Start niet slaat af
Heartforcars
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 2
Geregistreerd: 24-06-2012

- (Grand) C4 Picasso 2.0 16V Exclusive EB6V
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
Gepost: 24 juni 2012 01:03 PM

Hoi,
Wij hebben een c3 pluriel uit 2005 1.6 16v sensodrive van het ene op het andere moment start ie niet meer. Hij sloeg af tijdens het parkeren en start vervolgens niet meer wel hoor je nog geluid uit de bak komen als het contact al uit is, accupool maar ff los dus. Auto laten staan en de volgende dag maar eens gaan kijken en proberen uit te lezen. Ook dat lukte niet ‘s avonds maar naar huis slepen maar nog 1 x proberen te starten en jawel hij doet het, snel naar huis gereden en net op daar aangekomen slaat ie weer af en niks meer. Volgende dag de dealer gebeld en deze meld mij dat dut vaker voorkomt en dat de software geüpdate moet worden, dus proberen te starten ( start in 1 x) en snel naar de dealer toe. Helaas stopt ie ermee op de a16 kon nog net uit laten rollen tot op de parkeerplaats bij het tankstation. Wegenwacht erbij maar die kon niet in de computer komen dus sleept ie mij naar de dealer. Daar staat ie nu bijna een week. Ook zei kunnen er niet in komen. Daarnaast zou volgens hun de auto met dit start probleem helemaal niet af mogen slaan. Ze vermoeden dat de Bsi vervangen moet worden maar ik wil wel zeker weten als ik zoveel geld uit geef dat het dan ook opgelost is. Zijn er hier mensen die dit eerder hebben meegemaakt of de evt. Oplossing hebben?

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook