nog steeds op zoek naar de juiste verlaging :(
stijn330
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 18
Geregistreerd: 09-04-2012

- DS 3 16 eHDI
Gepost: 12 april 2012 07:39 PM

als je al gelezen hebt ben ik dus nog steeds op zoek naar de juiste verlanging Sad als iemand me kan helpen via enkel sites ofzo zou ik al heel tevreden zijn

mvg

Profiel  
 
renestengewis
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 114
Geregistreerd: 16-09-2010

- C1 ambiance 3 drs
- Xsara Picasso 1.8 16v Attraction
- DS 3 e-HDi 90 Airdream So Chic
Gepost: 14 april 2012 03:07 PM
  [ # 1 ]

Bij de Thread “Belonne stelt zich voor” wordt er gesproken over het verlagen van de DS3. Ik zelf ben gaan kijken op “Eibach veren”, dan kom je bij een verlagingssite terecht. Het zou gaan om 2/3 cm.

” Dank jullie wel. Komende donderdag of vrijdag gaan de Eibach veren (Pro-Kit) er onder.”

http://www.ds3club.nl
2012, DS3 e-HDi Airdream So Chic, Gris Aluminium/Rouge Carmen, Pack Cuir Claudia Amarante, Pack Select MyWay Confort, Dotz Mugello
lovecitro

Profiel  
 
Bellone
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 55
Geregistreerd: 25-10-2011

Gepost: 14 april 2012 04:59 PM
  [ # 2 ]

Het is ook maar net wat je wilt; zo laag mogelijk of een paar centimeters zakken.
De Eibach veren verlagen voor meer dan achter. Bij mij staat hij achter bijna 2 cm
hoger dan voor. Dat is zonder bestuurder en/of passagiers en bagage.
Ik vind het persoonlijk geen gezicht als de auto achterover gaat hangen, dus achter lager
staat dan voor. Groot voordeel van Eibach is dat het comfort nagenoeg gelijk blijft.
H&R, KW, Cobra, Weitec is bijv. ook mogelijk. Ik had een aantal offertes opgevraagd
maar de meeste adviseren toch Eibach.
Weet niet of dit je keus makkelijker maakt huh maar in ieder geval succes met de keuze.

DS3 e-HDi | Blue Belle-Ile/Noir Onyx | Pack Perfo | Pack Select My Way Confort | 17” Bellone | 16” Valonga | Eibach Pro-Kit

Profiel  
 
stijn330
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 18
Geregistreerd: 09-04-2012

- DS 3 16 eHDI
Gepost: 14 april 2012 08:40 PM
  [ # 3 ]
Bellone schreef:

Het is ook maar net wat je wilt; zo laag mogelijk of een paar centimeters zakken.
De Eibach veren verlagen voor meer dan achter. Bij mij staat hij achter bijna 2 cm
hoger dan voor. Dat is zonder bestuurder en/of passagiers en bagage.
Ik vind het persoonlijk geen gezicht als de auto achterover gaat hangen, dus achter lager
staat dan voor. Groot voordeel van Eibach is dat het comfort nagenoeg gelijk blijft.
H&R, KW, Cobra, Weitec is bijv. ook mogelijk. Ik had een aantal offertes opgevraagd
maar de meeste adviseren toch Eibach.
Weet niet of dit je keus makkelijker maakt huh maar in ieder geval succes met de keuze.

ja het is niet gemùakkelijk om iets te vinden ik heb ook al naar een paar bedrijven een e-mail gestuurd en heb nog niks terug gekregen maar ik was meer op zoek naar een schroefkit omdat ik tog graag mee zou willen doen aan tuning meetings maar ja het is en blijft natuurlijk zeer duur want voor de kw schroefkit betaal je al snel 980 euro Sad

Profiel  
 
blue dolphin
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 369
Geregistreerd: 09-01-2011

- ZX 2.0i 16v
- DS 3 1.6 THP 207pk Racing
- AX 1.1 axion
- C3 1.6 16v Sensodrive Exclusive
- ZX 1.8 Furio
- AX GTI
Gepost: 14 april 2012 09:53 PM
  [ # 4 ]

Onder mijn C3 had ik een KW schroefset (3,5cm tot 9cm) verlaging en dat reed echt super.
stond bij mij trouwens op 9cm verlaging.

Als hij dan omhoog moest was het alleen voor de apk en bij de laatste apk was ik zelfs daar te lui voor.
gelukkig geen problemen mee gehad. Razz

KW kost dan best wel wat maar is denk ik van alle merken ook wel de beste.

maar goed dat is mijn mening.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook