1 van de 5
 1 2 3 Volgende >  Laatste »
   
USB in combinatie Myway navigatiesysteem
andries62
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8
Geregistreerd: 16-02-2011

Gepost: 28 maart 2011 01:25 AM

Heb 6 weken geleden een DS3 besteld met Navigatie/blue tooth/Myway, ja dat pakket. Nou ben ik niet zo slim maar zit daar nu ook die usb aansluiting bij of moet je die er dan apart weer bij bestellen. Lijkt mij vreemd als je de duurste audio optie neemt en eigenlijk het belangrijkste niet hebt. Ik begreep dat de combinatie met navigatie en usb niet schijnt te werken of dat dit door de blue tooth komt??
Ik hoop dat iemand mij dit uit kan leggen want ik wil even niet naar de dealer want die heeft zijn buik een beetje vol van het gezeur van mij, ben namelijk nog steeds niet uit de velgen Laughing .
Ik hoor graag van iemand.
Dries

Profiel  
 
CestLaVie
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 110
Geregistreerd: 18-10-2010

Gepost: 28 maart 2011 01:48 AM
  [ # 1 ]

Als je een pakket neemt waar MyWay in zit raak je de volgende dingen kwijt:

- de standaard USB aansluiting
- de mogelijkheid om muziek via bluetooth te luisteren
- de mogelijkheid om je iPod via het stuur te bedienen

Dus inderdaad, met dat duurdere pakket raak je vreemd genoeg die standaard opties kwijt.

Profiel  
 
Leon75
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 558
Geregistreerd: 11-02-2011

- DS 3 E-HDI
Gepost: 28 maart 2011 07:08 PM
  [ # 2 ]

In de brochure/prijslijst zie ik staan dat de USB alleen vervalt bij de Sport Chic. Dat zou betekenen dat de So Chic nog wel de USB met de MyWay zou hebben.

Wat bedoelen jullie met muziek via Bluetooth beluisteren? Vanaf je telefoon en dan via de radio?

Profiel  
 
Chunky
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 38
Geregistreerd: 24-01-2011

Gepost: 28 maart 2011 08:22 PM
  [ # 3 ]

Wat CestLaVie zegt klopt, dat was voor mij de reden om geen MyWay te nemen aangezien ik altijd en heel veel muziek luister in de auto. Ook vind ik in het donker het dashboard mooier met bijpassende oranje tinten en schermpjes.

Met BlueTooth streamen kan je inderdaad muziek afspelen vanaf je telefoon over je radio en autospeakers, zonder je telefoon ergens op aan te sluiten via een kabel.

Profiel  
 
Nannu
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 19
Geregistreerd: 24-01-2011

Gepost: 28 maart 2011 10:22 PM
  [ # 4 ]

Volgens de brochure heeft Leon75 gelijk, is er een bestuurder van een eHDI so chic die ons het verlossende antwoord kan geven?

Profiel  
 
hbeck
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 988
Geregistreerd: 30-06-2007

Gepost: 28 maart 2011 11:27 PM
  [ # 5 ]

Veel over gesproken met de dealer maar die geeft mij aan dat USB icm MyWay niet gaat lukken, alleen de (analoge) aansluiting voor je Ipod is aanwezig

Acadiana, GS break, 3 AXen, 2 BXen, Xantia, C5 break, C4GP 1.6 HDIF EB6, DS3 eHDI en een Ciroen C4 Cactus

Profiel  
 
Nannu
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 19
Geregistreerd: 24-01-2011

Gepost: 28 maart 2011 11:29 PM
  [ # 6 ]

Dank je @hbeck wanneer ga je rijden?

Profiel  
 
hbeck
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 988
Geregistreerd: 30-06-2007

Gepost: 28 maart 2011 11:32 PM
  [ # 7 ]

Ik dacht woensdag maar kreeg een mail van de dealer dat de door mij gewenste kleur van het dashboard niet bijtijds klaar is, en dus donderdag rijden. Maar als pleister op de wonde krijg ik de demo DS3 van de garage mee, dus eigenlijk toch woensdag rijden. Ben er ook wel aan toe

Acadiana, GS break, 3 AXen, 2 BXen, Xantia, C5 break, C4GP 1.6 HDIF EB6, DS3 eHDI en een Ciroen C4 Cactus

Profiel  
 
snuffeltje
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 42
Geregistreerd: 29-10-2010

Gepost: 29 maart 2011 08:56 PM
  [ # 8 ]

je kan ook gewoon een verloop kopen volgens mij van een ipod naar aux, probleem opgelost, hoewel ik niet weet of je het nog via je stuur kan bedienen

Profiel  
 
hbeck
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 988
Geregistreerd: 30-06-2007

Gepost: 29 maart 2011 09:21 PM
  [ # 9 ]

Dat kan inderdaad en dan gaat deze van de hoofdtelefoonuitgang van de Ipod naar de Aux, bediening is dan op de Ipod

Acadiana, GS break, 3 AXen, 2 BXen, Xantia, C5 break, C4GP 1.6 HDIF EB6, DS3 eHDI en een Ciroen C4 Cactus

Profiel  
 
Chunky
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 38
Geregistreerd: 24-01-2011

Gepost: 29 maart 2011 10:15 PM
  [ # 10 ]

Je mist dan de audio bediening van de auto, track info op het scherm, je Ipod wordt niet opgeladen en de geluidskwaliteit is minder. Verre van ideaal dus.

Profiel  
 
hbeck
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 988
Geregistreerd: 30-06-2007

Gepost: 29 maart 2011 10:24 PM
  [ # 11 ]

Ben het helaas helemaal met je eens Chunky

Acadiana, GS break, 3 AXen, 2 BXen, Xantia, C5 break, C4GP 1.6 HDIF EB6, DS3 eHDI en een Ciroen C4 Cactus

Profiel  
 
CestLaVie
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 110
Geregistreerd: 18-10-2010

Gepost: 30 maart 2011 01:36 AM
  [ # 12 ]

Helemaal eens met je, Chunky, op dat stukje over het opladen na.

Ik heb dit kabeltje besteld, dat zou het opladen en luisteren via AUX in ieder geval moeten oplossen. Natuurlijk heb ik dan nog steeds geen track info en geen bediening, maar het is beter dan niks. Gebrande MP3 CD’s gaan namelijk snel vervelen, zoveel kan daar nou ook weer niet op.

Profiel  
 
Freak
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 109
Geregistreerd: 01-02-2011

Gepost: 30 maart 2011 11:02 AM
  [ # 13 ]

Met dit product heb je ook stuurbediening (wel met een extra apparaatje), en die “poot” waar aan de ene kant de iPod dock/houder zit en aan de andere kant de 12v aansluiting is is flexibel, zodat je iPod toch (enigzins) in gezichtsveld kunt plaatsen. Dat is natuurlijk wel afhankelijk van de plaats van je 12v aansluiting.

Weet iemand waar die precies zit? En krijg je er een 2e bij als je MyWay hebt? Ik dacht dat ergens gelezen te hebben…

Ook dit product kan interessant zijn.


Ik heb overigens geen ervaring met beide producten, maar zit er wel sterk over na te denken. Ik heb mijn DS3 echter nog niet.. Pas als deze geleverd is kan ik echt gaan onderzoeken wat handig is.


Overigens betwijfel ik of de geluidskwaliteit minder is met een AUX kabeltje. Persoonlijk denk ik zelfs dat het een betere oplossing is dan streamen via BT…

Profiel  
 
Chunky
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 38
Geregistreerd: 24-01-2011

Gepost: 30 maart 2011 11:51 AM
  [ # 14 ]

Iedereen maakt natuurlijk zijn of haar eigen afweging in wat belangrijk is. Voor die ene keer in het jaar dat ik navigatie nodig heb pak ik mijn smartphone wel even. Dat heb ik liever dan allemaal randapparatuur kopen om te kunnen voorzien in mijn audiobehoeften Rolling Eyes

CestLaVie schreef:

Ik heb dit kabeltje besteld, dat zou het opladen en luisteren via AUX in ieder geval moeten oplossen. Natuurlijk heb ik dan nog steeds geen track info en geen bediening, maar het is beter dan niks.

Dat is wel een redelijke oplossing, vooral als je je iPhone/iPod op een mooi plekje vast kan zetten.

Freak schreef:

Overigens betwijfel ik of de geluidskwaliteit minder is met een AUX kabeltje. Persoonlijk denk ik zelfs dat het een betere oplossing is dan streamen via BT…

Dat denk ik inderdaad ook, maar dit is ook niet handig als je 320kbps MP3’s direct kan afspelen van een 16GB USB stick.

Profiel  
 
CestLaVie
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 110
Geregistreerd: 18-10-2010

Gepost: 30 maart 2011 10:18 PM
  [ # 15 ]
Freak schreef:

Dat is natuurlijk wel afhankelijk van de plaats van je 12v aansluiting.

Weet iemand waar die precies zit? En krijg je er een 2e bij als je MyWay hebt? Ik dacht dat ergens gelezen te hebben…

De 12v aansluiting zit achter de handrem, onder de armsteun (als je die hebt).
Je krijgt geen tweede aansluiting erbij als je MyWay hebt. Je houdt gewoon die ene die er standaard al in zit. De jack/USB aansluiting naast de 12v verandert met MyWay in een jack-only aansluiting.

Profiel  
 
 
1 van de 5
 1 2 3 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook