Ik krijg juist in het oog dat mijn asbak niet meer goed verlicht is.
Ik kijk dit na en zie dat het lampje met voet en alles naar onder gevallen is ( dus losgekomen, van de plaats waar het normaal zou moeten vastklikken ).
Nu na 1 uur sukkelen heb ik het opgegeven en ben ik tot het besluit gekomen dat de hele middenconsole eruit moet om het terug te kunnen vastklikken.
Iemand een how to van waar juist de boutjes/klikkers zitten. Zodat ik zeker niets stuk maak.
voorlopig heb ik het lampje eruit getrokken en de fiche in handbereik gestoken.
PLEASE.
Uploaded with ImageShack.us
op het linkse zie je hoe ik de fiche er terug zou moeten insteken. Rechts waar het lampje zit t.o.v. alles.
Ik kan er met geen moeite van de wereld aan, zonder die zijkant en/of middenconsole eraf te halen…

Totaal aantal Berichten: 22
- C4 (2004-heden) 2.0 16v Exclusive
- DS 3 1.6 VTI 120 pk So Chic
Had dit ook paar jaar geleden. Weer op zijn plek kunnen zetten door de radio eruit te halen kon ik met enige moeite het weer vastklemmen.
01-04-2011 ds3 120vti black tot 21-03-2014
21-03-2014 C3 1.2vti 82 exclusive

Totaal aantal Berichten: 194
- C4 (2004-heden) 1.6 VTR Coupe
Kijk even hier: Dashboard Removal C4
beetje naar bedenen scrollen voor de foto’s. Let wel, je hoeft natuurlijk niet je radio eruit te halen zoals op de foto’s, alleen de middenconsole delen.
succes!
atenzaz schreef:Kijk even hier: Dashboard Removal C4
beetje naar bedenen scrollen voor de foto’s. Let wel, je hoeft natuurlijk niet je radio eruit te halen zoals op de foto’s, alleen de middenconsole delen.
succes!
prachtige post!
Dacht het nog dat daar de 2 boosdoeners zaten. Dit Wordt iets als het beetje beter weer is.
Bedankt beide voor de reply’s