In mijn C4 Picasso zit een NaviDrive RT5 met hopeloos verouderd kaartmateriaal. Binnen die context ontving ik vandaag een brief van NAVTEQ in het kader van een marketing actie. Het betreft IID event: SUM-MAIL-11.
NAVTEQ biedt voor EUR 199 PSA RT3/4/5 Europack 10/11*. Een product dat al meer dan een jaar op de markt is. De brief spreekt over een up-to-date navigatiesysteem?!
Hoe betrekkelijk is up-to-date bij NAVTEQ als onder aan de brief het volgende staat vermeld:
“*de editie 2010/2011 is gebaseerd op de database uit het tweede kwartaal 2009 van NAVTEQ (waar in het navigatiesysteem naar wordt verwezen als de 2e editie 2009/2010).”
Het is inmiddels 3e kwartaal 2011. Als NAVTEQ niets beter te bieden heeft dan een product gebaseerd op het 2e kwartaal van 2009 kan de marketing afdeling beter dit soort acties achterwege laten. Ik voel me als klant niet echt serieus genomen.
Ik heb spijt van de aanschaf van het RT5 navigatiesysteem omdat er met zulk verouderd NAVTEQ kaartmateriaal gewerkt wordt. Dit doet afbreuk aan NAVTEQ en Citroën!
Grand C4 Picasso 1.6 THP EBV6 Ligne Business