Beste,
Vandaag begonnen met de rubbers, koplampen, etc van het rechter voorspatbord.
Een vraag: Welke stand is correct van het rubber spatlapje aan het voorspatbord? volgens mij is dat nummer 1
(Foto’s komen van de oude spatborden…..
Nummer 1
of nummer 2
Hoi SPAM, ik bewonder je project en volg je dagboek al enige maanden. Goede inspiratiebron voor mijn project ID(ylle) dat zojuist is gestart (zie betreffend topic) en gelijktijdig mijn eerste kennismaking met het fenomeen la bombe Citroen is. Gelijk maar goed, eerst sleutelen dan rijden.
Als antwoord op je vraag heb ik 3 plaatjes van mijn (inmiddels terzijde geparkeerde) schermen gemaakt, die je waarschijnlijk antwoord op je vraag geven, er vanuit gaande dat ze bij mij correct gemonteerd waren. Aangezien er aan die van mij nog niet heel veel aan het koetswerk was gebroddeld zal dit wel correct zijn.
De conclusie is dan dat jouw situatie nummer 2 correct is.
Succes!
(dat rode spul is een reserveportier voor een Peugeot 504 cc (ook leuk en nog zeldzamer om in goede staat te vinden…)
Citroen ID20 F Break Luxe ‘74, 2CV4 ‘74, Ami 8 berline ‘69 pret a remettre en route
Weer bedankt
Ik zit net het verslag vandaag op te maken, ik kan nu veronderstellen dat ik de lapjes er goed heb opgezet
Weer bedankt voor de foto’s en hou de vaart erin