Dagrijverlichting (laten) plaatsen op C1?
raja41
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1
Geregistreerd: 24-05-2013

Gepost: 24 mei 2013 08:10 PM

Hallo,

Ook ik ben lid geworden van de C1 club en ik kijk er naar uit om in mijn nieuwe Citroen C1 te gaan rijden. De uitvoering is een Attraction met airco, stturbekrachtiging en een radio/cd spoeler. Verder heb ik hem vrij kaal gelaten, vooral om de prijs niet al te hoog op te laten lopen en bovendien heb ik hem hoofdzakelijk voor woon-werkverkeer.
Nu heb ik een vraag m.b.t. de (on)mogelijkheid om later nog een LED dagrijverlichting in te (laten) bouwen. Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand of dit überhaupt mogelijk is?
Dit vind ik namelijk wel een geinige uitstraling geven, vond het echter te duur om hiervoor een duurdere uitvoering aan te schaffen. Nu zie ik op internet (Marktplaats) aanbiedingen van LED dagrijverlichting voor 39.- euro en ik vroeg mij af of dit vergelijkbaar is en eenvoudig te plaatsen.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

Met vriendelijke groeten, Ron

Profiel  
 
JeH
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 9
Geregistreerd: 04-06-2013

Gepost: 05 juni 2013 07:24 PM
  [ # 1 ]

Goedeavond,

Omtrent het verhaal de attraction ben ik het niet mee eens als je al deze opties erop hebt dan zit je al in de buurt van een tendance uitvoering of collection, Het is mogelijk om achteraf het led verlichting in te bouwen ik heb het meer mensen zien doen.  Het is redelijk eenvoudig te monteren als je er verstand van hebt qua aansluiting durf ik het niet te zeggen je kan eventueel ook bij je dealer of een auto shop infomeren voor de kosten en of ze er ervaring mee hebben.


Met vriendelijk groet

Citroen C1 First Edition.

Profiel  
 
EMPG
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1
Geregistreerd: 07-02-2017

Gepost: 07 februari 2017 05:57 PM
  [ # 2 ]

Hallo,

Ik zie dat dit topic al enige tijd geleden is aangemaakt, maar toch vroeg ik me af of iemand hier meer van wist? Ik ben erg geïnteresseerd in het laten plaatsen van deze verticale verlichting op mijn C1 (Tendance uitvoering), maar ik kan hier bijzonder weinig over vinden op internet.

Alvast bedankt

Profiel  
 
RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 17339
Geregistreerd: 15-10-2006

Gepost: 07 februari 2017 08:05 PM
  [ # 3 ]

Zoiets kun je toch op alibaba.com of in de aanbiedingenbak bij Action vinden?

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook