Nieuw Ketelpakkie stelt zich voor.
ketelpakkie
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 3
Geregistreerd: 12-05-2011

Gepost: 12 mei 2011 11:28 AM

Beste allen,

Ik ben (43) married with children (2).
Eigenaar van auto met Tu-blok (1.4)
Ik ben lid van een sleutelclubje in de omgeving van R’dam/Dordrecht.

Lid geworden van dit forum, omdat :
Info, wil/mag graag zelf sleutelen, ben zelf techneut van beroep.
De onderhoudsprijzen voor autoos (even heel generaliserend)helemaal nergens meer over gaan, de laatste paar jaar. Forums als deze zijn dan ook een geschenk.
Ik ben op zoek naar eventueel ‘‘sleuteldaters/sleutelmaatjes’’ Ik help jou en jij kijkt maar waanneer/wat je evt. terug kan doen. Hoeft denk ik ook niet altijd met autoos te maken te hebben. Bedoeling is vooral elkaar te helpen.


Ik ben begonnen met dit type auto vanwege de uitwisselbaarheid en prijs van de onderdelen, moeilijkheidsgraad reparaties (ivm mijn beperkte bovenkamercapaciteit, LOL).

Ben nog bezig met leechen van het forum, dus wie weet ..

Groet,

hrstuiver

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 12 mei 2011 11:52 AM
  [ # 1 ]

Welkom!


Houd er alleen een beetje rekening dat er op dit forum geen Peugeot vragen mogen worden gesteld.


Uiteraard mag er wel alles gevraagd worden over de motor. (mits je niet schrijft dat hij in een Peugeot zit)

 

Profiel  
 
ketelpakkie
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 3
Geregistreerd: 12-05-2011

Gepost: 12 mei 2011 02:00 PM
  [ # 2 ]

Helemaal OK,

hmm, misschien een idee voor een PSA forum? Smile

hoopte met deze post/registratie het bereik te vergroten.
lees veel mede forum gebruikers met toch wel behoorlijke rechterhanden,maar deze klussen wellicht niet dagelijks doen. tja en dan geldt toch vaak : in je eentje sta je menigmaal te tobben en met zijn tweeen/drieen/vieren/vijfen, nu wordt ik een beetje enthousiast gaat het zoveel makkelijker/gezelliger.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook