C3 en usb-aansluiting
vitamientje
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1
Geregistreerd: 23-01-2012

Gepost: 23 januari 2012 10:15 PM

Ik heb recent een c3 aangekocht met usb en jack aansluiting. Nu heb ik dit weekend een mp3 gekocht en daarop liedjes gezet. Ik heb die aangesloten via de usb aansluiting. De mp3 begint te spelen maar valt na tien seconden weer uit. Ik heb dit met mijn usb stick ook geprobeerd wat hetzelfde effect gaf. Daarom ben ik naar de garage geweest, die heeft zijn usb stick erop aangesloten en die werkt perfect. Ik heb het boekje van de auto erop nagelezen die een usb 2.0 vereist en een FAT of FAT32 indeling. Mijn mp3 voldoet aan beide eisen.

Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen? Een kabeltje voor de jack aansluiting speelt wel muziek af, maar dan kan ik niet via het stuur naar mijn andere liedjes gaan en moet ik alles bedienen via mp3.

Profiel  
 
frederique
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 5
Geregistreerd: 13-08-2011

Gepost: 25 januari 2012 07:31 PM
  [ # 1 ]

Probeer eerst eens even een andere USB stick, gewoon als test. Heb je ook gezien in de handleiding dat bestandsnamen van de mp3’s niet al te gek/lang mogen zijn? (geen rare karakters etc)

Profiel  
 
Gerrit Janssen
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 17
Geregistreerd: 12-12-2006

- C3 Hatchback
- C3 VTI95
Gepost: 28 januari 2012 08:21 PM
  [ # 2 ]

Hoi,

Heb dit ook als eens gehad met mijn Sony radio. Achteraf bleek dat de boosdoener een verborgen map op de stick was. in deze map stonden bestande die niet mp3 waren. hierin verslikte de radio zich en stopte er vervolgens mee (of begon niet eens met spelen). Verholpen door op de stick in de PC de verborgen mappen zichtbaar te maken en daarna deze map te verwijderen. Zou dit bij jou een mogelijke oorzaak kunnen zijn ? Kunt ook de stick formatteren en de bestander er opnieuw opzetten.
Gerrit

Gerrit

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook