1 van de 2
 1 2 Volgende > 
   
Mijn 2CV4
SaXoKe
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 128
Geregistreerd: 19-01-2007

Gepost: 05 september 2014 01:52 AM

Een lang verhaal, maar ik ga het hier toch volledig neerzetten, aangezien ik nog maar net met mijn projectje begonnen ben.

Hoe het begon:

November 1999: Ik behaal eindelijk mijn rijbewijs, ik mag officieel alleen de weg op!
Als verjaardags cado voor mijn 18e verjaardag had mijn pa de 2CV6 Special uit 1987 ingeschreven waar we vroeger thuis een tijd meegereden hadden. Het was iets wat ik zelf ook altijd wilde, vanaf het moment dat ik t rijbewijs heb met een 2CV de weg op.
De rode 2CV waar ik toen mee ging rijden was door mijn ouders in 1991 aangekocht. Mijn moder reed er in de zomer mee, in de winter reed ze een BX 14RE. Pa reed in die tijd met een BX 19D. Op een gegeven moment kwam het er niet meer van dat de 2CV in de zomer weer de weg op ging en dus bleef ze mooi in de stalling staan. Dit omet ongeveer 1993/1994 geweest zijn. Daar bleef ze tot 1999 compleet stil staan, geen enkele keer eens even starten, niet verplaatsen, helemaal niets.
Terwijl ik met mijn voorlopige rijbewijs aan het rijden was, liet ik het al enkele keren aan mn pa weten dat ik heel graag met die rode 2CV de weg op wilde gaan. En dat gebeurde, van 1999 tot 2002.

De jaren gingen voorbij…. 2014
In mijn gedachten ging het steeds meer en meer dat ik iets wilde voor erbij, maar dan zou de Saxo plaats moeten maken voor het nieuwe “speeltje”. Er werd gekeken naar een C2 VTS, een Saxo VTS 16v, een BX Sport en een BX 16v (De BX’en stonden me ook aan omdat ik als kind er ook vaak in meegereden had, maar dan wilde ik natuurlijk wel de sportievere versie.)
Op maandag avond 18 augustus 2014 belde mijn broer me ‘s avonds laat op met de vraag of ik intresse had in een 2CV. Ik had als eerste gedacht: “WTF, gaat ie zijn mooie Dolly verkopen?”. Maar nee, hij had een 2CV4 uit 1973 bij gekocht, en die wilde hij wel aan mij verkopen. Ik moest er niet lang bij nadenken, en na een beetje overleg thuis werd de keuze gemaakt en de 2CV4 werd de “mijne”.

23 Augustus 2014

Mijn vrouw is werken en de kids zijn flink, papa kan aan zijn 2CV gaan sleutelen. Thuis een koffer vol gereedschappen meegenomen en vol goede moed naar de 2CV vertrokken.
De kinderen kunnen zich bezig houden door mij te helpen, en dat doen ze met volle overgave!

Om te beginnen gingen we een keer alle rotzooi die meegeleverd werd met de 2CV een keer eruit halen. Daarbij kwam ik erachter dat de vorige eigenaar nu wel 2 grote wielsleutels moet missen. Lauren en Leander (de kinderen) konden hun plezier niet op. Alle rommel mochten ze op een hoop gooien, de goede onderdelen op een andre hoop.

Daarna begon de echte demontage, als eerste ging de motorkap eraf, de voorste spatborden en de achterste deuren volgden al snel.
Ook de achterste “3e” zijruitjes wilde ik even gedemonteerd hebben om te kijken of er daar veel roest (of zelfs rot) onder zou zitten. Tot mijn grote spijt zitten er onder het linker raampje (chauffeurskant) toch 3 te slechte plekjes die eruit gehaald moeten worden.

Het complete interieur inclusief de mattenset ging er ook uit en zo had ik een goede kijk op de bodem en het chassis. Aan de rechter kant is er ooit aan de bodem “gewerkt” en dat is niet echt op de goede manier gedaan. Dus die slechte stukken wil ik er ook uit gehaald hebben.

Bij verdere controle bleek er aan de achterlichten ook een stukje redelijk “krokant” te zijn, dus dat gaan we ter zijner tijd ook vervangen.

30 Augustus 2014

Vandaag hebben we de achterste spatborden dan toch kunnen verwijderen, uiteindelijk is het gelukt zonder de schroeven te moeten uitboren. Een beetje kloppen met een “klopschroevedraaier” kan wonderen verrichten.
Toen de spatborden achteraan verwijderd waren zijn de schroeven verwijderd die de carrosserie en het chassis bij elkaar houden. Ondertussen ben ik begonnen met het losmaken van alle elektrische bekabelingen. Aan de motor en binnen aan het dashbord is alles losgekoppeld en de bekabeling naar de motorruimte gebracht. Alles is “netjes” genummerd zodat terug monteren normaal geen probleem mag zijn.

Mist hier nu een stukje????

Nu is de koets eigenlijk volledig kaal en helemaal losgekoppeld van het chassis. In de komende week gaan we kijken of we ze van elkaar kunnen scheiden.

In de avond ging ik nog even bij een goede vriend enkele onderdelen ophalen. Het krokante stuk van de achterlichten en een zo goed als nieuw achterspatbord heb ik nu bij in de werkplaats liggen.

Profiel  
 
SaXoKe
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 128
Geregistreerd: 19-01-2007

Gepost: 05 september 2014 01:52 AM
  [ # 1 ]

Deel 2

1 September 2014

16u30: afgewerkt. Even een telefoontje doen naar mijn broer. Hij zei me afgelopen weekend dat hij enorm veel zin had om de carrosserie en het chassis te scheiden. Hij zei dat hij daar vandaag tijd voor zou hebben.

Na het avondeten kwam hij meteen naar de werkplaats. We legden de laatste hand aan enkele kabels die nog los gemaakt moesten worden (achterlicht bekabeling en brandstoftank bekabeling, de choke-kabel en de koplampverstelling)

Toen dachten we dat het wel mogelijk moest zijn om de kas van het chassis te nemen. gelukkig is de hele kas niet zwaar en konden we het makkelijk met ons tweetjes aan. Nog geen minuut later stond de carrosserie langs het chassis. Klein beetje de werkplaats opruimen en de kas kan binnen gezet worden.

Nadat de kas binnen gezet was kon het verder demonteren van het chassis beginnen. Veel gingen we er vandaag niet meer aan doen. Alleen nog even de (ijzeren) tank verwijderen en proberen om de koplampbeugel van het chassis af te draaien.

Het demonteren van die koplampbeugel viel meer dan redelijk tegen. Dat ding zit aan elke kant met 3 schroeven vast: 1 door de kokerbalk en 2 in de kokerbalk. Aan de chauffeurskant gingen ze redelijk los, aan de passagierskant blijkt 1 draad rot te zijn, hierdoor komt de schroef niet meer uit zijn draad “omhoog”. De tweede daar breekt de kop vanaf en de schroef die compleet door het chassis zit? Die kwam gelukkig zonder probleempjes los.
resultaat: de koplampbeugel staat er nog steeds op.

De volgende update van het restauratie proces komt er normaal dit weekend aan. We gaan door met demonteren.

Het hele restauratie proces is te volgen op
tom-thijs.be
en
mijn Facebook pagina over de restauratie

groeten,
Tom

Profiel  
 
paso
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9613
Geregistreerd: 10-08-2005

Gepost: 05 september 2014 08:43 AM
  [ # 2 ]

Een lang verhaal, maar ik ga het hier toch volledig neerzetten, aangezien ik nog maar net met mijn projectje begonnen ben.

Denk dat je er hier veel zult blij maken met zo’n volledig verhaal, zeker niet afzwakken. cheese

Op het eerste zicht ziet die 2CV er niet slecht uit.

Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005,  Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017

Profiel  
 
2cvMaarten
> 1200 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1255
Geregistreerd: 30-04-2006

- 2CV 2cv6 special
Gepost: 05 september 2014 03:59 PM
  [ # 3 ]

Eindelijk weer een nieuw restauratie project! very good Veel succes en met name plezier.

*2cv6 special 1986*

Profiel  
 
toyosoft
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 102
Geregistreerd: 29-06-2005

- Xantia 2 1.8 i 8v
Gepost: 05 september 2014 04:14 PM
  [ # 4 ]

Snelle duif?? het is toch een eend?
Wel goed bezig!

Groeten Theo

Profiel  
 
Bertje beige
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 752
Geregistreerd: 26-02-2011

- 2CV 6 club
- Dyane acadiane
- 2CV AZU
Gepost: 05 september 2014 07:14 PM
  [ # 5 ]

Mooi verhaal, leuke auto, leuk project. Goed dat deze auto gerestaureerd word, er zijn er niet veel meer van deze bouwjaren.
Zijn prachtige auto’s, nog met de smalle koplampstang en de balkjesgrille en de rubberen strips in de bumpers.
Daar bij die rechter achterdeur mist inderdaad wat ijzer, maar voor de rest lijkt het helemaal niet zo’n gekke koets (kas Wink )
Wat zijn je plannen? Laat je de 435 cc zitten? Zou wel tof zijn, maar ik kan me wel heel goed voorstellen dat je er toch een 602 cc in stopt.

Succes, ik blijf dit draadje volgen Smile

Profiel  
 
SaXoKe
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 128
Geregistreerd: 19-01-2007

Gepost: 06 september 2014 01:50 AM
  [ # 6 ]
paso schreef:

Een lang verhaal, maar ik ga het hier toch volledig neerzetten, aangezien ik nog maar net met mijn projectje begonnen ben.

Denk dat je er hier veel zult blij maken met zo’n volledig verhaal, zeker niet afzwakken. cheese

Op het eerste zicht ziet die 2CV er niet slecht uit.

ik ga zeker proberen om niet af te zwakken. K vind het voor mezelf ook leuk om (over enkele jaren als ze al een hele tijd weer opgeknapt is) heel het verhaal nog eens te lezen.

Op het eerste zicht is ze inderdaad niet slecht. Er zijn natuurlijk enkele punten die aangepakt moeten worden, maar dat is geen ramp. Onder het motto ALLES is te maken, wordt deze gerestaureerd.

2cvMaarten schreef:

Eindelijk weer een nieuw restauratie project! very good Veel succes en met name plezier.

Dank je Wel! Op dit moment geniet ik nog van de momenten dat ik aan de 2CV bezig ben. Er zullen waarschijnlijk ook nog wel momenten komen dat ik denk van “waar ben ik op die maandag in augustus aan begonnen” haha.

toyosoft schreef:

Snelle duif?? het is toch een eend?
Wel goed bezig!

Groeten Theo

Smile
Dank je, ik probeer goed bezig te blijven.

Het lokaal waar de vroegere Duivenmelkersvereniging uit ons dorp zat is van mn grootmoeder, zij doet niets met die lokalen, mijn broer en ik gebruiken die om oa onze 2CV’s en onze Lomax in te stallen. Ook het opknappen kan zonder problemen daar gebeuren.

Bertje beige schreef:

Mooi verhaal, leuke auto, leuk project. Goed dat deze auto gerestaureerd word, er zijn er niet veel meer van deze bouwjaren.
Zijn prachtige auto’s, nog met de smalle koplampstang en de balkjesgrille en de rubberen strips in de bumpers.
Daar bij die rechter achterdeur mist inderdaad wat ijzer, maar voor de rest lijkt het helemaal niet zo’n gekke koets (kas Wink )
Wat zijn je plannen? Laat je de 435 cc zitten? Zou wel tof zijn, maar ik kan me wel heel goed voorstellen dat je er toch een 602 cc in stopt.

Succes, ik blijf dit draadje volgen Smile

Zoals je zegt zie je er eigenlijk heel weinig van deze jaren. Eigenlijk vind ik dat een beetje raar, want kwalitatief hoor ik meestal zeggen dat deze toch echt wel beter zijn dan bijvoorbeeld een 2CV uit 1987 of 1990.
De koplampbeugel is inderdaad de mooie korte, de lampen die erop zitten zijn niet van plastic maar van ijzer. De grille die in de motorkap zit is mooier dan een recentere grille. En ze heeft idd de rubberen strips in de bumpers.
Aan de binnenkant vind ik ook dat er best wel enkele verschillen zijn tov een “modernere” 2cv. Het “klokkenspel” en het stuur vind ik persoonlijk mooier dan bij een recentere 2CV6 Special. Het instrumentarium van een Club is dan weer net iets moderner dan dit dat ik heb, maar ook weer minder mooi.

qua motor roept iedereen die ik ken en die ervaringen hebben met eenden, dat die 435cc eruit moet gehaald worden en vervangen moet worden door een 602cc. ergens kan ik dat heel goed geloven, anderzijds vraag ik me af of het verschil zo groot gaat zijn. In mijn eerste 2CV (die van 1987 waar ik vanaf mn 18 mee ben gaan rijden) zat een erg goed lopend 602cc blok. Die verbruikte wel redelijk wat benzine maar ik blijf het zeggen dat mijn Saxo Diesel niet sneller is dan dat toen mijn 2CV was.
Ik ben in elk geval wel van plan om dit blokje weer in “nieuwstaat” te brengen. Als er dan niet mee gereden gaat worden, dan kan het nog altijd dienen als decoratie in huis ofzo. (hoewel daar mijn vrouw waarschijnlijk net niet mee accoord gaat gaan)

Profiel  
 
GWHENDRIKS2
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5446
Geregistreerd: 01-07-2007

- 2CV 6 Charleston
Gepost: 06 september 2014 10:26 AM
  [ # 7 ]

Leuk project om te volgen!

Profiel  
 
verkuilm
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2063
Geregistreerd: 05-12-2004

Gepost: 06 september 2014 10:47 AM
  [ # 8 ]

Leuke kleur ook!Ja die oude eendjes zijn in de bassis veel taaier. Maar uiteindelijk roest dat ook gewoon.
Maar dat is de reden dat ik mijn 1989 eend met slechts 16.000 op teller(bij aanschaf) heb weg gedaan. Ding begon gewoon ook in de garage te roesten. En verder ging alles stuk, de raarste dingen. Nu een 1978 club, gaat ook nieuw worden.

Lang geleden wel eens met 4tje gereden. Vond dat echt niks. 24 pk versus 32pk van zon zesje. Maar ik houd wel van orgineel.
Op de mijn blijven de trommels ook gewoon. Hoewel schijven iets makkelijker is in onderhoud. Maar trommels hebben klein voordeel tov schijven. De handrem doet het echt!

Mehari 4x4 1982
2cv6 club 1978
Mehari plage 1986
Vanclee mungo 1980

Profiel  
 
charmille
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 280
Geregistreerd: 04-06-2011

- GS/GSA Pallas
- C5 2.0 hdif break caractère
Gepost: 06 september 2014 11:14 AM
  [ # 9 ]

Mijn allereerste auto was een 2cv4 uit 1970 in dezelfde kleur. En met dezelfde roest aan de voorkant van de achterschermen. Waanzinnig leuke auto, en daarom vind ik het uiteraard ook leuk om jouw project te volgen. Na een tijdje rijden was mijn geld op, en werd de auto die ik voor 225 gulden had aangeschaft doorverkocht voor 175 gulden. De APK werd de doodsteek voor mijn exemplaar.
Mijn ervaring is ook dat de eenden van deze bouwjaren degelijker zijn. Ik vind ze stukken leuker dan al die eenden uit de jaren tachtig en zelfs negentig.
Een ‘viertje’of ‘zesje’scheelt echt wel een slok op een borrel. Met een 2cv4 voelde ik me niet meer echt op mijn gemak op een snelweg. Maar als je die mijdt is er niks aan de hand. Ik zou dan ook zeker gaan voor origineel en het blokje handhaven.
De viertjes hebben overigens wat eerder neiging tot olieverbruik, maar de blokjes zijn goed te reviseren.

Profiel  
 
SaXoKe
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 128
Geregistreerd: 19-01-2007

Gepost: 06 september 2014 08:51 PM
  [ # 10 ]
charmille schreef:

Mijn allereerste auto was een 2cv4 uit 1970 in dezelfde kleur. En met dezelfde roest aan de voorkant van de achterschermen. Waanzinnig leuke auto, en daarom vind ik het uiteraard ook leuk om jouw project te volgen. Na een tijdje rijden was mijn geld op, en werd de auto die ik voor 225 gulden had aangeschaft doorverkocht voor 175 gulden. De APK werd de doodsteek voor mijn exemplaar.
Mijn ervaring is ook dat de eenden van deze bouwjaren degelijker zijn. Ik vind ze stukken leuker dan al die eenden uit de jaren tachtig en zelfs negentig.
Een ‘viertje’of ‘zesje’scheelt echt wel een slok op een borrel. Met een 2cv4 voelde ik me niet meer echt op mijn gemak op een snelweg. Maar als je die mijdt is er niks aan de hand. Ik zou dan ook zeker gaan voor origineel en het blokje handhaven.
De viertjes hebben overigens wat eerder neiging tot olieverbruik, maar de blokjes zijn goed te reviseren.

Bekend plekje voor de roest van een jaren ‘70 2CV?
Een 2CV vind ik inderdaad ook een erg leuke auto. Daarom dat ik al altijd gezegd heb dat ik er terug eendje wilde hebben. Waar is de tijd dat je bijna gratis een 2CV kon vinden. Voor een hoopje roest betaal je al snel meer dan 1000euro. Als je dan 225gulden uitgeeft aan een 2CV, dan is het echt een koopje, volgens mij toen ook al.

Op de snelweg zal ik me niet snel begeven met de 2CV. Overal kan je over binnenwegen naartoe rijden. Veel leuker om te rijden.

Zoals gezegd wil ik m redelijk origineel houden. En daar hoort eigenlijk het 4 blokje ook bij…. Wink Dat blokje zal er in het begin waarschijnlijk in blijven, maar na verloop van tijd gaat het misschien toch vervangen worden…

Profiel  
 
Gaëtan
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 32
Geregistreerd: 26-01-2007

- Dyane Dyane 6
- 2CV 2CV6 Perrier
- Ami AMI 6 Berline
- 2CV 2cv6 Spécial
- 2CV 2cv6 Spécial
- 2CV AZU
- Méhari Méhari 4 zitter
- 2CV 2CV AZ
- 2CV 2CV4
Gepost: 09 september 2014 11:07 AM
  [ # 11 ]

Wat een Lleuk project!
En om vorige commentaren bij te treden: de eendjes uit de eerste helft van de 70er jaren zijn inderdaad heel erg charmant en bovendien behoorlijk zeldzaam in vergelijking met alle Spécials, Clubs en andere 80ers. Absoluut de moeite om ze zo origineel mogelijk te houden.

Roest aan het achterpaneel is ook een klassieker voor die periode, gelukkig relatief makkelijk te vervangen. Voor de rest lijkt jouw koets nog heel degelijk, een goede basis dus om mee aan de slag te gaan.

Is het overigens een Belgische, Spaanse of Franse eend? Aan de codes in de ramen kan je in principe zien in welke fabriek (Vorst, Vigo of Levallois) ze gemaakt werd. Soliver of Jemeppe ruiten wijzen op een Belgische productie, Glace Securit op een Franse en de naam van de Spaanse ontsnapt me nu even… Smile

Ik heb zelf ook een viertje uit 1973 (een Spaanse productie). Ongerestaureerd, niet 100% perfect maar wel erg leuk, al zeg ik het zelf. Het is uiteraard zo dat een 435cc toch wel verschilt van de 602cc, vooral in koppel merk je dat. Wind tegen of hellingen hebben een veel grotere invloed op je snelheid, maar als het enigzins kan zou ik je toch aanraden de 435 te behouden.


Profiel  
 
chummy dj
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 662
Geregistreerd: 23-08-2011

Gepost: 09 september 2014 08:01 PM
  [ # 12 ]

Mooi verhaal….veel succes verder !!!

Profiel  
 
SaXoKe
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 128
Geregistreerd: 19-01-2007

Gepost: 12 september 2014 01:59 AM
  [ # 13 ]
Gaëtan schreef:

Wat een Lleuk project!
En om vorige commentaren bij te treden: de eendjes uit de eerste helft van de 70er jaren zijn inderdaad heel erg charmant en bovendien behoorlijk zeldzaam in vergelijking met alle Spécials, Clubs en andere 80ers. Absoluut de moeite om ze zo origineel mogelijk te houden.

Roest aan het achterpaneel is ook een klassieker voor die periode, gelukkig relatief makkelijk te vervangen. Voor de rest lijkt jouw koets nog heel degelijk, een goede basis dus om mee aan de slag te gaan.

Is het overigens een Belgische, Spaanse of Franse eend? Aan de codes in de ramen kan je in principe zien in welke fabriek (Vorst, Vigo of Levallois) ze gemaakt werd. Soliver of Jemeppe ruiten wijzen op een Belgische productie, Glace Securit op een Franse en de naam van de Spaanse ontsnapt me nu even… Smile

Ik heb zelf ook een viertje uit 1973 (een Spaanse productie). Ongerestaureerd, niet 100% perfect maar wel erg leuk, al zeg ik het zelf. Het is uiteraard zo dat een 435cc toch wel verschilt van de 602cc, vooral in koppel merk je dat. Wind tegen of hellingen hebben een veel grotere invloed op je snelheid, maar als het enigzins kan zou ik je toch aanraden de 435 te behouden.


kijk, het kon zo de mijne zijn, die van jou. Mooie 2CV heb je!!!

over de Belgische, Spaanse of Franse productie ga ik kijken of ik morgen een antwoord op kan geven.
Volgens mij is het een Franse. Als het een Belgische zou zijn, dan zou ik het nog leuker vinden, aangezien het een originele Belgische is (eerste inschrijving in Belgie) en zelf ben ik ook een Belg :p

chummy dj schreef:

Mooi verhaal….veel succes verder !!!

Dank je wel! K ga mijn best doen “om er iets moois van te maken”

Profiel  
 
SaXoKe
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 128
Geregistreerd: 19-01-2007

Gepost: 13 september 2014 09:21 PM
  [ # 14 ]
Gaëtan schreef:

Is het overigens een Belgische, Spaanse of Franse eend? Aan de codes in de ramen kan je in principe zien in welke fabriek (Vorst, Vigo of Levallois) ze gemaakt werd. Soliver of Jemeppe ruiten wijzen op een Belgische productie, Glace Securit op een Franse en de naam van de Spaanse ontsnapt me nu even… Smile

Op mijn ruiten staat een “logo” van Jemeppe. Dus normaal zou het een Belgische productie zijn. Eigenlijk ben ik daar wel blij om.
Dank je wel voor het melden.

Profiel  
 
SaXoKe
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 128
Geregistreerd: 19-01-2007

Gepost: 13 september 2014 09:21 PM
  [ # 15 ]

Vandaag was mijn zoontje met 1 van zijn peters mee naar een speeltuin,  en Lauren en ik gingen nog even aan de 2CV werken.

Vandaag stond alleen het verwijderen van de koplampbeugel op het menu. Ik had al een vermoeden dat dat ging tegenvallen dus ik had er de nodige tijd voor uitgerokken.
Op 1 september hadden we de beugel al redelijk los gezet, maar 2 schroeven wilden helemaal niet meewerken en waren niet los te krijgen.
Vandaag die 2 schroeven even met een Dremel bewerkt en met een boormachiene uitgeboord en dan…. Ja hoor, dan komen ze wel los.

Daarna ging de koplampbeugel mee naar huis om deze een beetje schoon te maken. Het volgende dat gaat gebeuren aan de beugel is het stralen ervan. Dan kan de beugel daarna bij gewerkt worden en in grondlak gezet worden om daarna meteen in de juiste kleur gespoten te worden.

Volgende update ===> nog geen idee wanneer,  Maar ik heb er wel weer zin in!

Profiel  
 
 
1 van de 2
 1 2 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook