Oplossing kentekenplaat voor
sfs
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 255
Geregistreerd: 11-01-2011

Gepost: 09 mei 2012 11:22 AM

Toevallig in de afgelopen week 2x gezien hoe onvoorzichtig men is met andermans spullen. 1 vrouw reed bij het uitparkeren tegen de bumper van een (vrij oude) auto aan en in plaats van even te kijken naar de schade reed ze snel weg. Ik kon het niet laten om haar hier op aan te spreken en natuurlijk kreeg ik de wind van voren.

Later die week reed een klein kindje op een fietsje frontaal tegen een auto aan, de auto was brons kleurig en het fietsje rood en precies op het randje van de bumper ter hoogte van het stuur een rode kras van 15 cm. De ouders van het kindje waren niet in de buurt, maar wel een andere volwassen kerel die een beetje toekeek op de spelende kinderen. Natuurlijk deed hij ook zeer laconiek er over en probeerde zelfs te ontkennen dat het door het fietsje gebeurd was. Hij zou nog een briefje achterlaten, maar later op de avond lag er nog niks onder de ruitenwisser.

Ik kan zo boos worden hoe verdomd makkelijk mensen om gaan met andermans spullen! En jahoor, 2 dagen geleden was ik aan de beurt:

Uiteraard zonder briefje… (en ik denk niet dat het die vlieg is die mijn bumper gekopt heeft het gedaan heeft)

Al na een paar weken had iemand al een deukje in mijn kentekenplaat gereden, maar ik was er nog niet aan toegekomen om de plaat te vervangen. Maar ja, nu ziet het er echt niet meer uit. Mijn dealer heeft destijds een blanco kentekenplaathouder waar normaal dealer reclame onderop staat gebruikt. Deze steekt dus net wat uit aan de onderkant. Maar was is nu de beste/mooiste oplossing om de kentekenplaat aan de voorkant te monteren?

Direct schroeven in de bumper met van die gele dopjes? Een andere plaathouder?

Wat is jullie advies?

Profiel  
 
j-wvb
> 1200 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1228
Geregistreerd: 21-06-2008

- DS 3 So Chic 1.6 16V VTI
- Xsara 1.6i Coupe
- Xsara Break 1.6i / 2.0i VTS
Gepost: 10 mei 2012 03:44 PM
  [ # 1 ]

ik zou er gewoon een nieuwe plaat houder op zetten, die kosten zeker €1.50.

schroeven of wat dan ook moet ik niks van hebben.

Citroen DS3 1.6 VTi White/Black
Citroen Xsara 1.6 Coupe
Citroen Xsara 1.6/2.0 Break VTS?

doei   points   doei

Profiel  
 
Scottie
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 528
Geregistreerd: 02-01-2011

Gepost: 11 mei 2012 01:25 AM
  [ # 2 ]

De mijne heeft een soort gelijke vouw in de kentekenplaat en houder is ook kapot.
Ik laat m lekker zitten. Er komt vast wel een moment dat de gehele kop eraf mag om uitgedeukt en gespoten te worden Sad

2011 DS3 eHDI Mativoire + Rouge Carmen dak en Ashera velgen. Pack Perfo en Myway comfort. I am loving it

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook