Crizz berlingo
crizz
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 16
Geregistreerd: 25-03-2014

Gepost: 30 juli 2014 04:59 PM

Hallo allemaal !!!!

Ik ben christian uit barneveld en ben in het bezit van een berlingo

Na vanaf het behalen van mijn rijbewijs helemaal lijp van volkswagen geweest te zijn heb ik sinds kort een berlingo gekocht ( mede doordat ik een eigen bedrijf heb en ik deze van iemand over kon nemen die er goed voor gezorgd heeft)

De berlingo had bij aanschaf 161.890 km gelopen en had net zijn beurtje gehad en distributieriem was vervangen bij 117.658 dus was goed onderhouden

Ben nu stiekem aan het overlopen naar de Franse auto’s want kolere dat rijd fijn !!!
Ik heb altijd een in vw fox 1.2 gereden en ja ik weet het het gaat niet hard maar had hem wel zo laag mogelijk gelegd want als t niet snel is dan moet het er maar snel uitzien.

De berlingo is een 1.9 d met eigenlijk weinig opties behalve centrale vergrendeling en een opklapbare bestuurdersstoel.
Hij is knalgeel (denk ik een oude nuon auto geweest) maar vind het wel een grappig kleurtje.
Ik ga proberen een aantal foto’s te plaatsen want heb m nu een maand ongeveer maar er is al het een en ander veranderd.

De berlingo (bertje) is aan de voorkant verlaagd met voorpoten van een xsara met 6cm verlagingsveren, de achterkant word binnenkort gedaan bij pugfix in barneveld.
De voorramen zijn geblindeerd met 60% folie en de achterramen met 25 %

Zit een pioneer radio in met bluetooth en de boxen zijn van audio system
En onder de bijrijdersstoel ligt een 1400 wat subwoofer van pioneer

De velgen die er nu onder zitten zijn stalen velgen van een c3 met doppen maar wil deze nog laten verbreden en voor de winter heb ik ook stalen velgen liggen 6j et 15 en twee et 18 in 15 inch die nog verbreed gaan worden

Profiel  
 
jakkerma
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 540
Geregistreerd: 23-01-2005

- Berlingo Berlingo 1.9D WJY DW8
Gepost: 30 juli 2014 05:25 PM
  [ # 1 ]

Wees welkom op dit forum.
Hier vind je vrijwel alle info die je nodig hebt voor je Berlingo.
Jouw Berlingo wordt wel een strakke bak!

Citroen Berlingo 1.9D bestel uit 2004 nieuw, nu 280k km, en eigenlijk probleemloos..
Citroen Berlingo 1.6i Een ouwe Subaru Forester is toch beter…

Profiel  
 
crizz
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 16
Geregistreerd: 25-03-2014

Gepost: 06 november 2014 07:12 PM
  [ # 2 ]

Nou de berlingo heb ik verkocht , ik miste toch de achterbank en een beetje meer snelheid is ook wel lekker dus heb nu een xsara 1.6 16v difference gekocht en ook deze bevalt me prima

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook