Juiste AUX instellingen op RD4 radio met originele bluetooth hands-free.
JGeuze
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7
Geregistreerd: 20-04-2014

Gepost: 12 mei 2014 06:01 PM

Goede dag forumleden,

Heb de Yatour iPod adapter werkend op de CD wisselaar ingang van mijn RD4N2M-00 radio. Display en stuurbediening werkend.
Ik vermoed dat de dealer in eerste instantie wijzigingen heeft uitgevoerd op de AUX 1 en/of AUX 2 ingangen ipv alleen de CD wisselaar ingang.

Op dit moment werkt mijn standaard bluetooth hands-free niet meer correct. De radio “mute” wel als er een gesprek binnenkomt en als ik zelf uit de auto bel. Ook ben ik in de auto verstaanbaar aan de andere kant van de lijn, dus de microfoon in de auto werkt correct. Ik krijg alleen geen geluid over de autoradio speakers meer ?!

Heb gelezen op dit forum over zulksgelijke problemen en mogelijke instellingen van de AUX 1 en 2 ingangen zoals “mute”, “classic”, “hands-free”, “uit”, enz.

Kan iemand mij verhelderen wat de juiste instelling moet zijn van de AUX 1 en AUX 2 ingang ism met een originele Citroen bluetooth hands-free module (KML)?

Bij voorbaat erg bedankt voor de bijstand !

Groeten,
          Jody

C4 Picasso bj 2007. 2.0i 16V. EB6V.

Profiel  
 
JGeuze
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7
Geregistreerd: 20-04-2014

Gepost: 19 mei 2014 06:26 PM
  [ # 1 ]

Beste forumleden,

Echt niemand die mij verder kan helpen met de juiste instellingen van AUX 1 en AUX 2 op een RD4 radio met originele Citroen hands-free bluetooth module (KML) ?

Nu bij twee Citroen dealers geweest welke mij niet verder kunnen helpen. Hetzij door werkelijk niet weten hetzij door geen voldoende tijd aan te willen besteden. Dealer onafhankelijke garage kan met zijn data uitlees programma wel de AUX instellingen vinden maar niet wijzigen.

Zou graag willen weten wat de instellingen moeten zijn en ben daarna op zoek naar een garage of hobbyist welke de moeite wil nemen deze instellingen te programmeren.

Zou erg geholpen zijn met enige reactie danwel meedenken.

BVD.

C4 Picasso bj 2007. 2.0i 16V. EB6V.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook