








Totaal aantal Berichten: 839
Geregistreerd: 11-02-2007
- ID/DS DS21 Pallas BVH
- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
Hoi,
Bij het naar huis rijden begon de dame (23i) weer lekker te horten en te stoten. Nu had ik dit eerder en ik zat al te puzzelen hoe nu na een andere verdelerkap, droge bougies en siliconenkabels de zaak weer aan het overslaan was. Na een tijdje op de snelweg ging het wel (moest tenslotte naar huis) bij een constante snelheid van pakweg 80/90. Een beetje gas bij veroorzaakte weer hetzelfde probleem waarbij ik wat extra ruis/geknetter uit het vooronder hoorde. Tankstation opgezocht, kap open, handmatig gas geven en op stationair niets aan de hand. Bij het wegrijden begon het laadstroomlampje te branden om niet meer uit te gaan. Accuspanning gemeten welke ook bij 2000 toeren op de 11,8 blijft hangen. Tussen de schuifstekker bovenop de dynamo en massa een oneindige weerstand.
Vraagjes :
1) Zijn mijn koolborstels verdwenen ?
2) Is de spanningsregelaar kaduuk
3) Is er een relatie tussen het horten en stoten en het bovenstaande ?
Hoop op jullie wijsheid.
grtz












































Totaal aantal Berichten: 25738
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
ja!! de i.e. is erg gevoelig voor lage spanningen.
De reden kan 1 en 2 zijn..
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>









Totaal aantal Berichten: 839
Geregistreerd: 11-02-2007
- ID/DS DS21 Pallas BVH
- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
thnx,
Bijna “op” zijnde koorborstels, koude, beetje vocht, inkakkende spanning en dan dat stotende uitvallen ?
Weet ik genoeg, morgen maar eerst even omruilen voor de 67-er die mij nog noooooit in de steek gelaten heeft!!
Laat je weten wat het was.
grtz
rob