cruise control
martinq
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 50
Geregistreerd: 24-03-2007

- (Grand) C4 Picasso 1.6 THP 155 MAN6 Exclusive
- BX .
- ZX 1.4i Reflex
- Xsara Picasso 1.8I 16V
- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV
- C3 Picasso .
Gepost: 06 april 2014 12:42 PM

hallo,
gisteren rit gedaan met de nieuwe c4 picaaso naar Parijs.
nu komt de vraag als ik op de autostrade de cruise control aanhad en wat dichtbij de auto kwam voor mij vertraagde de onze nu is dat zo geen groot probleem maar als een andere me overstak en rap weer invoegde sloeg de cruise control af zou je die functie dan kunnen uitschakelen ook?

dank bij voorbaat

Profiel  
 
2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7696
Geregistreerd: 30-11-2005

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 06 april 2014 12:49 PM
  [ # 1 ]

Als er een voertuig té dichtbij komt dat schakelt de cruisecontrol met een waarschuwingstoon uit. Deze zal dan opnieuw geactiveerd moeten worden.

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
jp1980
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 20
Geregistreerd: 19-12-2013

Gepost: 06 april 2014 06:32 PM
  [ # 2 ]

Wat ik mijzelf nu aan het aanleren ben is om op die momenten zelf gas bij te geven. Dit kan met de cruise control aan. Wanneer ik nu vind dat de cruisecontrol onnodig afremt omdat ik zie dat er spoedig weer ruimte zal zijn dan druk ik gewoon op de gas totdat het obstakel weg is dan laat ik het gas los en neemt de cruise control het weer over.

GCP4 eHDI115 business Rouge rubi met introductiepakket, pack drive assist, pack lounge en JBL hifi.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook