Totaal aantal Berichten: 14
- 2CV Transat
- ID/DS 21 Pallas Mechanique
Nadat ik 5 jaar geleden in deze ( http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/194650/ ) ID20 had gereden wist ik het zeker: ik moest ooit ook een keer een DS hebben!
En nu is het eindelijk zover: ik heb een Bleu d’Orient DS Pallas uit ‘74 gekocht. Het was een DS20, halfautomaat, maar dat is omgebouwd naar een DS21 met 5-bak.
Het is niet moeders mooiste, maar ik ben er superblij mee en voorlopig ga ik er lekker in rijden en langzaamaan opknappen, dus ik zal nog wel eens met vragen terugkomen op het forum.

Totaal aantal Berichten: 487
- (Grand) C4 Picasso 1.6vti Lumiere
- HY Type H
- ID/DS DS19 Cabriolet Usine
- 2CV 2CV6
Proficiat - veel rij- en sleutelplezier!

Totaal aantal Berichten: 9372
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Proficiat ,is alleen het plaatwerk “slecht” of moet er nog meer dan dat gebeuren?
Veel sleutel plezier in ieder geval.
VgF
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.
Veel succes.
CITROEN DS If I have to explain you wouldn’t understand

Totaal aantal Berichten: 85
- XM 2.0 LPG
- ID/DS DSuper
Daar hebbik ook in proef gereden, was al aardig gezakt in prijs zag ik.
Aardige gozert.
Veel plaatwerk though!
Succes en veel plezier ermee

Totaal aantal Berichten: 1234
- ID/DS Dsuper5
- DS 5 Sport chic hdi160
- XM V6.24 Exclusive (serie 2 met ZPJ4 3.0)
- SM 2,7 Carb.
Leuk project! Zo heb ik het ook gedaan steeds iets opknappen en intussen lekker blijven rijden.
Veel plezier ermee!

Totaal aantal Berichten: 7618
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Ach, plaatwerk, als de basis goed is ... Vele zweefkilometers toegewenst.

Totaal aantal Berichten: 345
- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
Heel veel plezier ermee, er is niets mooier dan een droom die uit mag komen en het werk aan de auto, komt dat vanzelf beetje bij beetje!!
Gefelicteerd met de aankoop. Eerst even lekker rijden en daarna aan de gang met het opknapwerk. Ik wens je veel plezier toe met beide zaken.

Totaal aantal Berichten: 14
- 2CV Transat
- ID/DS 21 Pallas Mechanique
Bedankt allemaal. Ja, het is vooral het plaatwerk wat er niet heel mooi uitziet, hoewel bijvoorbeeld de randen van de deuren er nog best goed uit zien.
Onder het plaatwerk en aan de onderkant ziet het er allemaal goed uit; in de kofferbak ook. Dat gaf voor mij de doorslag om de DS te kopen.
Aan de binnenkant is het leer van de linkervoorstoel versleten, terwijl de achterbank er nog erg goed uit ziet. En het tapijt rechtsvoor de voordeur is kapot. Aan de andere kant ziet het hemeltje er puntgaaf uit.
Komend weekend ga ik eerst oplossen waarom hij niet lekker loopt op benzine (niet stationair en lijkt of er 1 cilinder niet meedoet). Op gas doet ‘ie het prima. Plus een remlicht dat het niet doet; zal wel massa-probleempje zijn.