1 van de 2
 1 2 Volgende > 
   
cuir claudia amarante interieur
Eriklem
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 2
Geregistreerd: 07-01-2012

Gepost: 07 januari 2012 07:30 PM

Ik mag binnenkort een lease auto gaan bestellen, en na wat rond te hebben gekeken besloten dat het de DS3 So Chic e-HDi 90 gaat worden, nu dus aan het bedenken welke opties ik wil hebben.

Het bordeaux rode interieur cuir claudia amarante lijkt mij wel wat, maar ik kan er vrij weinig foto’s van vinden hoe dat er echt uit ziet, ook had de dealer geen auto staan met dat interieur, ik vroeg mij dus af of iemand hier misschien wat foto’s daar van had.

Voor de rest ga ik trouwens voor de volgende configuratie:

- pack connect hifi
- pack select confort
- Grist thorium/Rouge carmen
- Interieuraccenten Rouge Carmen
- Trekhaak demontabel

Profiel  
 
V-zesserke
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 416
Geregistreerd: 27-08-2010

- DS 3 Sport Chic 1,6 e-Hdi 112
- DS 7 Crossback E-tense 4x4 Grand Chic
Gepost: 07 januari 2012 07:42 PM
  [ # 1 ]

Ik heb het al wel eens in het echt gezien en het ziet er prachtig uit en het zit voortreffelijk omdat je dan ook de sportstoelen uit de Sportchic krijgt met bovenop zetelverwarming (zalig in de wat koudere maanden, onze C3 heeft dit ook). Persoonlijk vind ik die kleur heel erg mooi, imo zelfs het mooiste. Zelf heb ik geen leder genomen in onze 1,6 Hdi 112 Pk Sportchic omdat die zijn zetels sowieso al mooi zijn en geweldig zitten.
Mooie keuze heb je daar trouwens wel gamaakt, alvast voor de toekomst héél veel rijplezier met de Ds3.

Profiel  
 
Frosty85
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 357
Geregistreerd: 20-11-2011

- DS 3 E-HDI Airdream
Gepost: 08 januari 2012 02:11 AM
  [ # 2 ]

Zijn geen hele goede foto’s maar t geeft een idee?


Profiel  
 
Eriklem
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 2
Geregistreerd: 07-01-2012

Gepost: 08 januari 2012 01:45 PM
  [ # 3 ]

Dank, ik ben zelf ook even op speurders gaan zoeken, er stond er nog één met dit interieur:

Het ziet er toch wel erg paars uit in plaats van bordeaux rood   long face
In de carconfigurator ziet het er toch best wel anders uit:

Zit nou toch te twijfelen of ik niet voor mistral/lama moet gaan.

Profiel  
 
Poekoek
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3865
Geregistreerd: 08-05-2006

- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Gepost: 08 januari 2012 01:56 PM
  [ # 4 ]

De foto’s van Frosty85 geven volgens mij de kleur het beste weer. Kijk anders eens op sites als Autotrack, daar staan vaak veel ‘real-life’ foto’s.

Profiel  
 
Nitro+
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 562
Geregistreerd: 13-03-2011

- DS 3 e-HDi 90 So Chic
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 82 ETG Feel
Gepost: 08 januari 2012 05:23 PM
  [ # 5 ]
Eriklem schreef:

Zit nou toch te twijfelen of ik niet voor mistral/lama moet gaan.

Toen ik mijn DS3 nog zat te configureren (ik praat dan over maart/april 2011), wilde ik eerste instantie ook voor Amarante gaan. Dit omdat deze kleur in de configurator van Citroën er echt prachtig uitziet! Maar nadat ik ‘real life’ foto’s op Google had gezien, ben ik toch voor Lama/Mistral gegaan… Ik vond (en vind nog steeds) dat Amarante in werkelijkheid een beetje hoerig overkomt. Very Happy

Profiel  
 
NeufegliseThierry
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 813
Geregistreerd: 06-06-2011

Gepost: 08 januari 2012 11:24 PM
  [ # 6 ]

Had zelf in mijn vorige auto rood leder zitten, wilde dat ook in de DS3. ben om exact zelfde reden als schrijver hiervoor voor zwart/wit(beige) gegaan. De DS3 van mijn broer heeft wel het rode leder, elke keer als we naast elkaar gepaarkeerd zijn ben ik weer helemaal blij met mijn keuze, ook al levert het iets meer schoonmaak werk op Wink

O wat is het toch mooi op de weg met al die Citroëns…

Nu na lange Citroënloze periode een C6, daarvoor DS5 Hybrid 2013, daarvoor DS5 Hybrid eveneens 2013, C3 2012, DS3 2011, Xsara Picasso (2x), ZX (2x), ZX Break, AX (2x), BX (2x), Visa 4-cyl, Visa 2-cyl.

Profiel  
 
Arian
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 131
Geregistreerd: 10-01-2011

Gepost: 09 januari 2012 08:43 AM
  [ # 7 ]

Inderdaad zijn de foto’s van Frosty85 ook in mijn beleving de beste weergave. Alleen ontbreekt dan nog de rode dashboardrand.
Ik heb hetzelfde interieur als wat Erik zou willen kiezen en vind het nog steeds erg mooi. Zeker de combinatie met de rode dashboard accenten én het rode dak, geeft een prachtig interieur. Blij dat ik niet voor dat ‘vage’ beige heb gekozen Wink

Profiel  
 
jev
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 288
Geregistreerd: 18-08-2010

Gepost: 09 januari 2012 11:11 AM
  [ # 8 ]

Je moet nooit uitgaan van foto’s en al helemaal niet van foto’s die in moeilijk licht gemaakt zijn tenzij je zeker weet dat de fotograaf iets weet van fotograferen en van kleurbeheer. Op standje “auto” maken de meeste camera’s (en dus zeker de telefoons) er een potje van.

