2 van de 7
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende >  Laatste »
   
MyCitroën
Frie
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 528
Geregistreerd: 16-02-2011

Gepost: 16 juni 2012 10:59 AM
  [ # 16 ]

Hoe moeilijk kan het zijn. Er wordt imo gewoon geen enkele aandacht aan besteed.
Wat een afknapper, wat een lachertje.
Biedt zoiets goed werkend aan of laat het achterwege.

Citroen verleden: BX, Xantia 1.8i, Xantia 2.0i, Xantia 1.8i, DS4

Profiel  
 
064harry
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 557
Geregistreerd: 14-12-2011

- DS 4 THP 155 EGS So Chic
Gepost: 17 juni 2012 03:13 AM
  [ # 17 ]

Ze zeggen dat het goed gaat komen….

Profiel  
 
guido66
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1033
Geregistreerd: 04-03-2008

- DS 5 E-hdi EGS So Chic
Gepost: 17 juni 2012 09:38 AM
  [ # 18 ]

Het was 4 jaar geleden al hetzelfde. Toen duurde het ook 3 maanden, voordat de SOS functie van mijn navidrive geregistreerd was. Die auto is doorverkocht, maar waarschijnlijk bellen ze nog steeds mijn vrouw als die een ongeval krijgt.

sinds 13 april 2012: DS5 e-hdi So Chic, Bleu Philae, leer Claudia, eMyWay, HUD, thuiskomertje, afneembare trekhaak, km-stand: 123.000

daarvoor: GC4P 2.0HDiF EB6V Lumière, Show Rouge, Navidrive, afneembare trekhaak
eindkm-stand 127.000

Profiel  
 
064harry
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 557
Geregistreerd: 14-12-2011

- DS 4 THP 155 EGS So Chic
Gepost: 17 juni 2012 10:33 AM
  [ # 19 ]

Dat zal bij mij denk ik ook wel het probleem zijn. M’n eMyWay is vervangen door een niieuwe waardoor de link met Citroën Nederland niet meer klopt. Helaas moet dit via Citroën France weer opgelost worden. En aangezien er meer mensen ‘last’ van hebben zal het wel druk zijn daar.

Profiel  
 
064harry
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 557
Geregistreerd: 14-12-2011

- DS 4 THP 155 EGS So Chic
Gepost: 09 juli 2012 10:56 PM
  [ # 20 ]

Jaaaaah!!! Hij doet het!!

Ook op mijn foon werkt het!!

Kewl!

Profiel  
 
Frie
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 528
Geregistreerd: 16-02-2011

Gepost: 17 juli 2012 04:16 PM
  [ # 21 ]

MyCITROËN wordt geheel vernieuwd volgens een mail van vandaag.

Op 18-7 gaat het huidige systeem plat en op 26-7 ben ik van harte welkom in het nieuwe.

Op dit moment werken we aan een compleet nieuwe versie van MyCITROËN. Hierin vindt u straks onder andere nieuwe handige tools om uw auto beter te onderhouden, praktische informatie en natuurlijk veel mooi beeldmateriaal van de modellen.

Eens kijken of het nu iets wordt waar ik wel vaker inlog.
Wel weer lekker amateuristisch om de toegang 8 dagen af te sluiten voor deze ombouw.
Deze aanpak spreekt voor mij boekdelen.

Citroen verleden: BX, Xantia 1.8i, Xantia 2.0i, Xantia 1.8i, DS4

Profiel  
 
guido66
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1033
Geregistreerd: 04-03-2008

- DS 5 E-hdi EGS So Chic
Gepost: 17 juli 2012 05:54 PM
  [ # 22 ]

Ik heb geen bericht ontvangen, terwijl ze me met aanbiedingen maar liefst op 2 mail-adressen weten te bereiken.

Ik ben benieuwd of dit voor mij enige verbetering gaat brengen, want het heeft toe nu toe nog niet gewerkt. Als je straks op een normale manier de klantenservice kan mailen, is dat ook een welkome verbetering. Het werd je tot nu toe haast onmogelijk gemaakt om een berichtje te sturen, en als je dit toch voor elkaar kreeg, ontving je een keurige bevestiging en daarna niets meer.

Ik neem aan dat ongevalsmeldingen komende week wel gewoon blijven werken? Ik heb nog geen behoefte gehad om deze uit te testen, maar het zou me niets verbazen als deze bij mij ook niet werkt.

sinds 13 april 2012: DS5 e-hdi So Chic, Bleu Philae, leer Claudia, eMyWay, HUD, thuiskomertje, afneembare trekhaak, km-stand: 123.000

daarvoor: GC4P 2.0HDiF EB6V Lumière, Show Rouge, Navidrive, afneembare trekhaak
eindkm-stand 127.000

Profiel  
 
064harry
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 557
Geregistreerd: 14-12-2011

- DS 4 THP 155 EGS So Chic
Gepost: 17 juli 2012 11:33 PM
  [ # 23 ]

Heb ook geen bericht ontvangen.
Alles doet het naar behoren volgens mij…...

