Hulp gezocht bij afmaken lasklus GSA
DPCH
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 168
Geregistreerd: 27-01-2014

- GS/GSA GSA
Gepost: 07 juli 2014 04:43 PM

Helaas heeft mijn lasser geen tijd meer om het vervangen van de dorpel van mijn GSA af te maken.
Het resultaat is dat er nu een nieuwe dorpel in de auto hangt, maar die is nog maar op een paar puntjes vastgeprikt. De kieren en naden langs de nieuwe dorpel moeten nog worden afgelast, en zelf zijn mijn vaardigheden hiervoor ontoereikend…

Kan iemand hierbij helpen? De enige eis is: apk waardig. De auto hoeft niet meer de showroom in!

De auto staat in een ruime schuur in Ede, waar alle apparatuur aanwezig is.

Mocht je willen helpen, of iemand kennen die kan helpen, wees van harte welkom om mij en mijn GSA weer op de weg te krijgen!

Vergoeding is op allerlei manieren mogelijk (de huur van het lasapparaat wordt betaald in whisky), maar het moet uiteraard niet te ver in de papieren lopen, mijn investeringen zijn de waarde van de auto al ver voorbij.

Groeten,
Daan

Profiel  
 
Diesel Rinus
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 920
Geregistreerd: 12-07-2006

- 2CV 250
- C35 C32 diesel kampeer MPV
- Overig U23 50 MOD
Gepost: 23 juli 2014 10:46 PM
  [ # 1 ]

wat is je tijdplanning (wanneer moet het af zijn) en staat de auto op blokken oid of is er een brug/put babybrugjes beschikbaar is de auto echt “klaar om gelast te worden” of moet er stiekem nog veel voorwerk gedaan worden… Fotootjes?

waar rook is, is…


LHM only!

Profiel  
 
Diesel Rinus
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 920
Geregistreerd: 12-07-2006

- 2CV 250
- C35 C32 diesel kampeer MPV
- Overig U23 50 MOD
Gepost: 23 juli 2014 10:48 PM
  [ # 2 ]

Is het een “originele” dorpel die op de oorspronkelijke wijze gelast moet worden (voor zover dat gaat) of is iemand aan een repro begonnen en zitten er echt kieren en gaten in het werk…

waar rook is, is…


LHM only!

Profiel  
 
DPCH
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 168
Geregistreerd: 27-01-2014

- GS/GSA GSA
Gepost: 11 augustus 2014 10:33 AM
  [ # 3 ]

Rinus, ik was tussendoor even op vakantie, vandaar de late reactie.

Bedankt voor je reactie, maar ik heb nu toch een zaterdagmiddag kunnen claimen van degene die ook het eerste deel heeft gedaan. De dorpel zit dus inmiddels dicht!

Dit topic kan weg dus.

Groeten,
Daan

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook