Mijn cd speler van mijn originele autoradio/cd van mijn Xsara Picasso 2001 werkt niet meer. Als ik nu op een autokerkhof een originele autoradio/cd speler vind, kan ik die dan gebruiken of moet ik een code intikken als van de autoradio/cd speler de constante stroom is afgeweest.
Alvast bedankt.
Als je de andere radio inbouwt dan moet deze aangemeld worden via de lexia.
Je kan ook alleen het cd gedeelte in je radio wisselen en dan hoef dat niet.
Ik heb dit onlangs bij de rd3 van onze C2 gedaan..
Dank u voor het snelle antwoord maar wat bedoelt u met de lexia?

Totaal aantal Berichten: 1825
- Xsara Picasso 16-16v
alle radio’s van psa hebben een antidiefstal systeem, bij inbouw in een andere auto, zal er iedere keer een piep te horen te zijn, door de radio aan te melden op het systeem, zal de piep verdwijnen, de lexia zal dan de radio iederekeer dat je hem aan zet herkennen,

Totaal aantal Berichten: 547
- Berlingo Berlingo 1.9D WJY DW8
Een citroen radio moet aangemeld worden door de dealer bij citroen.
Zo niet, dan werkt ie niet. Ervaring.
Citroen Berlingo 1.9D bestel uit 2004 nieuw, nu 290k km, en eigenlijk probleemloos..
Citroen Berlingo 1.6i Een ouwe Subaru Forester is toch beter…
Lexia is de pc van de dealer,
Maar tegenwoordig zijn er hobbymannen die ook zoiets hebben
En als ik nu de cd speler van de radio die werkt inbouw in mijn radio? Gaat dit werken en is er iemand die weet hoe dit moet? Ergens een filmpje van?
Dat schrijf ik toch…
Ik heb dit bij onze c2 gedaan.
Ik heb geen foto,s gemaakt..
Kan ik wel ff doen als ik de defecte nog eens openschroef
Maar het stelt echt niks voor..

- Xsara Picasso 16-16v
patrick, helaas geen filmpje naar mijn weten, maar met een beetje handigheid kom je er, deksel bovenop eraf halen, dan het frontje eraf halen, door schroefjes te verwijderen, en voorzichtig naar voren te kantelen, dan kan je de flexibele strip uit de houder trekken, met beleid, dan zie je 2x schroef op het front, en 2x achterop de cd/speler behuizing, deze los draaien, en geheel weg kantelen, ook hier zit zo,n flexibele strip, deze eveneens los nemen, de rest is dan in omgekeerd volgorde. let wel bij terug drukken van de strip, dat je hem kort vasthoud, anders knikt ie dubbel, als je hem in de houder terug stopt,
Foto,s gemaakt straks ff uploaden
top info, de mijne werkt ook niet meer dus ben erg benieuwd naar de foto’s!
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere

- Xsara Picasso 16-16v
let wel, het is een kwaal, van de rd-03, dat de cd speler het begeeft, dus een andere radio van de sloop heeft vaak het zelfde, een nieuwe cd-loopsysteem kost ongeveer 70 euro,
Oké ligt het aan het loop werk dan? de mijne neemt de cd wel op maar leest deze niet in.
En waar kun je die loopwerken bestellen?
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere

- Xsara Picasso 16-16v
stan wat vaak is dat de cd het laatste stukje, niet verder gaat, probeer eens als je de cd erin stopt, hem met een credit kaart, enn duwtje te geven, dit doe je pas als de cd al is verdwenen, bij mij werkte het. zal het adres even opzoeken, van leveransier.
Ik heb op mp een andere rd3 gekocht voor 15€...

- Xsara Picasso 16-16v