Dakkoffer van C8 op Berlingo XTR
Whoopie
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 6
Geregistreerd: 09-08-2014

Gepost: 05 september 2014 01:16 AM

Ik zou tweedehands een dakkoffer kunnen kopen maar de verkoper is niet zeker of deze zou passen op mijn Berlingo XTR omdat het bij hem paste op de reeds gemonteerde dakdragers op zijn C8.

Het is dus enkel de dakkoffer zonder de dwarse dragers.

Weet iemand of dit een probleem zou zijn, of de dwarse dragers gewoon apart verkrijgbaar zijn?

Bedankt alvast!

Profiel  
 
Gepost: 05 september 2014 08:41 AM
  [ # 1 ]

Dakdragers zijn altijd apart verkrijgbaar. Nog nooit gezien dat deze geïntegreerd waren in de dakkoffer zelf, dat zou de productie van dakkoffers zo modelspecifiek maken dat ze onnodig duur zouden worden.

Profiel  
 
75-amitolee
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 145
Geregistreerd: 16-07-2008

Gepost: 05 september 2014 11:49 AM
  [ # 2 ]

Het is van belang te weten wat het bouwjaar van de bewuste Berlingo XTR is.

Ze hebben bij de Facelift in 2008 de vorm van de Carroserie (Koets)nogal aangepast en daarom zijn er 2 types dakdragers die niet door elkaar gebruikt kunnen worden.

Ik heb in midden limburg nog een set N.O.S.originele citroën accessoire dakdragers te koop voor berlingo’s tot ongeveer mei 2008

Rene ter Veer

Profiel  
 
Whoopie
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 6
Geregistreerd: 09-08-2014

Gepost: 12 juni 2016 03:56 AM
  [ # 3 ]

Ik ben dus nog steeds op zoek naar dakdragers voor een citroen berlingo xtr van 2009.
Liefst had ik deze tweedehands gekocht maar ik weet niet naar wat ik op zoek moet qua type.
Iemand een idee?
Bedankt alvast!

Profiel  
 
RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 17339
Geregistreerd: 15-10-2006

Gepost: 12 juni 2016 09:13 AM
  [ # 4 ]

Hier even je autogegevens invullen: https://www.thule.com/nl-nl/nl/roof-rack

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook