nieuw lid cx club
remcokluck
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 10
Geregistreerd: 13-09-2011

Gepost: 13 september 2011 11:09 PM

Hallo beste Citrofielen,

Na lang gezocht te hebben heb ik eindelijk een schitterende en betaalbare CX 2.0 RE gekocht.De meeste van jullie zullen haar wel kennen want het is de voormalige dame van Tinfoil, oftewel de TB-19-GT.
Een paar jaar geleden heb ik een 2.2 TRS gehad uit 1986 met slechts 95.000 km maar ik ben toen zo stom geweest om deze en een reserve Cx van Dr Theo in te ruilen op een Saxo. ja soms maak je domme fouten.

Maar zoals gezegd, nu staat mijn blauwe dame hier voor de deur in Duiven. Ik ben sinds deze maand lid van de Cx club en wil z.s.m. de club gaan bezoeken. Ik hoop dat ik veel veilige en niet te vergeten comfortabele kilometers met mijn auto mag gaan maken.

Vr gr, Remco Kluck

edit mod: Remco, we hebben hier de regel geen telefoonnummers of emailadressen in de topics te plaatsen.

Profiel  
 
25trd
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4911
Geregistreerd: 21-04-2005

- C15 GV (Grand Volume)
Gepost: 13 september 2011 11:34 PM
  [ # 1 ]

Hai Remco! Welkom op het forum en leuk te lezen dat je lid bent geworden van de club, daar zul je geen spijt van krijgen en ik zie je wel een keer verschijnen bij het magazijn!

MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook