[markt] Fout: Het e-mailadres van de geadresseerde is gebanned.
MBa@NL
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 146
Geregistreerd: 06-05-2006

- AX "CHRONO"
- AX 14TRS
Gepost: 09 januari 2013 01:07 AM

Onderstaande melding krijg ik geregeld bij advertenties uit de markt… Zeer vervelend aangezien er dan geen mogelijkheid is om contact op te nemen met de adverteerder.

Afbeelding Bijlagen
Naamloos.png
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien

AX Kentekens het register voor ELKE AX met nederlands kenteken, dus niet alleen de AX Sport, GT en GTi

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 09 januari 2013 01:46 AM
  [ # 1 ]

Dit klopt.
Een vervelende bug.Dit komt omdat we de gmail/hotmail adressen in de ban hebben gedaan.

Als je mij de link naar de advertentie via PM stuurt, stuur ik je het mailadres terug.

 

Profiel  
 
MBa@NL
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 146
Geregistreerd: 06-05-2006

- AX "CHRONO"
- AX 14TRS
Gepost: 09 januari 2013 02:00 AM
  [ # 2 ]

Ah kijk aan… mijn enige twee e-mail adressen zijn dus een Hotmail (veelal voor spam en troep) en een GMail (voor het normale mail-verkeer) adres. Oplossing is ondertussen gevonden aangezien ik nog een oud Zonnet adres uit een grijs verleden had (welke na al die jaren nog steeds werkt verrassend genoeg). Dit adres pakt de markt wel zonder problemen.

Overigens vraag ik mij ten stelligste af waarom Hotmail en GMail adressen geblokkeerd worden? De tijd dat spammers alleen Hotmail en GMail adressen gebruikte zijn we allang voorbij. Die gasten hebben tegenwoordig ook eigen mailservers en domeinnamen. Daarbij is het in het geval van de markt ook niet helemaal zinvol want als je een fake mail adres invoert kun je alsnog externe links versturen naar malafide websites, iets wat tegenwoordig interessanter lijkt als een reactie op een e-mail. Ik hoop dan dus ook dat die ban er snel af kan aangezien ik nu dus tijdelijk 3 mail adressen in gebruik heb en ik vindt 2 eigenlijk al teveel…

AX Kentekens het register voor ELKE AX met nederlands kenteken, dus niet alleen de AX Sport, GT en GTi

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 09 januari 2013 08:44 AM
  [ # 3 ]

Ik zal het kort uitleggen.

Gmail spam accounts zijn er ongeveer een stuk of 10 per dag.
Hotmail wat minder,maar die doet ook lekker mee.

Er wordt gewerkt aan een upgrade van de software, maar voorlopig is het niet zo ver.

Als je gmail.cOm gebruikt, werkt het weer wel

 

Profiel  
 
Gerard70
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 56
Geregistreerd: 10-02-2009

Gepost: 17 januari 2013 12:34 PM
  [ # 4 ]

[edit mod] quote gewist, quoten van het laatste bericht is niet toegestaan!Zie regel 10 [/edit mod]

Die hoofdletter O werkt inderdaad tussen de c en de m.

Gmail werkt geweldig!!

Citroën CX 2.0 Reflex (Pa) Citroën Visa 1.1 RE, Citroën BX 1.4 RE, Citroën BX 1.4 Cannes, Citroën BX 1.6 Progress, Citroën ZX 1.8 Aura, Citroën ZX 1.9 Avantage, Citroën ZX 1.4 Reflex, Citroën Xantia 2.0 16/V (Huidig)
Citroën… Quoi Encore!knuffel

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook