tweede keer (gelijk erna, zonder eerst een ander land te proberen) ging dat goed. Verder geen problemen gehad. Nu nog de C3 van mijn vrouw updaten.

Ik verwacht niet dat PSA het navigatiesysteem open gaat gooien voor compatibiliteit met andere systemen. Dan denk ik eerder dat misschien een hobbyist een manier vindt om het systeem rooten om zo andere (besturings-)software te kunnen installeren.

Ik wil Beneluxx ook updaten. Welke firmware heb je en had je een activatiecode nodig? Mijn firmware is NERG2.1G5. Ik heb ergens gelezen dat je minimaal 2.20 moet hebben en dan mogelijk ook een activatiecode nodig hebt? Wie kan duidelijkheid verschaffen?

C4 1.6VTI Exclusive + navigatie + Denon geluidssysteem, gris shark

Profiel  
 
Frie
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 528
Geregistreerd: 16-02-2011

Gepost: 19 juni 2014 01:49 PM
  [ # 589 ]
JLFME schreef:

Heel apart, bij mij ging de installatie van de Benelux nu in 1 keer goed (ook gelijk als eerste geïnstalleerd), terwijl Italië problemen gaf. Bij de tweede keer (gelijk erna, zonder eerst een ander land te proberen) ging dat goed. Verder geen problemen gehad. Nu nog de C3 van mijn vrouw updaten.

Ik verwacht niet dat PSA het navigatiesysteem open gaat gooien voor compatibiliteit met andere systemen. Dan denk ik eerder dat misschien een hobbyist een manier vindt om het systeem rooten om zo andere (besturings-)software te kunnen installeren.

Het is idd een wazig iets. Heb nog een verschil ontdekt: de vorige keer was mijn Benelux kaart gewist toem de update mislukte. Nu staat deze er nog op. Zal hem eens zelf wissen en dan de Benelux proberen te installeren.

Wat betreft andere software op de eMyWay dat kun je inderdaad wel vergeten. Er zal gezien de fase van de levensduur van het apparaat niet meer in ontwikkeld worden. Komen er nog wel firmware updates bijvoorbeeld. Enige wat nog zou kunnen veranderen is dat er van kaart leverancier wordt gewisseld. Maar op Teleatlas zit ik niet te wachten. Die is op dit moment minder actueel dan Here.

NAM schreef:

Ik wil Beneluxx ook updaten. Welke firmware heb je en had je een activatiecode nodig? Mijn firmware is NERG2.1G5. Ik heb ergens gelezen dat je minimaal 2.20 moet hebben en dan mogelijk ook een activatiecode nodig hebt? Wie kan duidelijkheid verschaffen?

De firmware versie is goed. Activatie is alleen nodig bij nieuwere eMyWays (firmware versies 2.6 en hoger)

Citroen verleden: BX, Xantia 1.8i, Xantia 2.0i, Xantia 1.8i, DS4

Profiel  
 
JLFME
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 583
Geregistreerd: 18-01-2007

- C4 (2004-heden) II -THP 155 EGS (Exclusive)
- C3 II - 1.2 Vti (exclusive)
Gepost: 19 juni 2014 01:57 PM
  [ # 590 ]

Ik heb firmware versie 2.2, geen activatie nodig. versie 2.1G5 moet ook gewoon werken.

** Als al het andere niet lukt, lees dan de handleiding… **

Profiel  
 
Frie
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 528
Geregistreerd: 16-02-2011

Gepost: 19 juni 2014 02:09 PM
  [ # 591 ]

Sorry. Ik had de versie van NAM niet goed gelezen. Ik heb de versie die bij de kaarten zit 2.21A. Of 2.1 werkt weet ik niet. Sinds de vorige versie is de directory indeling van de update anders. Kan zijn dat 2.1 daar niet mee overweg kan.
Wel of geen activatie wordt bepaald door de hardware. Als je nu 2.1 hebt dan zal er geen activatie zijn omdat dat device al ouder is (2011-2012).

Citroen verleden: BX, Xantia 1.8i, Xantia 2.0i, Xantia 1.8i, DS4

Profiel  
 
NAM
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 101
Geregistreerd: 06-03-2011

Gepost: 19 juni 2014 02:23 PM
  [ # 592 ]
Frie schreef:

Sorry. Ik had de versie van NAM niet goed gelezen. Ik heb de versie die bij de kaarten zit 2.21A. Of 2.1 werkt weet ik niet. Sinds de vorige versie is de directory indeling van de update anders. Kan zijn dat 2.1 daar niet mee overweg kan.
Wel of geen activatie wordt bepaald door de hardware. Als je nu 2.1 hebt dan zal er geen activatie zijn omdat dat device al ouder is (2011-2012).

Zoiets had ik ook gpsunderground gelezen. Minimaal dus 2.21. Heb je dan wel activatie nodig en zoja, hoe werkt dat?

C4 1.6VTI Exclusive + navigatie + Denon geluidssysteem, gris shark

Profiel  
 
Frie
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 528
Geregistreerd: 16-02-2011

Gepost: 19 juni 2014 02:29 PM
  [ # 593 ]

Staat in zelfde topic op gpsunderground een handleiding voor.

