Hallo,
Gisteravond stopte de autoradio met werken van mijn Citroën Xsara Picasso; 1.8I 16V daterend uit 2001.
Het zijn niet de speakers die zichzelf hebben opgeblazen, de gehele radio werkt niet meer. Zo kan ik de CD er niet meer uithalen, de radio niet aanzetten etc.
Ik gok dat dit iets te maken heeft met een kapotte zekering, echter om welke zekering gaat het dan en waar kan ik de zekeringen vinden?
Alvast heel erg bedankt!
EDIT:
De met rood aangegeven zekering heeft bovenop een draadje lopen die doormidden geknapt is.
De tekening zoals in het boekje van de auto.
Indien de foto niet duidelijk is dan is de handleiding te downloaden op: http://www.gebruikershandleiding.com/Citroen-Xsara-Picasso/handleiding-5-2971.html, op blz 102 staat het plaatje.
F4 geeft aan te maken te hebben met de autoradio.
De zekeringen in de auto zien er heel anders uit dan de zekeringen op het plaatje in het boekje, welke is nou F4 in mijn auto?

Totaal aantal Berichten: 234
- Xsara Picasso 1,8i 16v G3
- CX 2.2 TRS
Ik heb het idee dat je wel de juiste zekering hebt, maar volgens het schema hoort er voor de radio een 20 ampere zekering te zijn geplaatst en geen 5 zoals ik op de foto zie.
Ik zou zeggen probeer het eens met een 20 Ampere zekering waarschijnlijk doet je radio het dan weer.
Heb de defecte zekering vervangen door dezelfde en ny functioneerd alles weer!

Totaal aantal Berichten: 234
- Xsara Picasso 1,8i 16v G3
- CX 2.2 TRS
Je hebt hem vervangen voor een 5 Ampère?
Hhmm vraag mij af hoe lang deze goed blijft, als er in het instructieboekje 20 Ampère wordt aangehouden.