Hoi, zoals de titel al zegt heb ik sinds een tijdje een rare en vervelende storing die zich dan weer wel en dan weer niet voordoet tijdens het rijden.
Als de linkerrichtingaanwijzer gebruikt wordt dan kan het zijn (is dus niet altijd het geval) dat deze na een paar tellen stopt en de verlichting uit zichzelf aan gaat.
Lastig en bovendien niet verkeersveilig. Verder komt het ook voor dat na het starten spontaan de verlichting gaat branden terwijl deze niet door de berijder is aangezet. Kent iemand dit probleem? Is het een kwestie van zekering(en), een bedieningsblok of iets anders?
Zal dit naar voren komen bij het uitlezen van de auto en om welke foutcodes o.i.d. gaat het dan? Alvast bedankt voor ieders reactie!

Totaal aantal Berichten: 338
- DS 3 E-HDI 90 cabrio automaat
ik heb zoiets bij mijn xsara gehad die zou te maken kunnen hebben met de schakelaar dat die net ff niet goed contact maakt achter je hendel. die zou je dus ff na kunnen laten kijken.
DS3 Club NL op facebook: https://www.facebook.com/groups/ds3clubnl
DS3 Club NL op Twitter: @ds3clubnl
mag mee rijden in de DS3 van ray78 en zelf sinds 17-2-2014 in het bezit van een ds3 ehdi90 cabrio

Totaal aantal Berichten: 254
- Xsara Picasso 1.6 16V Caractere
- Xsara Picasso 2.0 16V Exclusive Automaat Panoramadak
Daar staan wel wat draadjes over op dit forum. Ik heb het ook gehad in allerlei variaties, spontane verlichting, richtingaanwijzer die t niet/wel deed. Alle lampen aan bij richting naar links… Bleek de COM2000 te zijn die vervangen moest worden. Als je daar op zoekt kom je heel wat info tegen
Nu: Xsara Picasso 2.0 Exclusive
Hiervoor: Xsara Picasso 1.6 Caractere - Grand C4 Picasso 2.0 Exclusive - Xsara Picasso 1.8 Difference 2 - C4 Picasso 1.6 THP Business - C5 Break 1.8 Ligne Prestige- C2 - AX