Gewoon even rondbellen naar verschillende dealers of ze geen modelletje hebben staan met een rood interieur er in en dan zelf gaan kijken.

Profiel  
 
Mr. Dj M.
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 87
Geregistreerd: 28-08-2011

Gepost: 09 januari 2012 10:37 PM
  [ # 9 ]

Mijn bordeax rode Ds3 (http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/214673/) heeft ook een rood interieur en ik vind het erg mooi. Nu is mijn dasboard band gewoon zwart, want anders wordt het gewoon te rood bij een rode auto. Ik had eerst ook twijfels, maar heb bij Rotterdam Alexander een Ds3 kunnen bekijken met rood leder. Toen was ik er zeker van dat het gewoon mooi was en niet ordinair.
Dit was ook een exemplaar in dezelfde combinatie als die door jou gekozen en zou ik zeker een rode interieur nemen. Doe je dit niet dan zou ik voor een andere kleur gaan. Rode stoelen maken het op een antraciete met rood dak gewoon af. De rode dashboard band zou ik eventueel zelfs overwegen Smile

Profiel  
 
NeufegliseThierry
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 813
Geregistreerd: 06-06-2011

Gepost: 10 januari 2012 07:17 AM
  [ # 10 ]

Zo zie je maar weer, na reacties van anderen gezien te hebben kun je de nuances van een overweging opzoeken: de overweging van wel/niet rood interieur hangt ook sterk samen met de carosseriekleur.

Bij wit krijg je al snel een rare combinatie, bij de grijstinten denk ik dat het best gaat.

Hoe dan ook: beste is om ‘t zelf te aanschouwen. Zoek er 1 op t internet bij een delaer op met juiste combi carosseriekleur en leer (met juiste combi bedoel ik de combi die jij voor ogen hebt) en neem de tijd.

Succes!

O wat is het toch mooi op de weg met al die Citroëns…

Nu na lange Citroënloze periode een C6, daarvoor DS5 Hybrid 2013, daarvoor DS5 Hybrid eveneens 2013, C3 2012, DS3 2011, Xsara Picasso (2x), ZX (2x), ZX Break, AX (2x), BX (2x), Visa 4-cyl, Visa 2-cyl.

Profiel  
 
Vijfentwintig
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 15
Geregistreerd: 11-02-2012

Gepost: 11 februari 2012 05:20 PM
  [ # 11 ]

Ik sta op het punt een nieuwe DS3 e-HDi te bestellen (NL, lease) en wil daarin het Cuir Claudia Amarante interieur. Weet iemand of dat te combineren is met Gris Thorium? Volgens de configurator op de site niet, maar ik zie hier op het forum en via de afbeeldingenzoeker van Google wel auto’s in die combinatie. Sowieso is het vreemd dat Gris Thorium alleen maar beschikbaar is voor de e-HDI, niet voor de overige DS3 uitvoeringen lijkt het (volgens de configurator). Iemand een idee?

Profiel  
 
Frosty85
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 357
Geregistreerd: 20-11-2011

- DS 3 E-HDI Airdream
Gepost: 13 februari 2012 02:56 AM
  [ # 12 ]

Hallo 25 welkom op t forum.

Als de configurator het niet mogelijk maakt, dan zal in eerste instantie de combinatie die jij wil niet mogelijk zijn. De auto’s waar je het dan wel bij hebt gezien zijn simpelweg demo auto’s geweest of auto’s die de gewenste combinatie hebben, welke in het heden dan niet meer leverbaar is.

Uiteraard, je dealer kan een boel mogelijk maken, als je maar moeilijk genoeg doet Mr. Green of dat zij genoeg moeite willen doen om iets “speciaals” te bestellen.

Succes

Profiel  
 
Marabunta
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 6
Geregistreerd: 10-02-2012

Gepost: 13 februari 2012 09:18 PM
  [ # 13 ]

Ik heb een demo DS3 met een dergelijk interieur, te zien op http://www.klaverautogroep.nl bij de gebruikte auto’s

edit: zie dat de auto er nog niet tussen staat, ik heb m er vandaag opgezet dus het moet binnen 24 uur te zien zijn.

Profiel  
 
Marabunta
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 6
Geregistreerd: 10-02-2012

Gepost: 13 februari 2012 09:34 PM
  [ # 14 ]

Hallo 25, vanaf de februari productie is gris thorium gesloten en dus niet meer te bestellen. Ik krijg volgende week nog wel een DS3 binnen in Gris Thorium met rouge carmen dak en amarante interieur, maar wel voorzien van my way navi

Profiel  
 
Vijfentwintig
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 15
Geregistreerd: 11-02-2012

Gepost: 13 februari 2012 10:17 PM
  [ # 15 ]

Dank voor de reacties. Naar aanleiding van dezelfde vraag via het online vragenformulier op de site van Citroën Nederland ben ik vandaag teruggebeld. Gris Thorium wordt op de DS3 vervangen door Gris Shark, zoals al op de DS4 leverbaar is. Het is volgens de dame aan de lijn vrijwel dezelfde kleur en zal, als ik het nu bestel, ook geen langere levertijd betekenen. Dus dat wordt ‘t!

Profiel  
 
 
1 van de 2
 1 2 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook