Ik heb eind december ook weer een nieuwe dame besteld.
Wordt pas eind maart geleverd omdat ze eerst de handbakken produceren.
Gerrit
196.000 km rijplezier gehad! Nieuwe inmiddels afbesteld: GC4P 2.0 HDiF 150 LB EGS, Icare, Panoramisch glazen dak en een afneembare trekhaak.
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Welke uitvoering dit keer?
Het is weer een Grand C4 Picasso HDI 150 EGS LB in de kleur Icare met beige bekleding. (Heel raar, ik wilde eigenlijk een Nocciola met lichte bekleding maar die wordt alleen geleverd met zwarte bekleding)
Als optie een panoramisch glazen dak en wederom een afneembare haak. Extra komt er ook WiFi in(aanbieding voor de leaserijder) Geen idee wat je dar nou aan hebt.
Heb een dag gereden met een Peugeot 5008 met alle fratsen erop en eraan, met een handbak. Was een fijne wagen. Enige nadeel was dat er zo’n brede middenconsole inzat. Daar was ik na een dag wel aan gewend, totdat ik weer im m’n vertrouwde dame plaatsnam. Toen vond ik die ruimte weer geweldig. Toen ik 400m had gereden had ik m’n keuze gemaakt en dat is bovengenoemde geworden.
Gerrit
196.000 km rijplezier gehad! Nieuwe inmiddels afbesteld: GC4P 2.0 HDiF 150 LB EGS, Icare, Panoramisch glazen dak en een afneembare trekhaak.