Créative Awards 2011
Kees-Jan Smit
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 777
Geregistreerd: 30-05-2005

- 2CV 2cv6 Spécial
- Berlingo 1.6 Tonic
Gepost: 16 oktober 2011 08:22 PM

Zoals jullie wellicht weten deed ik mee (en was finalist) bij de Citroën Creative Awards 2010. De opdracht was toen een dak ontwerpen voor de DS3. Er waren toen veel reacties van andere forumleden die ook graag mee hadden willen doen maar niet van het bestaan van de wedstrijd af wisten.

Voor hen heb ik goed nieuws! De nieuwe wedstrijd van 2011 staat online met wel drie thema’s, dus leef je uit en maak iets goeds!

http://www.citroencreativeawards.com/welcome

Profiel  
 
geoarthc35
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2433
Geregistreerd: 02-08-2007

Gepost: 16 oktober 2011 09:17 PM
  [ # 1 ]

Vond het ook top van je dat je even een bedankje hebt gepost aan degene die voor je gestemd hebben.

Otten trekker ca 1960.

Profiel  
 
Gepost: 16 oktober 2011 09:43 PM
  [ # 2 ]

Dat hebben wellicht meerdere trouwe stemmers destijds gedacht, maar het CiFoteam heeft indertijd besloten het betreffende topic te sluiten. Dit hebben we gedaan omdat het CiFo geen forum wil zijn dat door iedereen die een internetwedstrijd wil winnen gebruikt wordt om zoveel mogelijk stemmen te ronselen. Dit is destijds een duidelijke keuze geweest en dit zal ook in de toekomst zo blijven. In dit geval kan Kees-Jan dan ook niet verweten worden niet meer te hebben gereageerd in zijn topic. Er zijn natuurlijk nog andere manieren om achteraf de stemmers te bedanken, maar je kunt je afvragen hoever iemand daarvoor hoeft te gaan. In elk geval moge het meteen duidelijk zijn voor forummers die zich geroepen voelen om dit jaar hun kansen te wagen, dit forum stelt het niet op prijs om gebruikt te worden voor het ronselen van stemmen.

Profiel  
 
Kees-Jan Smit
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 777
Geregistreerd: 30-05-2005

- 2CV 2cv6 Spécial
- Berlingo 1.6 Tonic
Gepost: 17 oktober 2011 11:37 PM
  [ # 3 ]
geoarthc35 schreef:

Vond het ook top van je dat je even een bedankje hebt gepost aan degene die voor je gestemd hebben.

Het spijt me Geoarthc35 dat de bedankjes destijds niet bij je zijn overgekomen. Ik heb ze wel consequent proberen te geven aan iedereen voordat het topic op slot werd gezet. Dank trouwens aan Graddus voor de heldere uitleg.

Terug on topic nu, alle creatievelingen veel succes gewenst!

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook