Ongeloofelijk!!!
sugarpuffie
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 10
Geregistreerd: 13-08-2011

Gepost: 12 november 2011 01:26 AM

Ik heb op 10 augustus een C3 E-HDI besteld Dynamique in de kleur Mat Ivoire…
De auto stond gepland voor week 45, dus begin deze week belde ik de dealer of de auto
al binnen was, en zo niet wanneer hij dan bij hem afgeleverd zou worden.
Hij moest het nakijken en zou me terugbellen
Dat deed hij ook en zijn eerste vraag was ” Zit je of sta je”  waarop ik zei, ” ik sta” en hij weer ” Dan zou ik maar gaan zitten`”
Wat is er gebeurd…. Citroen heeft de kleur Mat Ivoire uit het leveringsprogramma genomen..
Niet alleen voor nieuwe orders , maar ook voor bestaande, en zonder mijn dealer te informeren, Mat Ivoire verandert in Hickory…
Dus had ik niet gebeld was er in week 48, want de levering was vertraagd , een Hickory kleurige C3 voor me afgeleverd, een
kleur die ik nooit en te nimmer zou willen !!!
Maar Citroen zwijgt in alle talen, de kleur kan niet meer geleverd worden en that’s it!!!
Uiteindelijk hebben we voor de kleur rood gekozen, die in januari 2012 geleverd gaat worden, hopen we.
Annuleren vonden we geen optie, uiteindelijk treft de dealer geen blaam, en we voelen ons heel erg thuis bij hem. We hadden een C4 lease-auto, en rijden nu, op kosten van Citroen, een C4 Picasso als vervangauto…... in de kleur…. mat Ivoire

Profiel  
 
boeman
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 803
Geregistreerd: 08-05-2005

- ID/DS Dsuper
- C3 1.6 e-HDI Dynamique
Gepost: 12 november 2011 09:53 AM
  [ # 1 ]

Mmm, ze leren ook niet echt qua communicatie bij Citroën…. In het voorjaar al het gelazer met drie kleuren die opeens niet geleverd konden worden, nu dit weer. Overigens heb ik al in februari gelezen dat mativoire eruit zou gaan per 1 juli, dus raar dat dat na 1 juli nog niet bekend was bij elke dealer.

ik zie, ik zie wat jij niet ziet en het is Blue Danube.
het is een DSuper, met 5-bak, LPG en leer!

Profiel  
 
sugarpuffie
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 10
Geregistreerd: 13-08-2011

Gepost: 12 november 2011 10:36 AM
  [ # 2 ]

Mativoire is er toen eventje uit geweest , maar was daarna weer leverbaar

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook