joostvanbroekhoven schreef:
op de citromobile stond er een stand daar vertelde een man dat hij stickers kon maken ben nu alleen nog even opzoek naar dat kaartje wat hij me gaf
![]()
vrgr,joost
Deze toevallig?
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
GoofBlikscha schreef:joostvanbroekhoven schreef:
op de citromobile stond er een stand daar vertelde een man dat hij stickers kon maken ben nu alleen nog even opzoek naar dat kaartje wat hij me gaf
![]()
vrgr,joost
Deze toevallig?
heb al contact gehad in afwachting van de prijs .
vrgr,joost
cx25gtit2 schreef:7,9 bij 2,2 cm
denk idd een zilveren sticker (hoogglans, met zwarte opdruk (om die zilveren letters te creëren).en ik zou die dan ook rechts plakken….
alleen links….. wie heeft dat nu weer bedacht.
hallo cx25gtit2,
neem aan dat dit de maat van de sticker is 7,9 x 2,2?
vrgr,joost
de sticker kan gemaakt worden voor jawel maar €5,00euro p/st incl btw exc verzenden
Heb er 2 besteld bij http://www.letteratelier.com
nummer van de sticker is LA5010132
vriendelijke groet , joost en succes met de stickers!
Dat is een mooie prijs!
Maar je hebt al besteld? Je hebt mijn replica-ontwerp dus niet meer nodig?
jaco schreef:Dat is een mooie prijs!
Maar je hebt al besteld? Je hebt mijn replica-ontwerp dus niet meer nodig?
hoi jaco nee ik heb het plaatje van gti25t2 naar hem gestuurd met de afmetingen 7,9 x 2,2 en even telefonisch contact gehad met ‘t letteratelier over de kleur ,hij is aan de gang gegaan en de stickers zijn klaar en zeg nu zelf €5,00euro is niet veel vroeg hem ook of het zou uitmaken als hij er 20 zou maken maar dat word pas aantrekkelijk bij 100sticker de prijs bedoel ik maar goed nu toch een leuke prijs voor de sticker (LA5010132)
vriendelijke groet, joost
Okee, prima geregeld lijkt mij. Misschien dat we toekomstige geïnteresseerden in dit draadje ook maar naar het letteratelier moeten sturen nu ze daar een goed bronbestand hebben.

Totaal aantal Berichten: 3909
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
wilde dit net met Jaco kortsluiten, maar als je dit zo hebt opgelost is dat een mooie oplossing !
(en dan hoef ik mijn originele sticker niet op de post te doen)
ben heel benieuwd, laat je het resultaat weten + foto ?
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje
Precies, zo kan je het origineel ook niet onverhoopt kwijtraken.
Ik ben ook wel benieuwd naar het resultaat!
als de stickers binnen zijn zal ik een foto plaatsen.
vrgr,joost
de stickers zijn binnen helemaal super!!
vriendelijke groet, joost
Dat ziet er super uit zeg!!
Ik ben wel benieuwd in hoeverre ze wel of niet afwijken van het origineel. Zijn de letters bijvoorbeeld exact gelijk van vorm en grootte en hoezeer lijkt het gebruikte materiaal op het origineel?
Eigenlijk zouden we jouw sticker dan eens naast het origineel van Jim moeten leggen. Dat lijkt me iets voor tijdens een meeting.
Maar zonder vergelijkingsmateriaal ernaast, zeg ik: Gewelidge reproductie!!
Benieuwd hoeveel mensen jou nu zullen volgen.

Totaal aantal Berichten: 2355
- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Niet slecht. Ter vergelijking….... en zijn inderdaad niet van echt te onderscheiden.
joostvanbroekhoven schreef:de stickers zijn binnen helemaal super!!
JWH schreef:25TRD uit 1986 op de Zeeburgerdijk in Amsterdam
Met een sérieplaatje dat ik nog nooit gezien heb. Orgineel?
en dat voor maar €5,oo p/st mooi toch ik ga ze op het eerst stukje sierstrip plakken net als bij de turbo .
vrgr,joost