Profiel  
 
knarfield
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 196
Geregistreerd: 06-01-2007

- C4 (2004-heden) 110 eHDI EGS Ligne Business
- C2 1.4 Attraction
Gepost: 28 juli 2012 10:52 PM
  [ # 24 ]

De vernieuwde site van MyCitroen is on line. Alleen werkt de app op mijn iPhone (nog) niet.

Profiel  
 
guido66
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1033
Geregistreerd: 04-03-2008

- DS 5 E-hdi EGS So Chic
Gepost: 29 juli 2012 08:02 PM
  [ # 25 ]

Ik kan helaas mijn auto nog steeds niet activeren (code E22), maar het is nu iets eenvoudiger geworden om de klantenservice een berichtje te sturen. Ik ben benieuwd wanneer ze gaan reageren, de vorige keer kreeg ik net als nu keurig een ontvangstbevestiging en daarna niets meer.

sinds 13 april 2012: DS5 e-hdi So Chic, Bleu Philae, leer Claudia, eMyWay, HUD, thuiskomertje, afneembare trekhaak, km-stand: 123.000

daarvoor: GC4P 2.0HDiF EB6V Lumière, Show Rouge, Navidrive, afneembare trekhaak
eindkm-stand 127.000

Profiel  
 
064harry
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 557
Geregistreerd: 14-12-2011

- DS 4 THP 155 EGS So Chic
Gepost: 30 juli 2012 10:59 PM
  [ # 26 ]

Het werkt inderdaad niet meer.
Ik kan niet meer inloggen.

Ze zullen d’r wel mee aan ‘t knutselen zijn denk ik.

Profiel  
 
guido66
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1033
Geregistreerd: 04-03-2008

- DS 5 E-hdi EGS So Chic
Gepost: 06 augustus 2012 07:38 PM
  [ # 27 ]

Eindelijk reactie gekregen, het activeren is nu dan toch gelukt. Nu nog max. 30 dagen wachten tot het echt werkt…

sinds 13 april 2012: DS5 e-hdi So Chic, Bleu Philae, leer Claudia, eMyWay, HUD, thuiskomertje, afneembare trekhaak, km-stand: 123.000

daarvoor: GC4P 2.0HDiF EB6V Lumière, Show Rouge, Navidrive, afneembare trekhaak
eindkm-stand 127.000

Profiel  
 
064harry
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 557
Geregistreerd: 14-12-2011

- DS 4 THP 155 EGS So Chic
Gepost: 06 augustus 2012 08:43 PM
  [ # 28 ]

Bij mij lukt het nog niet helemaal. Al wordt er wel aan gewerkt (zegt men).
Ik een tweet gestuurd naar Citroën. Heb daarna email ontvangen.
Ook is de klantenservice van Citroën Nederland ermee bezig.

Profiel  
 
064harry
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 557
Geregistreerd: 14-12-2011

- DS 4 THP 155 EGS So Chic
Gepost: 09 augustus 2012 12:56 PM
  [ # 29 ]

Heb een mail ontvangen van de klantenservice van Citroen.
Daarin staat dat ze problemen hebben met de Applicatie voor de iPhone en iPad.
En dat hij pas in september weer functioneel zal zijn…... (zonde)

Maar goed. Bij deze. We zien in september wel weer.

Profiel  
 
drealm
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 14
Geregistreerd: 26-11-2010

- C4 (2004-heden) 1.6 Vti Ligne Business Lpg
Gepost: 10 augustus 2012 12:13 PM
  [ # 30 ]

Nadat Mycitroen 26/7 weer een paar dagen online was krijg ik nu deze boodschap

ER IS IETS MISGEGAAN
Deze pagina is wegens onderhoud tijdelijk niet beschikbaar.
Onze excuses voor het ongemak. Probeert u het op een later tijdstip nogmaals.

Bij het bijwerken van mijn info krijg ik, na invoering chassisnr, de een ander type C4 te zien dat degene die ik gekocht heb en daarna de melding “auto niet gevonden”

Bij het activeren van de etouch krijg ik een code E22 te zien

Heb, sinds 28/7 2 mailtjes gestuurd maar na de bekende bevestiging niets meer gehoord

Weet niet wat ze aan ‘t doen zijn maar als het zo verder gaat kunen ze beter met dat hele MyCitroen stoppen

Profiel  
 
 
2 van de 7
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook