DS Automobiles en het Nederlands Film Festival
2d
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7168
Geregistreerd: 30-11-2005

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 24 september 2014 09:16 PM

van de voorpagina

DS In de spotlights bij 34e editie NFF

Amsterdam, 24 september 2014 – DS is voor het eerst als sponsor verbonden aan het Nederlands Film Festival (NFF). Het Franse luxemerk wil zich daarmee nog nadrukkelijker profileren. Deze 34e editie worden de sterren letterlijk èn figuurlijk vervoerd in de chique en bijzonder vormgegeven DS 5.

Het Franse automerk Citroën is al jarenlang een veelgevraagd partner bij filmfestivals. Citroën introduceerde in 2010 met de DS 3 een premium lijn van auto’s, waarmee een regelrecht succesverhaal begon. Kort daarna volgden de DS 4 en DS 5. Inmiddels zijn er wereldwijd 500.000 DS-exemplaren verkocht, waarop Citroën besloot van DS een apart merk te maken. De 34e editie van het NFF is de eerste gelegenheid waar DS zich in Nederland als apart merk presenteert aan het grote publiek.

Logisch gevolg is dus dat de sterren tijdens het festival in een DS 5 worden vervoerd. ‘Het merk DS past perfect bij het Nederlands Film Festival’, aldus Gert Huizing, Marketingdirecteur van Citroën. ‘Met name de DS 5 wordt ingezet tijdens dé premières van de nieuwste Nederlandse films, waarbij de sterren het bijzondere design en de akoestiek van deze auto live kunnen ervaren. Het thema van dit jaar is namelijk Film, Muziek, Filmmuziek! Bij de opening op 24 september zal de nieuwe DS 3 met bijzondere lichtsignatuur [full LED technologie] zijn licht laten schijnen op de rode loper’.
Middels de DS Film Quiz op de nieuwe DS Facebookpagina https://www.facebook.com/DSNederland kan het publiek alvast in NFF-sferen komen, waarmee kans wordt gemaakt op 2 exclusieve tickets voor het Gouden Kalveren Gala inclusief diner, overnachting, vervoer naar de rode loper in een DS.

Het 34e Nederlands Film Festival vindt plaats van 24 september tot en met 3 oktober in het nieuwe NFF Festivalhart TivoliVredenburg en de Utrechtse bioscopen. Voor meer informatie kijk op www.filmfestival.nl of op https://www.facebook.com/DSNederland.

bron: persbericht Citroën Nederland, redactie en foto: 2d

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
RensKorevaar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 17280
Geregistreerd: 15-10-2006

Gepost: 22 september 2015 11:09 AM
  [ # 1 ]

van de voorpagina

Schrijf je naam in de sterren met DS

Net als vorig jaar is DS Automobiles duidelijk zichtbaar aanwezig op het Nederlands Film Festival van 23 september tot en met 2 oktober. Er is een interactieve reclamecampagne - of zo je wilt: kunstinstallatie - ontwikkeld die de bezoekers hun naam in de sterrenhemel laat schrijven, de DS-sterrenhemel.

DS, het luxueuze Franse automerk dat officieel op 1 juni 2014 in Parijs opgericht is, geeft acte de présence tijdens de 35e editie van Het Nederlands Film Festival (NFF). Het online platform en de verrassende interactieve installatie zijn ontwikkeld door digitaal creatief bureau Dpdk. Bezoekers worden uitgenodigd om hun persoonlijke handtekening op desktop of mobiel digitaal achter te laten. Vervolgens wordt van elke handtekening met behulp van WebGL een 3D-kunstwerk gemaakt. Dat resulteert in een buitengewone online verzameling van alle 3D handtekeningen. Na het zetten van de handtekening op ds-signatureart.com wordt op bijzondere wijze een 3D Gouden Kalf gecreëerd bestaande uit kleine DS logo’s. Op het festival is een speciaal daarvoor ontwikkelde interactieve kunstinstallatie aanwezig waar bezoekers met hun eigen Signature Art deelnemer kunnen worden van het festival.

Anne Lobbes, Director Press & Public Relations DS: “Met dit project laat DS zien hoe de werelden van offline en online technologie samenkomen voor een verrassende, avant-garde merkervaring.” Pim van Helten, CEO van Dpdk zegt: “De Signature Art is een uitnodiging aan alle fans en acteurs die het festival bezoeken om zich op een unieke manier te vereeuwigen tijdens het grootste filmfestival van Nederland. Naast een leuke kunstervaring ter plekke vormt Signature Art ook een unieke online verzameling van hedendaagse persoonlijke uitingen.” Het creatieve idee is geïnspireerd door de Nederlandse Walk of Fame aan de Vinkenburgstraat in Utrecht. Ingemetseld tussen de straatstenen liggen gouden tegels met handafdrukken van Gouden-Kalfwinnaars van de afgelopen jaren. Op de tegel staat naast een handafdruk van de actrice of acteur ook een handtekening.

Het 35e Nederlands Film Festival vindt plaats van 23 september tot en met 2 oktober in het nieuwe NFF Festivalhart Tivoli Vredenburg en de Utrechtse bioscopen. Het thema van dit jaar is “Grenzeloos Nederlands”. Voor meer informatie kijk op filmfestival.nl of op facebook.com/DSNederland.

bron: persbericht DS Nederland

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2020 | adverteren
Facebook