Eventjes voorstellen
MLConian
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 324
Geregistreerd: 31-05-2014

- BX 14 Deauville "Het Kasteel"
- AX 1.1i Volcane
Gepost: 02 juni 2014 01:29 AM

Eindelijk mag ik me dan voegen bij de club van Citroën bezitters - bijna dan, ik mag mijn auto zaterdag 7 juni ophalen bij het ‘vorige baasje’.
Ik ben Koen, 26 jaar, afgestudeerd en nu al een jaar op zoek naar werk. Ik woon echter in een dorp waar niet zoveel te doen is qua werk (en qua sociaal leven), m’n vrienden wonen allemaal op enige afstand, en m’n vriendin zelfs op bijna een uur rijden - met het OV zelfs ruim 2 uur. Al met al reden dus om na een jaar vruchteloos in het dorp rondgekeken te hebben over te gaan tot de aanschaf van een auto. Aan de ene kant om sneller aan het werk te kunnen komen (eigen vervoer is toch makkelijker), aan de andere kant om mijn sociaal leven toch een beetje op peil te kunnen houden.
Mijn auto is een witte BX 1.4 Deauville uit 1993, met iets meer dan 2 ton op de teller. Misschien een beetje vreemd dat ik als jonge snuiter een BX wil hebben, al helemaal als eerste auto, maar om eerlijk te zijn: ik kon niet blijer zijn met mijn aanschaf. Een prachtige auto, in goede staat, met meer comfort en ruimte dan alle auto’s van mijn vrienden bij elkaar. Ik hoop er een mooie tijd mee te gaan beleven, en ik hoop ook die mooie tijd hier te kunnen delen en van jullie Citroëns te kunnen genieten hier. Stuk voor stuk mooie auto’s met ongekend comfort!

Koen.

Voor de deur:
1993 BX 14 Deauville “Het Kasteel” GZ-TT-15 (236dkm)
1995 AX 1.1i Volcane LF-JG-33 (209dkm)

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook