Stoel aanpassen
Marien
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 689
Geregistreerd: 25-04-2011

Gepost: 16 november 2011 09:44 PM

Ik zit te denken om m’n stoel aan te laten passen.

Pack Perfo stoelen zijn te breed, schuif van bocht naar bocht en hang voornamelijk naar rechts in de stoel.

Stap in de golf van ons en zit gelijk weer gecentreerd tegen de wangen, heerlijk.

In eerste instantie de wangen dichter naar elkaar toe zodat ik goed stevig in de stoel zit en tevens wellicht het aanbrengen van een lende steun.

Iemand ervaringen hier mee?

Ik kan niet goed omschrijven waar het euvel zit met de zit positie, maar ik heb van het weekend een lange rit voor de boeg, dus ik neem ff een kussentje/handdoek mee om bij de onderrug te leggen.

Profiel  
 
NeufegliseThierry
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 813
Geregistreerd: 06-06-2011

Gepost: 17 november 2011 03:41 PM
  [ # 1 ]

Begrijp precie wat je bedoelt: ik zat namelijk te klem in stoel van Seat, sportstoel met leder van DS3 zit mij als gegoten: de andersomsituatie dus en ik kan daaruit afleiden dat je een stuk slanker bent dan ik Wink

Beste is denk ik om professional er naar te laten kijken, specifiek of het een proleem bij de heupen is of hoger. Er zijn heel wat bedrijven die ervaring hebben met inbouwen van (vaak nog verstelbare) lendesteun of ophogen van de zijranden bij het zitvlak.

Goede plek om te beginnen is http://www.focwa-bekleedbedrijven.nl

Succes!

O wat is het toch mooi op de weg met al die Citroëns…

Nu na lange Citroënloze periode een C6, daarvoor DS5 Hybrid 2013, daarvoor DS5 Hybrid eveneens 2013, C3 2012, DS3 2011, Xsara Picasso (2x), ZX (2x), ZX Break, AX (2x), BX (2x), Visa 4-cyl, Visa 2-cyl.

Profiel  
 
jev
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 288
Geregistreerd: 18-08-2010

Gepost: 17 november 2011 07:50 PM
  [ # 2 ]

Beter nog (als het je echt serieus is): Scheel of ASS. Die stoelen kan je vaak ook meenemen naar een nieuwe auto als je deze beu bent.

Profiel  
 
Marien
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 689
Geregistreerd: 25-04-2011

Gepost: 17 november 2011 07:57 PM
  [ # 3 ]

Ik heb het probleem momenteel bij deze auto, als ik in de toekomst iets anders heb dan zal ik er wellicht geen last meer van hebben. Ik denk dat het al een heel stuk zou schelen als ik gewoon recht in die stoel kan zitten, met goede steun.

Ik heb al geinformeerd en ik neem aan dat een goede stoffeerder de zijwangen gewoon goed kan opvullen, zonder dat het overduidelijk aangepast er uit gaat zien.

Profiel  
 
Marien
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 689
Geregistreerd: 25-04-2011

Gepost: 18 november 2011 04:18 PM
  [ # 4 ]

Ik ga volgende week denk ik maar eens langs bij een stoffeerder. Hij zei dat hij al vaker zulke klusjes had gedaan, dus als het er nog een beetje fatsoenlijk uit kan komen te zien dan ga ik eerst voor het opvullen van de wangen zodat ik tenminste en beetje stevig in de stoel zit.

Profiel  
 
NeufegliseThierry
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 813
Geregistreerd: 06-06-2011

Gepost: 18 november 2011 04:30 PM
  [ # 5 ]

Hoi Marien, ik adviseer je om alleen wanneer de stoffeerder een precieze berekening kan maken van de gewenste aanpassing van zijn diensten gebruik te maken.

De bedrijven waar ik je eerder naar verwees meten de stoel & jou goed op om vervolgens een precies passende oplossing te creeren. Ook kan middels het plaatsen van een aanpasbare lendesteun een oplossing geboden worden voor een verschil in kleding (met en zonder jas bijvoorbeeld) of wisselende lichaamsomvang: hier is uiteraard geen sprake van bij jou, dat zou ik niet durven beweren Wink

O wat is het toch mooi op de weg met al die Citroëns…

Nu na lange Citroënloze periode een C6, daarvoor DS5 Hybrid 2013, daarvoor DS5 Hybrid eveneens 2013, C3 2012, DS3 2011, Xsara Picasso (2x), ZX (2x), ZX Break, AX (2x), BX (2x), Visa 4-cyl, Visa 2-cyl.

Profiel  
 
Marien
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 689
Geregistreerd: 25-04-2011

Gepost: 18 november 2011 04:49 PM
  [ # 6 ]

Ja pruts werk zit ik niet op te wachten, ik moet ook wel een goed gevoel erbij hebben dat de persoon weet waar hij mee bezig is.

Het bedrijf in kwestie maakt niet deel uit het focwa verhaal, maar dat korte lijstje zegt ook niet alles natuurlijk.

Het bedrijf werkt vaak voor motoport in de buurt waar er zadel aanpassingen worden gemaakt e.d. Bij ons is dat ook gebeurd en het ziet er uit alsof er nooit iemand aan heeft geknutseld. En maatschappelijke prijzen ook.

Ik zal iig het verhaal van jou wel meenemen in de bespreking hoe en wat bij de stoffeerder.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook