Storing ABS/benzinemeter/radio dus elektronica??
kaasmeisje
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 7

Gepost: 22 oktober 2012 01:02 PM

Beste forumleden,

Mijn Xsara Picasso uit 2001 heeft een probleem waarmee ik niet zelf aan de knutsel kan (ben a-technisch) maar de dealer kan er ook niets mee :S Mijn auto heeft daar 2 volle dagen gestaan en ik heb de nodige kosten betaald maar ze komen er maar niet achter wat er is.

Wat is er aan de hand? Mijn display geeft al een tijdje aan dat de ABS een storing heeft. Ongeveer op hetzelfde moment is de benzinemeter gek gaan doen: hij geeft OF helemaal vol aan, OF (vaker) helemaal leeg. En verder doet de radio vreemd; soms werkt hij helemaal niet, en vaak schakelt hij vanzelf over naar cd, en andersom. Ik heb er eigenlijk helemaal niets aan.

Ik heb dus het vermoeden dat het iets met de elektronica is, en de garage zegt dat ze al veel bedrading gecheckt hebben en dat ze meer tijd nodig hebben. Nu ben ik aan het twijfelen of ik niet beter naar een ander kan gaan want ik heb me al scheel betaald aan manuren.

Na veel zoeken op internet heb ik gevonden dat ik niet de enige ben met dit probleem. Weet niet of ik mag linken, maar het staat hier: http://www.problemcar.nl/viewtopic.php?id=72048

Mijn vraag is, is iemand bekend met dit probleem? En wat is de oplossing?

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook