2 van de 3
 < Vorige 1 2 3 Volgende > 

kijken of de uv lamp echt werkt en zoekend naar werkplaatshandboek
jantje-b
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 36

- Berlingo 1900 D
- CX 2.5 GTI
Gepost: 07 september 2011 10:58 PM
  [ # 16 ]

Goedenavond,

Na een dag je prutsen. Bellen en rijden heb ik voor niks stof en nieuw schuim kunnen regelen. Het budget voor deze auto is eigenlijk net niks, ik ben dus full time student met wel een goed inkomen maar het bier is tegenwoordig ook niet goedkoop.

Motorische is de auto nu goed, bijna lek vrij met nieuwe olie en filters, kleppen gesteld, afgebroken bout in het blok van de uitlaat deze was lek nieuwe pakkingen en gevlakt, remmen nagelopen, achter twee nieuwe wielkasten gebouwd, frame gelast, bestuurders stoel herbekleed, alle stekkers nagelopen en in gespoten, bumpers opnieuw gemonteerd dit keer goed en meteen de mist lampen aan gesloten, bodem lassen passagier en bestuurders kant en de auto fatsoenlijk radio klaar gemaakt.  Uiterraad ook van onderen alles losse tectiel verwijdert en alles in roest stopper menie en tectiel.

De auto heb in december van arjan antoniusen in koekange gekocht. Hij heeft 300 000 op de teller en de automaat is nog heerlijk soepel de veerbollen zijn van 2007, heeft 14 ich blokjes velgen op goeden banden en een visgraat interrieur. Owja en de reden dat hij nog goedkoper was is de schade achteraan door een paaltje wat de vorige eigenaar over het hooft zag.

Ik doe me best om alles zo gratis mogelijk bij elkaar te scharrelen en alles zelf te doen op de oprit, en de reden dat de hemel nu aan de beurt is en niet de roest vlekjes onder in de deuren of de schade is dat ik eerst meer offertjes wil van mensen die het in de loze uren van de baas willen repareren, en ik constand met me hoofd tegen die hemel zit Razz

Morgen middag gaan we weer verder bedankt voor alle tips en aandachts punten

Mooie maar gecompliceerde auto’s

Profiel  

cx25gtit2
> 3000 berichten