Citroen verleden: BX, Xantia 1.8i, Xantia 2.0i, Xantia 1.8i, DS4

Profiel  
 
ronama
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3660
Geregistreerd: 27-02-2005

Gepost: 19 juni 2014 08:51 PM
  [ # 594 ]

Je download een bestandje en dat zet je op een lege usb stick..
Deze duw je in de auto en die zet de code op je usb..
Dit bestand zet je tussen de update op de navi en lukt het vanzelf…
Werkt prima.

Profiel  
 
NAM
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 101
Geregistreerd: 06-03-2011

Gepost: 20 juni 2014 12:35 AM
  [ # 595 ]

Wilde firmware 2.2 of 2.21 downloaden maar zowel de link naar zippyware als depositfiles werkt niet meer. De bestanden zijn verwijderd. Heeft iemand nog een idee waar deze nog meer is te downloaden?

C4 1.6VTI Exclusive + navigatie + Denon geluidssysteem, gris shark

Profiel  
 
Kievit64
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 36
Geregistreerd: 16-10-2013

- C4 (2004-heden) 1.6 HDi Collection
Gepost: 20 juni 2014 04:57 PM
  [ # 596 ]

Even een korte vraag…

Hoe kan ik de index van mijn navigatie wissen?

Kan dit niet vinden….

Citroen C4 1,6 HDi Collection FAP

Profiel  
 
Frie
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 528
Geregistreerd: 16-02-2011

Gepost: 22 juni 2014 04:02 PM
  [ # 597 ]
NAM schreef:

Wilde firmware 2.2 of 2.21 downloaden maar zowel de link naar zippyware als depositfiles werkt niet meer. De bestanden zijn verwijderd. Heeft iemand nog een idee waar deze nog meer is te downloaden?

In het gpsunderground topic van de vorige versie van de kaarten staat ergens een .iso om te downloaden. Die link doet het nog wel. Het linkt alleen naar een .exe bestand, Kan een downloadmanager zijn, maar ook iets wat je niet wilt. Virusscanner uptodate?

Citroen verleden: BX, Xantia 1.8i, Xantia 2.0i, Xantia 1.8i, DS4

Profiel  
 
Frie
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 528
Geregistreerd: 16-02-2011

Gepost: 22 juni 2014 04:05 PM
  [ # 598 ]
Kievit04 schreef:

Hoe kan ik de index van mijn navigatie wissen?

Zit onder Nav -> Opties

Citroen verleden: BX, Xantia 1.8i, Xantia 2.0i, Xantia 1.8i, DS4

Profiel  
 
Frie
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 528
Geregistreerd: 16-02-2011

Gepost: 22 juni 2014 04:16 PM
  [ # 599 ]

Hèhè de update Benelux toch nog gelukt.

Het was me opgevallen dat de kaart niet gewist was toen eerder de update niet lukte.
Dat was bij de vorige update wel. Toen zat ik met een lege plek op mijn display waar eerst de Benelux te zien was.
Dus ik dacht dat misschien na het verwijderen van Benelux de update wel zou doorlopen tot het einde.
En dat was inderdaad het geval.
Er was alleen nog een truc nodig om de kaart te wissen want dat kaart wissen heb ik niet in het menu kunnen vinden.
Door een kaart te updaten die ik de vorige keer wegens ruimte gebruik moest wissen forceerde ik weer deze situatie van te weinig ruimte. Daar komt dan een foutmelding van met de vraag of je een kaart wilt wissen. Benelux gekozen en dan de USB eruit trekken.
Update proces opnieuw gestart met Benelux. Spannend of hij nu bij de 2e doorgaan weer niet zou blijven hangen. Dat was niet gelukkig niet het geval. Update geslaagd.
Blijft merkwaardig. Lijkt me onwaarschijnlijk dat dit probleem nog niet bij de ontwikkelaars is doorgekomen en het updatescript nog niet verbeterd is.

Citroen verleden: BX, Xantia 1.8i, Xantia 2.0i, Xantia 1.8i, DS4

Profiel  
 
exroosje
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 498
Geregistreerd: 20-10-2005

Gepost: 01 juli 2014 01:00 PM
  [ # 600 ]
Frie schreef:

Sommige sticks werken wel andere niet. Een 32 GB Verbatim doet het iig wel (Fat32 formattering)

In de handleiding staan wat beperkingen. Weet niet of die bij jou van toepassing zijn:

De autoradio speelt uitsluitend bestanden met de extensie “.mp3” of
“wma” met een vaste of variabele compressie van 32 Kbps to
320 Kbps.

Gebruik voor bestandsnamen maximaal 20 karakters en gebruik
geen speciale tekens (bijv.: ” “, ?, ù) om problemen met het
afspelen of de weergave te voorkomen.

Het maximum aantal bestanden bedraagt 5.000 verdeeld over
500 afspeellijsten op maximaal 8 verschillende niveaus.

Ik heb ergens gelezen dat de emyway ook ogg en flac afspeelt:
http://citrotemp.cricou.net/RT6/presentationRT6.pdf

Voor flac zou je wel met een >64GB stick willen werken (of zelfs een usb hardisk….)

C5 Tourer Exclusive THP automaat met Pack Integral
(Integraal Leer, LDWS, Navi, Hifi, Panoramadak +++) en upgrade naar RT6
Verbruik 8,8l/100 Voorheen Ph2V6: 10,9l/100

Profiel  
 
 
40 van de 52
« Eerste  < Vorige 38 39 40 41 42 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook