



























Totaal aantal Berichten: 9365
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Nee van de achterkant ,van de voorkant zijn er genoeg,zelfs nog nieuw.
VgF
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.






















Totaal aantal Berichten: 3909
Geregistreerd: 26-03-2005
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
zoek je en het RVS deel, en het rubber of alleen rubber ? li+re ?
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje




























Totaal aantal Berichten: 9365
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Mag compleet,maar het belangrijkste is het rubber.van de achterkant dus,links en rechts
VgF
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.












































Totaal aantal Berichten: 25715
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
ow. dat heb ik zeker niet…
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>




























Totaal aantal Berichten: 9365
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Op dit moment is er ergens 1 setje wat geschikt is,dus ik heb al wel wat.
Maar er zijn nu ondertussen zoveel lijntjes uitgegooid ,dat ik even wacht met beslissen waar ik ze haal.
Dus tot zover bedankt voor al uw moeite,
Vriendelijke groet frank.
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.






















Totaal aantal Berichten: 3909
Geregistreerd: 26-03-2005
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
het probleem met die rubbers is dat er een metalen strip in zit. die gaat bij gebruik op de weg nat worden en roesten. Dan bommelt die op en is vervormt hij het rubber (in de loop der jaren).
ook de bevestigingspunten (draadeinde) roest…..
wellicht is het een idee om dat rubber voor montage zo veel mogelijk van binnen (langs die metalen strip) vol te laten lopen met een antiroest spul om dat wat tegen te gaan. Wat denk jij ? Is dat wat ? Waarmee zou dat het beste zijn ?
en dan die gevoelige bevestigingspunten….. tectyl er over…. ?
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje




























Totaal aantal Berichten: 9365
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Ik ga ze voorzien van een RVS binnenwerk of eruit boren nieuws laten verzinken en dan met draadeindjes vast zetten.
Maar hierover later meer.
VgF
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.




























Totaal aantal Berichten: 9365
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Net effe langs de stickerman geweest ,en de stickers voor de wieldoppen zijn goedgekeurd .
Ze bestaan wel uit 7 of 8 delen,maar de vorm is goed.
Dus dat probleem is ook opgelost.
VgF
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.






















Totaal aantal Berichten: 3909
Geregistreerd: 26-03-2005
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
grappig ! dan moet je de achterkant open snijden, en er een RVS stripje inleggen denk ik.
en dat stripje in een lijm kit vast zetten oid. Weer een onderdeeltje om aan te pakken.
Ben benieuwd !
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje




























Totaal aantal Berichten: 9365
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Nee bedoel het binnenwerk van het RVS deel ,niet van het rubber,maar dat wat jij zegt is ook een goed idee.
VgF
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.
Zo’n rubber, waarvan het metalen deel compleet verbrokkeld was, heb ik een keer geheel “leeggeruimd”. Vervolgens opgevuld met polymeerkit en op het bumperdeel gelijmd. Zag er uit alsof het zo hoorde en het zit nu 5 jr later nog steeds. Zou een optie zijn, voor de veelrijder met meer kans op corrosie!
CX GTi Turbo 2 - All Black






















Totaal aantal Berichten: 3909
Geregistreerd: 26-03-2005
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
dat is ook prima ! Zo kan je ze recyclen.
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje




























Totaal aantal Berichten: 9365
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Goedenavond ,
Heeft er iemand hier ervaring met lassen aan de RVS bumpers?tenminste ik neem aan dat ze helemaal van RVS zijn.
Ik wil namelijk de steunen waar alles mee vast zit( zit nu gepunt last) loshalen en laten stralen en passieveren.
Maar om ze weer vast te krijgen moet ik ze of opnieuw puntlassen,of ik las draadeindjes in de bumper waar ik later de steunen mee vast kan zetten.
VgF
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.
Dat is goed te lassen, alleen om de las weer onzichtbaar te krijgen is een hele klus.
CX limousine, TRD I, TRD II, Tatra 603, skoda 110, mercedes 240 TD, mercedes 406, mercedes 206, xantia 16v
Dat kan HIJ prima, dat weet je toch