Digitaal instructieboekje C3 2011 (laatste versie)
lijn
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 4
Geregistreerd: 02-07-2012

Gepost: 02 juli 2012 04:35 PM

Hoi! Ik ben nieuw hier (zal me eerdaags even voorstellen) en sinds een kleine week trotse bezitter van een C3 Collection met Zenith vooruit in Gris Shark.

Daar ben ik heel blij mee, maar ik dwaal af. Ik was namelijk op zoek naar het instructieboekje in digitaal formaat. Handig voor op m’n telefoon. Maar dat bestaat niet. Ja, je hebt http://service.citroen.com waar je de boekjes kunt inkijken en zelfs downloaden, maar dan alleen pagina voor pagina. Niet handig.
Dus heb ik ze zelf maar even achterelkaar geplakt. En ik dacht: daar kan ik vast een ander ook mee blijmaken. Je kunt het hier vandaan halen. Let op: 21mb groot.

Een kleine disclaimer: het gaat hier om een collectie pdf’s die iedereen van de Citroen-site mag downloaden. Ik heb niks veranderd aan de inhoud, ze alleen maar achterelkaar geplakt. Copyright is en blijft uiteraard Citroen. Mocht Citroen dat om een of andere reden toch niet leuk vinden, of mochten de moderators het niet leuk vinden, dan zal ik de link weer verwijderen.

Profiel  
 
NeufegliseThierry
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 813
Geregistreerd: 06-06-2011

Gepost: 03 juli 2012 07:49 AM
  [ # 1 ]

Beste Lijn,

Ik mag morgen m’n C3 gris shark, Zenith ophalen, m’n complimenten voor je smaak Wink

Misschien een rare vraag: maar wat was je overweging om het boekje te digitaliseren? Wanneer je het in wilt zien is je auto nabij en laat daar nou net een instructieboekje in liggen Smile

Hoe dan ook: veel rijplezier toegewens!

O wat is het toch mooi op de weg met al die Citroëns…

Nu na lange Citroënloze periode een C6, daarvoor DS5 Hybrid 2013, daarvoor DS5 Hybrid eveneens 2013, C3 2012, DS3 2011, Xsara Picasso (2x), ZX (2x), ZX Break, AX (2x), BX (2x), Visa 4-cyl, Visa 2-cyl.

Profiel  
 
lijn
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 4
Geregistreerd: 02-07-2012

Gepost: 03 juli 2012 02:59 PM
  [ # 2 ]

Tsja, ik bedenk ‘s avonds nu eenmaal vaak: “Hoe zou dat eigenlijk zitten?” En om dan helemaal m’n bed uit te komen, me aan te kleden en ‘t boekje uit de auto te gaan halen…
Of ik bedenk het onder het rijden, ben ‘t vergeten als ik de auto parkeer, en dan schiet ‘t je natuurlijk te binnen als je al lang en breed thuiszit. En thuis, dat is voor mij best een eindje van de auto af (want: Amsterdam-Centrum, ook wel de parkeer-hel).
Vandaar dat een digitaal boekje best handig is Wink

Veel plezier morgen! Ik ben zooooo blij met m’n C3 Very Happy

Profiel  
 
NeufegliseThierry
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 813
Geregistreerd: 06-06-2011

Gepost: 03 juli 2012 11:41 PM
  [ # 3 ]

Humor, herken het wel: ben in ‘t begin dat ‘k m’n DS3 had meerdere keren naar de auto gelopen voor het boekje, moest steeds alarm van ‘t huis af en er weer op Smile

O wat is het toch mooi op de weg met al die Citroëns…

Nu na lange Citroënloze periode een C6, daarvoor DS5 Hybrid 2013, daarvoor DS5 Hybrid eveneens 2013, C3 2012, DS3 2011, Xsara Picasso (2x), ZX (2x), ZX Break, AX (2x), BX (2x), Visa 4-cyl, Visa 2-cyl.

Profiel  
 
NeufegliseThierry
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 813
Geregistreerd: 06-06-2011

Gepost: 04 juli 2012 10:58 PM
  [ # 4 ]

Humor, vervolg:

Auto vandaag opgehaald, mijn vrouw neemt ‘m mee naar ouderavond.

Je raadt het al: wilde even instructieboekje doorbladeren (is vrijwel zelfde als van DS3, maar ja, je wilt toch wat op de eerste avond….) Smile

En dan is zo’n digitaal boekje echt handig. Dus: dank voor je voorzienigheid, top!

O wat is het toch mooi op de weg met al die Citroëns…

Nu na lange Citroënloze periode een C6, daarvoor DS5 Hybrid 2013, daarvoor DS5 Hybrid eveneens 2013, C3 2012, DS3 2011, Xsara Picasso (2x), ZX (2x), ZX Break, AX (2x), BX (2x), Visa 4-cyl, Visa 2-cyl.

Profiel  
 
Muko
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1
Geregistreerd: 10-07-2011

Gepost: 09 juli 2012 11:45 AM
  [ # 5 ]

Beste Lijn,

Bedankt voor het achterelkaar plakken van de boekjes. Dit bladert toch veel makkelijker.

Profiel  
 
lijn
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 4
Geregistreerd: 02-07-2012

Gepost: 12 juli 2012 09:32 PM
  [ # 6 ]

Hahaha Thierry, dat kwam eerder van pas dan je dacht!

Maar fijn dat ik anderen er een plezier mee kan doen. Dat was de bedoeling ervan. Smile

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook