wat een pech en wat een service van Empel in Berlicum!
barchetta
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 103
Geregistreerd: 16-01-2012

- C3 Pluriel Soleil
Gepost: 23 februari 2012 09:57 PM

Ja hoor, vandaag moest ik een hometrainer ophalen en natuurlijk voor de eerste keer het hele dak van de Pluriel ‘proberen’ weg te klappen. Ik kwam tot het omkantelen (incl. de achterruit)maar hij ging niet automatisch de kelder in. Ik durfde niet door te drukken. Kan het zijn dat het wat stroef gaat? Toch maar weer het dak dichtgemaakt en ja hoor de hele constructie van dak en achterruit zat klem. Schuin teruggekanteld. Dak kon niet meer dicht en het was 17.15 uur. Heb toen Citroendealer van Empel gebeld in Berlicum. Heb de Pluriel daar niet gekocht, maar kon direct komen. Flink probleem, 1 uur mee bezig geweest om het weer goed en netjes te krijgen. Heeft direct ook de velgen gecontroleerd omdat hij dacht dat de bouten niet geschikt waren voor stalen velgen. Kosten: niks, nada, € 0,- Ik denk dat hij er een klant bij heeft! Chapeau. PS woont er iemand in mijn omgeving (Heeswijk-Dinther) met een Pluriel die mij het e.e.a. over het dakgebruik kan uitleggen?

Monseigneur:Fiat barchetta (2004), Renaul Grand Scenic (2018), 2CV AZU 250 (1977)
Madame: Pluriel Soleil (2009)

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook