Aankoop Citroën C2 1.6i VTS 2008
Kevin93
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3
Geregistreerd: 26-03-2012

Gepost: 16 augustus 2013 08:28 PM

Aangenaam iedereen,

Ik ben al een tijdje meekijkend op dit forum, heb me alleen nog niet zo vaak laten horen.. Smile

Ik ben sinds vandaag trotse eigenaar van een Citroen C2 VTS 1.6i met 35.000km, heb hier in belgie een beetje mogen zoeken om deze wagen te vinden met weinig km’s, weet niet hoe dit in nederland bv is haha.. Smile

Ik had even een paar vraagjes nu ik met een C2 rondrij en gezien het actieve forum hier denk ik wel wat antwoorden te krijgen.

1)

Ik zou men VTS liefst willen verlagen met een schroefkit, welke is volgens jullie de beste om te nemen qua prijs en kwaliteit? Ik zou graag toch min 5cm verlagen.

2)Heb ook nog een vraag over het afnemen van de citroen logo’s vooraan en achteraan :

Is het waar dat als je deze logo’s afhaalt, je met puntjes in de carroserie blijft zitten en deze terug moeten worden volgespoten? Of kan je de logo’s zonder probleem afhalen/afbreken.
Want ik zou hem vanachter graag helemaal clean krijgen en vanvoor ook zodat hij een stoerder zicht kweekt, maar liefst zonder beschadiging aan mijn carroserie..

3)Verder heb ik nog een laatste vraag

Orgineel staan er 16” banden op, als ik er 17” onder zou steken, rijd dit dan nog confortabel? Of blijf ik best bij 16” met mooie velgjes op?

Alvast bedankt als jullie wat moeite kunnen doen om al deze vragen te beantwoorden, zal enorm worden geapprecieerd! Smile

Alvast een goeieavond iedereen,
Met vriendelijke groetjes,
Kevin

Profiel  
 
Autofan1985
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 448
Geregistreerd: 11-11-2009

- C2 1.4 VTR
Gepost: 05 oktober 2013 12:04 AM
  [ # 1 ]

Veel pelzier met de C2 iig. Wink

Kevin93 schreef:

1)
Ik zou men VTS liefst willen verlagen met een schroefkit, welke is volgens jullie de beste om te nemen qua prijs en kwaliteit? Ik zou graag toch min 5cm verlagen.

Wat ik veel lees is dat K&N vrij goed spul maakt. Denk dat je op een forum als Clubfrance wat wijzer wordt dan hier als het daar om gaat.

Kevin93 schreef:

2)Heb ook nog een vraag over het afnemen van de citroen logo’s vooraan en achteraan :

Is het waar dat als je deze logo’s afhaalt, je met puntjes in de carroserie blijft zitten en deze terug moeten worden volgespoten? Of kan je de logo’s zonder probleem afhalen/afbreken.
Want ik zou hem vanachter graag helemaal clean krijgen en vanvoor ook zodat hij een stoerder zicht kweekt, maar liefst zonder beschadiging aan mijn carroserie..

Dat is zeker waar. Die gaatjes hou je. Voor krijg je denk ik wel het meest nette resultaat door een andere grille te monteren. Als je geen logo wilt heb je een hele open grille en mijn grille zonder de driehoekjes van de chevrons, dus gewoon 2 rechte lijnen.

Kevin93 schreef:

3)Verder heb ik nog een laatste vraag

Orgineel staan er 16” banden op, als ik er 17” onder zou steken, rijd dit dan nog confortabel? Of blijf ik best bij 16” met mooie velgjes op?[/url]

Ook hiervoor adviseer ik je naar Clubfrance te gaan. Weet namelijk dat er daar ook een paar zitten met 17” onder een C2. Zelf ben ik van 15” naar 16” gegaan, dus over 17” kan ik je niks vertellen.

Profiel  
 
erwin12
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 12
Geregistreerd: 12-03-2014

- C2 vts
Gepost: 22 april 2014 02:50 PM
  [ # 2 ]

hallo,

met 17’’ velgen rijd hij niet meer zo comfortabel. maar ziet er wel mooiwer uit.

heb zelf ook 17’’ onder mijn c2 vts.

c2 1.6-16v vts for ever

Profiel  
 
2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7696
Geregistreerd: 30-11-2005

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 22 april 2014 08:10 PM
  [ # 3 ]

Zijn de logo’s op een C2 niet gewoon geplakt? Dan even een föhn en wat visdraad.

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
the.ptr
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 22
Geregistreerd: 25-04-2012

Gepost: 11 juni 2014 02:00 AM
  [ # 4 ]

Neen de achterste aan de bestuurderkans(citroen) heeft 2 gaatjes in de klep .
De rechtse (c2) is geplakt

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook